fredag den 23. september 2011

Menstruations Ugen...

Hvis det er sådan her (eller værere!) at være gravid så melder jeg pas omgående!

Hele denne her uge har jeg haft det af HELVED TIL for at udtrykke mig i den milde ende af utugtsgloserne (jeg er ved at læse en bog fra 1700'tallet så jeg har hoved fyldt med gamle ord)
Mine bryster har HELE ugen være ekstrem ømme, ikke kun forstået på den måde at jeg ikke kan sove på maven eller siden, nej nej havde det dog bare været dét - jeg kan knap bevæge mig uden at mine brysters tyngde (!) giver smerte!

Og det er jo ikke fordi mine bryster egentlig har en "tyngde" og jeg vidste faktisk ikke at bryster bevæget sig når jeg bevæger mig, altså undtagen til Fitness, der har jeg bemærket at de gynger (meget lidt men stadig gynger) men åbenbart så vibrere de for hvert et skridt jeg tager for slet ikke at tale om hvordan de gynger når jeg CYKLER på arbejde (Tak til Lorte VM i Cykeløb for at spærre København af!)

Oven i mine ekstrem ømme bryster hvis brystvorter har været så ildrøde hele ugen som var de trukket henover et slibebånd med korn 10! (Jo mindre tal, jo grovere sandpapir - just in case you did't know!) men oven i dét så har jeg haft så ekstremt ond i maven, og nej ikke i min livmoder men i min mad-mave som jeg så egentlig lige så godt kan omdøbe til min prutte mave!

OMG jeg har feset som  aldrig før - i går havde jeg så ondt i min mave at jeg bare drømte om at komme til at skide så jeg kunne få smerten til at gå væk - men jeg kunne ikke komme af med noget, overhoved - og det er pænt svært at koncentrere sig når man kan høre sine kollegaer grine eller endnu værre, på badeværelset ved siden af!!

Min energi er total forsvundet og jeg har lidt af kronisk træthed! Altså virkelig af den slags hvor jeg slet ikke kan komme op selv efter at jeg har snuzet i EN TIME!!!

Jeg håber ALDRIG jeg skal have sådan en energislugende krop-umulig ugen igen, i nat har jeg næsten ikke blødt og jeg håber at min menstruation er stærkt på tilbagetrækning!!!

Oven i alt ovenstående har jeg også præsteret at bløde igennem 3 gange på én uge og den ene gang var det 2 gange på én dag! Flot Flot! Længe leve mørkt undertøj!!

Har du nogensinde prøvet at sidde på hug, på verdens mindste mikro wc som selv for en på 159 cm er lille at bevæge sig på, og samtidig forsøge at sætte en tampax med indføringshylster op blot for at komme til at få det fine bløde  hud på skamlæben til at komme i KLEMME mellem de to indføringshylster af pap?? *SHIT* dét gør jo helt ekstremt sindssygt ondt!! Og så er det endda sket for mig to gange på én uge........nu er jeg så den knap så stolte indehaver af en klemmelus på tissekonen!

Igen - Thank The Lord For Me Being Single!!!! Hvordan forklare man lige sin mand eller kæreste at man har en klemmelus på det bløde fine hud på skamlæben?? Ej dén er svær.......vil man belemmer ham med den sandfærdige historie om ens uøvedehed i at sætte tamponer op og om ens menstruation eller vil man bare forsøge at slå det hen som noget nær det mest naturlige???

(Har netop spildt et glas vand ud over hele bordet, nåede lige at rede min telefon og mus.....FLOT!)

Oven i alt min menstruations brokkeri har jeg også fået hele 3 bumser, ikke små bitte bumser men nej, premiestore bumser - den ene af dem sidder midt i øjenbrynet og gøre SINDSSYGT ONDT! Jeg brugte lang tid på at finde lige nøjagtig dét hår som indeholdt bumsen og da jeg fik det rykket ud sprang bumsen nærmest ud og med et par små tryk havde jeg hele øjenbrynet fyldt med hvidt bumsesnask.......smerten? Igen jeg er IKKE skabt til smerte!


Bumsen i mit øjebryn efter at den er død (klemt) og smurt ind i Fucidin creme for at undgå at der går betændelse i såret

Tirsdag aften lavede jeg rigtig god aftensmad til mig selv med hvad jeg havde i mit køkken, hvilket som bekendt ikke er det store men det smagte faktisk ubeskrivelig godt og jeg har bestemt tænkt mig at lave det igen!
Da Mor var her sidste gang havde hun en masse ting med hjemmefra, bla. en dåse med tomatsuppe i, normalt køber jeg aldrig dåser for da jeg boede i USa levede jeg nærmest ikke af andent end dåsemad så jeg har sådan et lidt ambivilent forhold til dåsemad, det smager godt men minder mig om fattige kår hvilket egentlig er noget pjat men anyway, jeg havde også en ½ pose med sådan nogle små pasta linser som jeg for ca. et års tid siden prøvede at koge i min elkoger (remember??) dét gik ikke så godt og siden  har jeg ikke brugt dem.

For nylig var jeg ude og handle og købte en krydderi blanding som hed "All Around" eller sådan noget og da jeg ikke ejer andet end salt og peber og denne her var billig så købte jeg den - det var så først BAGEFTER da jeg havde puttet krydderiet i maden at jeg opdaget at det var "Alle Around GRILLKRYDDERI" ehmmm mindre detalje men det smagte rigtig godt!

Pastadutter som kun var 6 måneder over udløbsdatoen......

Heinz Tomat Suppe - smager SÅ godt!!

All Around krydderier (men man skal læse på bagsiden for at se at det er GRILLKRYDDERIER)
Snyderi!

Smager Godt! (men bedst varmt)

Koge Koge Koge

Røre Røre Røre

Krydderi i Suppen som nu er blevet blandet med pastadutterne

Gourme mad og en god bog! Og det sidste rundstykke fra fryseren og en banan som er uden for billed, det var hvad jeg kunne hitte frem fra krogene.....

Men jeg blev mæt - og onsdag morgen spiste jeg resten af suppen til morgenmad og i går aftes mødtes jeg med Maiken på Halmtorvet - eller faktisk havde jeg fået sms'en inden jeg faldt i søvn og læst mig til at der stod Skt. Hans Torv så dér sad jeg og ventede og hun stod på Halmtorvet og ventede........da jeg opdaget fejlen ved at Maiken ringede måtte jeg storme - på cykel - gennem København og ja dét måtte vi så spise sushi på selv om min mave gjore så enormt ondt, tjeneren var virkelig lækker og sød at se på (selv om han havde alt for mange tatoveringer ifølge mig) men jeg ville helst at han blev på afstand så jeg kunne prutte i fred............Maiken er ved at læse til sygeplejerske så hun er helt på det rene med at jeg prutter, faktisk taler vi tit om afføring, tarme osv. - måske det lyder ulækkert men for os er det lige så naturligt at tale om dét som det er at tale om sex med andre, hvilket vi selvfølgelig også taler om men Maiken og jeg har begge to døjet meget med vores maver og afføring (lort?) i mange år så at ha ondt i maven er noget hun ved ALT om og dét er der ikke så mange andre der gør - eller i så fald så siger det ikke og mig røre det ikke at tale om - så at have så ondt i maven som jeg havde i går så var Maiken den perfekte eftermiddags veninde at være samme med.......

Til noget helt andet - det går stadig godt på arbejdet men min chef er altså speciel, eller også er han super dum eller super skarp og har en agenda som jeg ikke har luret endnu......sagen er jo den at jeg skal fakturere firmaet hver måned for at få løn, jeg spurgte ham så i denne her uge om jeg han havde mulighed for at hjælpe mig med at lave en faktura korrekt så jeg kan få min løn til tiden og så jeg kan få penge på min konto til min TERMIN!!

Han siger han vil sende mig en skabelon til hvordan fakturaen skal se ud, men hvad gør han - han sender mig en kopi af  hans egen faktura for sidste måned så jeg kan sidde og se hvor meget han får udbetalt, alle hans frynsegoder - ja simpelhen ALT hvad han får i kroner og øre står på den faktura som han sender til mig!! Han spørger om jeg har modtaget skabelonen og jeg siger bare ja og tak........

ER det bare mig som er mærkelig og syntes dét er mærkeligt eller ER det faktisk mærkeligt at han sender mig den nøjagtige opgørelse over hans egen indkomst som chef? Er det for at håne mig og vise mig at han får ca. 4 gange så meget i løn som jeg og så jeg kan føle mig endnu mere irriteret over at jeg lige *wupti* fik skåret 7000 kr af min løn??

I do NOT get it - jeg tænker at der må ligge noget bag ved alle hans små "uheld" ved at sende mig de forkerte papir hele tiden, én gang kan man lave et uheld men ikke eet så graverende et vel? Men to gange? Ej!

Jeg tror han gør det med vilje - men hvorfor??

Ingen kommentarer: