søndag den 25. september 2011

Lørdag NAT

Puha klokken er nu 03.05 og jeg har netop hented min yngste storebror i Silkeborg, hold da op hvor han stank af sprut og smøger!!

Han har været til gammel elevdag med hans folkeskoleklasse og for mig som har total klæbehjerne og derfor også kan huske alle hans klassekammerater var det faktisk ret sjovt at høre hvad de laver i dag - på et tidspunkt spørger min Storebror ind til hvad DGI byen er for noget, det havde de åbenbart talt om, jeg fortæller i ca. 4-5 minutter og kikker så på min Storebror - som SOVER!!

Godt så, det var dér jeg konkluderet at han var fuld!

Og så fortæller han mig at vi skal køre allerede kl. 12 i morgen, altså i dag søndag - aiii men for helved da ikke også, vi ankom først kl. 21 fredag fordi min bror og hans svenske kone simpelhen IKKE kan planlægge......1½ uge i forvejen kan de ikke planlægge den ene fredag sådan at vi kan køre fra København kl. 14! Sådan kunne vi ha noget af fredagen og lørdag og noget af søndagen til rådighed, i stedet for har vi kun lørdag og nix weider - jeg havde troet jeg skulle besøge Barbara og Anika i morgen OG sove længe OG gøre rent hos min søster, det skal jeg så ergo ikke!

Og det irriterer mig, min bror siger "Vi har jo 4 timers kørsel hjem........." Øhhh ja og de tre af dem er til mig, så jeg ved jo godt hvor langt der er og netop derfor vil jeg gerne nyde det lidt mere men altså, nej og nå.

Min ældste nevø på 5 år havde en total off dag i går, han var både træt og pyller og sur på én gang og det var HELE dagen, jeg prøvede at få ham til at sove til middag for så at vågne op og være i bedre humør fordi han var udhvilet men det virkede ikke for han ville ikke sove - og oven i var jeg super træt fordi jeg ikke fik ret meget søvn fra fredag til lørdag og nu kan jeg så konkluderer at jeg heller ikke får ret meget søvn fra lørdag til søndag.......*gab*........

MEN i næste uge er det lønningsuge så det bliver en GOD uge!

Udover at jeg skal arbejde, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til, så skal jeg tirsdag til frisør - det kommer til at gnave i pengekassen men jeg vil bare have ordnet mit hår inden radiodays, det er over ½ år siden jeg sidst har fået gjort noget ved det, fredag starter Radiodays og lørdag skal jeg møde Valerie Geller OG hygge og danse hele natten med alle radio gutterne, jeg glæder mig allerede så meget!

Da jeg kørte til Silkeborg for at hente min bror lyttede jeg til radio og sad og fik helt danselyst af alt den gode musik jeg hørte i radioen, åhhh hvor jeg dog elsker at danse!!

I dag var min søster og jeg faktisk inde i byen og kikke på en kolonihave jeg har fået tilbudt, den havde en skøn potentiel have men et dårligt hus men come ON hvor vil jeg gerne have en kolonihave.........min søster var ikke uintersseret, eneste minus er jo bare for mig at den kommer til at ligge i Århus og at selv om vi så skal dele udgifterne så kommer hun jo til at få mest gavn af den :(

Men det var også bare en drøm........en skøn tanke - nå søvnen kalder.

Ingen kommentarer: