søndag den 25. september 2011

Tilbage I København

Puha klokken nærmer sig hastigt 21 og jeg har LOVET mig selv at gå tidligt i seng i dag så jeg kan være frisk som en havørn i morgen, for jeg har mange løse ender på arbejde der skal samles op så det bliver en lang men god dag - der er nu officielt kun 5 dage til lønningsdag, men ak - min chef har stadig ikke fortalt mig hvordan jeg skal sende den faktura som gør at jeg får min løn............!

Den skal sendes til London men jeg har ingen informationer fået what so ever og han er ikke tilbage på kontoret før onsdag og da jeg ved fra min tid i London at det tager min. 3 dage at overføre penge fra ét land til et andet så kan jeg IKKE vente til onsdag, jeg skal jo for pokker betale termin på fredag og der er bare ikke nok penge til både termin, husleje og forsikringer på min konto..........jeg har nu skrevet både en email, en sms OG skrevet til ham på skype - håber han vender tilbage ligesom omkring NU!

Mellem os så syntes jeg det er lidt lempfeldigt ikke at sætte sine medarbejder ind i alting fra starten af, jeg mener hvor svært er det lige at skrive et dokument om hvordan man gør? Og så var det endda ham som til samtalen var så kæk (flabet?) at sige at han havde fordomme omkring kvinder på arbejdesmarked.............jow tak da, vil du høre MINE fordomme om mænd, mandlige chefer og HVOR mange af dem du ene mand har gjort til virkelighed???

He better get back to me tomorrow!!!

Nå men køreturen tilbage til København var lige så lang som turen derover - hvorfor skal børn fodres med knap en liter væske på en 4 timers køretur sådan at vi skal stoppe og tisse hele tiden?? To pitstop pga. tisseri og ét pga. sult selv om vi både spiste inden vi kørte OG havde madpakke med............men min en smule forkælet 5 årig nevø vil heller have en fransk hotdog og så siger hans Far ja mens den stramme Faster siger Nej vi har madpakke med............ Faderen køre og dermed er det ham som bestemmer og sådan får barnet igen sin vilje, vil bliver endnu mere forsinket og Faderen bliver knap 150 kr fattigere på ting som egentlig er unødvendigt.......

Nå men altså det var nu en hyggelig weekend selv om det ærger mig at jeg ikke kom ud og så til gården, bare lige se hvordan den så ud her i efterårsvejret.....og jeg fik heller ikke besøgt Barbara som har det rigtig skidt pga. skilsmissen med hendes Schwitziske mand, jeg frygter at hun er ved at få en depression og det på trods af min gave til hende, 5 coaching session. Jeg fik heller ikke besøgt Bedste, shame on me........min Gudfar fik jeg selvsagt heller ikke besøgt fordi jeg passede børn hele tiden og dernæst så konkluderet jeg at jeg kun ville tage derud for at pumpe ham for penge - og hans penge betyder lige så lidt som de altid har gjort så jeg undlod at tænke (ret) meget på ham i løbet af weekenden.

I går, lørdag faldt min yngste nevø i søvn mens vi så "Dyrelægens Plejebørn" med Dirch Passer i tv, han faldt i søvn liiige foran mig so to speak


Jeg fjernet foden med det samme jeg havde taget billed men sjovt at han lige lagde sig *bang* på mit ene ben og Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

Tidligere på dagen sad han i den ene sofa ved siden af Farfar og læste i landbrugsblade med stor fryd - det endte med at han fik en kæmpe kalender med nye traktor billeder for hver måned med hjem af Farfars sekretær. Når han bliver alt for ivirig så savler han helt af fryd over de store maskiner - og vi har da også pløjet rundt nede i firmaet og kikket og sparket dæk og brummet som en maskine FLERE gange i løbet af weekenden!

Farmor har et fint sølv fad med store lys på, på fadet sidder der også et par sølvfrøer som min ene nevø syntes så fn ud med en presset vingummie i toppen af kronen..... :) Det røde i baggrunden er munden på en tiger som er ved at æde frøen - tigeren springer ind fra siden af.......

Farfar aka min Far - har jeg fortalt at han ryger Cigar, snuser og tygger skrå?? Her sidder han med en svensk pakke snus og et glas Schwizisk øl og papiret fra min ene nevøs is

Det er faktisk mærkeligt at tænke på hvor meget jeg har afskyet mine forældre i årevis for nu at have en komplet følelse af ro inden i - måske jeg ikke ligefrem har afskyet dem men jeg har været rigtig rigtig ulykkelig over at de aldrig så meget som forsøgte at forstå mig. De forstår mig stadig ikke, that's for damn sure men jeg er okay med at tingene er som de er - og jeg føler også at de er tilfredse med mig, på en måde.

Min søster har været i London og købt lidt med hjem til mig....

Måske det ses bedre her, en foundation og en consealer og en ny parfume - de to første ting har jeg ikke vidst hvad var før for ca. 1 måned siden......

Og så skulle hun købe noget Buff sæbe med hjem, sådan noget man får de blødeste lår af men ak, det er det forkerte sæbe.........det lugter mærkeligt (syntes jeg) men jeg siger det ikke til hende, vil ikke gøre hende ked af det - tanken var sød :)

Her er plader og rockwool til at stoppe i hullet under lemmen over døren ud til terassen så jeg ikke kommer til at fryse hele vinteren.........*prrrrrrrrrrrrrrrr*

På plads - dejligt, der blev helt stille da hullet blev stoppet! Der kunne dog kun være en rockwool plade og en træplade så  jeg banket på hos naboen og spurgte om de også havde samme problem, det tænkte jeg at de havde og gangske korrekt, det havde de - men det har de så ikke mere, håber også at de får en dejlig varm vinter!
I dag da jeg kørte fra Bilka med de små (nevøerne) kom der en dame gående med en lille pige i armene langs vejen som er meget traffikeret og ikke egnet til hverken cyklister eller fodgængere, jeg kørte forbi men tænkte så at det godt nok så mærkeligt ud at hun gik der med et barn i armene, så jeg lavede en u-vending og kørte tilbage og rullede vinduet ned og spurgte om hun var okay - det sagde hun at hun var men deres fodtøj var høje hæle (til en gåtur i grøftekanten en søndag formiddag???) og det endte med at jeg kørte dem ca. 4 km ned af vejen til en parkeret bil. Damen så ikke ud til at være synderlig glad ved tanken om at stige ind i min kæmpe bil - Farfars Chrysler Grand Voyage med plads til 8 personer, de bagerste ruder er tonet og jeg kunne se at hun strakte hals for at se om der sad nogen bagi, jeg sagde som det var at det bare var mig og mine nevøer og så kom hun ind men hun tog hverken sele eller noget på og knuet sin lille datter ind til sig hele vejen.

Jeg spurgte ikke om noget og ønsket hende bare held og lykke da hun steg ud, hun så måske lidt ud som en der havde grædt.........uanset hvad så håber jeg i mit hjerte at hun har det godt nu.
Da jeg kørte forbi og vendte om igen, tænkte jeg inden i "Den som kan bør" - og jeg bør hjælpe en dame som kommer gående med et barn i armene på en motortrafikvej i høje hæle en søndag formiddag.......

Ayal skrev til mig på skype i fredags om jeg snart havde lyst til at lege, egentlig ikke men så jow.......det kan jeg da godt, det er jo frækt at få sex men altså hvor ville jeg ønske vi passede bedre sammen, gad virkelig godt have god dirty sex......savner lidt at nusse med Hr. Højesteret, altså forstået på den måde at jeg ikke savner ham som person, jeg savner det han stod for og det han gav mig.......ting fra mine drømme.......

Ingen kommentarer: