fredag den 16. september 2011

Sexsulten...

At gå i bad om aftnen og barbere missen, måsen, benene og armhulerne og vaske kroppen i "Buff" sæbe fra sæbebutikken "Lush" i London og så bagefter sidde i sofaen helt alene med sit kæmpe store krøllede hår som killer brysterne og får ryggen til at klø fordi det bevæger sig henover den nøgne hud er både et NO GO og helt fantastisk........

Det er no go fordi jeg sidder her alene og er total lækkersulten - OMG jeg kunne knalde så hårdt og længe og lidenskabeligt lige nu - men det føles også helt fantastisk fordi det er en fræk sensuel følelse og en lille bitte smule forbudt at sidde nøgen i sofaen, alene.........med fin neglelak på tæerne og duftende af renvasket hud......

Arghhh hvorfor er jeg single? Hvorfor er der ingen som syntes jeg er helt unik og speciel, sød og dejlig og værd at være kærester med?

En skilling til den som vil ligge nøgen i ske med mig i aften......

Ingen kommentarer: