mandag den 12. september 2011

Computer Øjne!

OMG jeg har ondt i mine øjne -og i mine ben pga. Zumbaen i går - men mest i øjene! Klokken er nu 20.51 og jeg har siddet foran en computer siden kl. 07 i morges -jeg er helt færdig!

Kom hjem kl. 18.30.....

Jeg har fået overdraget alt ansvaret for en messe vi skal på til oktober og opdaget at chefen har glemt at bestille inventar til standen og fordi vi nu er over den 1. September så skal vi betale 20% ekstra for alt.......damn........godt det ikke er mig som har laved dén bommer!

Nå - vil smutte nu men er stadig super glad for mit arbejde, trode slet ikke man kunne være så glad for at lave noget så simpelt, men det er jeg! :)

Har dog stadig ikke fået en kontrakt men sagde til min Mor at jeg havde, hun var så bekymret på mine vegne at jeg ikke kunne lade hende være på Ferie med Far i Italien uden at få vished...........det må kaldes en hvid løgn og jeg håber ikke den springer op og bider mig i røven!!!

Har forresten købt billetterne til Radiodays nu........... uhhh Valerie Geller here I come!!


Godnat

Ingen kommentarer: