tirsdag den 20. september 2011

Hyggelig Aften

Efter at ha kørt rundt i en time for at prøve at komme UD af Københavns jernring pga. VM i Cykelløb opgav jeg, kørte i Netto på Holmen og bagefter hjem og ligge på sofaen med en ½ liter coca cola og en lille pose med skumbananer og min dejlige bog af Erica Jong "Fanny" - skrevet på et sprog fra 1700'tallet - utrolig fræk, vovet og anderledes bog fra den tid af - I love it!


Eftermiddagshygge


Tiden er løbet fra mig - 3½ time på sofaen og jeg må hoppe i seng....

Har faktisk meget at fortælle, Lita er blevet alvorlig syg, jeg har stadig menstruation på fuld max styrke, jeg har overvejet at begynde at date (OVERVEJET vel og mærke) jeg elsker mit job og savner en træningsbuddy - nåe ja og så vil jeg altså virkelig gerne til frisør og virkelig gerne at mit hår ville gro hurtigere så jeg kan få endnu længere hår (min pigedrøm om at ha hår til numsen er på to dage blevet vakt til live igen)

Min søster har købt en fin kjole og make-up til mig som venter på mig i Jylland (og som skal have debu til Radiodays festen...)

Alt i alt en super dag :)

Cykler stadig på arbejde og har fundet ud af at meget mørkeblå jeans smitter af på mit sæde og når det regner, ja så smitter farven fra sadlen af på min fine røde jakke............pisselort!

Ingen kommentarer: