mandag den 19. september 2011

Hurraaa Menstruation!

I morges da jeg mødte på arbejde fik jeg de vildeste mavekneb, jeg kunne næsten ikke trække vejret men heldigvis var min chef ikke mødt endnu, så jeg bøjet hoved ind mod skærmen og lod som om jeg var dybt koncentret i at læse mens jeg støttet hoved i mine hænder - i virkelighed prøvede jeg at styre mine vejrtrækninger mens sveden bare sprang frem på min pande.........uschhhhhhhhhhhhh hvor gjore det bare ondt!

En lille time senere gik jeg på toilet for at tisse og *BINGO* jeg havde fået menstruation, hvilket kom meget bag på mig da jeg for bare hmm 2-3 måneder siden fik den omkring d. 26 i måneden, det er som om den flytter sig og jeg aner ikke om det er normalt? Altså flytter ens menstruations måned for måned? Jeg mener, hvordan pokker kan man så nogensinde vide hvornår man får den?

Går alle andre piger (undtagen jeg) rundt med tampax og rene trusser i tasken hele tiden? Sjovt, jeg har talt om analsex, onani, sperm og detaljeret sex med mine veninder men jeg har aldrig talt om menstruation............hmmmm........måske fordi jeg aldrig selv rigtig har haft det??

Men altså, i denne her måned for ét år siden fik jeg min første menstruation i årevis og hver måned lige siden har jeg haft menstruation - dvs. jeg kan få børn! Ret imponerende ikk?!!

Da jeg gik fra arbejde i dag følte jeg mig tung og en smule mut, men selv om jeg prøvede at "tale" med mig selv for ligesom at se hvor den er gået galt, altså hvad skyldes min muthed så kunne jeg ikke lige sætte en finger på det, måske det skyldes at jeg har menstruation? I really could't say, men jeg tror altså ikke på det der med PMS og humørsvingninger.

Da jeg kom hjem tog jeg opvasken og gik til Fitness, men efter under én km måtte jeg stoppe, mine bryster gjore vildt ondt, altså virkelig virkelig ondt, det var som om mine brystvorter blev skuret mod sandpapir........så jeg stoppede og satte mig over på cyklerne, altså de der stole cykler og så cyklede jeg 20 km i et meget langsomt tempo, jeg fik kun lidt sved på panden men i stedet for at blive irriteret på mig selv over at jeg ikke løb 5 km som var mit mål så prøvede jeg at rose mig selv for 1. At jeg kom afsted 2. At jeg cyklede og 3. At jeg lavede mavebøjninger.

Men motivationen var da virkelig i bund, altså VIRKELIG - gad godt have en træningsmakker, jeg bliver altid ret inspireret af at have konkurrence, lidt konkurrence skader aldrig!

I går fik jeg en mail fra min coaching buddy, hun er jo (tror jeg nok) stadig i New York, hun skriver at en eller anden pige gerne vil købe nogle bukser der er til salg på Trendsales om jeg ikke vil ringe til pige og arrangerer noget. Jeg svare ikke på mailen fordi jeg ikke har de der bukser til salg, dem må hun selv have til salg, hvilket jeg tænker at hun også kunne regne ud - hvordan skulle en pige der ser et par bukser på MIN trendsales profil få fat i min coaching buddy's telefonnummer??

Er det en lam undskyldning for at skrive til mig? Anyway, her til morgen havde hun skrevet igen om jeg ikke godt gad svare hende og sælge de der bukser..............jeg skrev bare ultra kort "Jeg har ingen bukser til salg på Trendsales."

Jeg har det sådan lidt, fuck off hvis dét er det eneste du kan bruge mig til - du opføre dig som en shit men kan godt bruge mig til visse ting? Så er jeg hellere alene!!

Jeg tror hun kommer hjem i morgen men taget i betragtning af hendes mail så gør hun nok ikke, for så ville hun nok ikke skrive til mig - men planen var at hun kom hjem d. 20. September. Anyway, jeg gider virkelig ikke tale med hende mere hvis hun ikke kan give mig en undskyldning for hendes måde at være på og for at ødelægge min cykel.

Kender du det, man har lyst til at spise men er ikke sulten? Jeg har lige spist en hel Galia melon, den var lille men stadig, jeg spiste hele melonen og burde ikke være sulten men det er jeg.....og træt som en i helved.......og så har jeg ondt i ryggen......burde nok bare se at komme i seng i en pokkers fart!

Min ven fra Guldsmedskolen Pedro som ingen forældre har og som jeg plejede at skrive både fødselsdagskort og julekort siden vi læste til Guldsmed sammen for hmmm ja mange mange år siden, men som jeg droppet at ha kontakt med da han begyndte at lave tilnærmelser og tale om mine bryster - som han iøvrigt ALDRIG har set, han er begyndt at skrive til mig igen, feks. ringede han i sidste uge hvor jeg ikke tog tlf. og nu har han skrevet en sms om han ikke skal komme og se min nye lejlighed på lørdag.........øhhhh NEJ!

Jeg vil gerne beholde denne her lejlighed fri for creapy guys og under den kategori går Pedro!! Desuden er jeg i Jylland men han foreslår bare 100% en anden dag..................arghhhhh jeg vil jo ikke være alene med ham, do he not get it?

Sofie har også sms'et mig og spurgt om jeg ikke vil køre affald for hende på næste lørdag...........igen, no can do er i Jylland og selv hvis jeg ikke var, så ved jeg ikke om jeg gider lege Robin Hood for alle, der var ligesom ingen der hjalp mig da jeg skulle flytte eller som generelt står på tærene af hinanden for at hjælpe mig (syntes jeg - lyder jeg som et brokkehoved??)

I går aftes da jeg skulle sove lå jeg og fantaserede om hvor hurtigt jeg kunne tømme min Gudfars hus (!) når han døde (!!) Hvor er jeg ond at tænke sådan - og så igen, jeg føler mig overhoved ikke ond, I'm so beyond caring!

Men jeg tror jeg kan gøre det ret hurtigt, altså tømme det, jeg vil sige en weekend MAX så jeg over and done med ham og så skal den dør helt sikkert lukkes forevigt og hvis jeg ikke har mødt en mand til den tid, så vil døren forblive lukket forevigt - der er ingen grund til at rippe op i gamle ting og se tilbage og møder jeg en mand så vil jeg gerne være fremadsynet.......

Nå, jeg er mega træt og min ryg gør ondt.......og min lynlås er lige gået i stykker i min bluse......arghhh udgifter udgifter!!


Irriterende!!! Blusen (og bukserne som har både knæ og mås) er fra da Anika fødte tvillingerne ( i 2007) og hver del kostede 50 kr i Føtex så det er vel kun normalt at lynlåsen dør på et tidspunkt??

Ingen kommentarer: