lørdag den 12. november 2011

Bum Bum Lørdag...

Sidder i skrivende stund i sofaen og venter på at klokken bliver 21.30, så skal jeg mødes med min radio journalist veninde på The Bishop Arms hvor vi skal spise aftensmad - hun får først fri kl. 21.30 så derfor kunne vi ikke mødes før.

Jeg var egentlig ikke SÅ forfærdelig hooked på at mødes nu.......jeg mener, jeg er jo snart klar til at gå i seng!!! Og at sidde i sofaen og få tiden til at gå velvidene at du ikke kan kravle i det behagelige tøj fordi du snart skal ud af døren og se civiliseret mennesker, ja dét er ikke lige sagen for mig.

Jeg har heller ikke været til yoga i dag som jeg ellers havde booket til - jeg meldte fra i morges, hvor jeg ellers var top tidligt oppe efter en virkelig god nattesøvn med terrassedøren åben og min moskusandedunsdyne helt oppe under hagen uhmmmmmmmmm!!

I morgen SKAL jeg fandeme fiseme afsted, jeg kan virkelig mærke på min mave at den begynder at føles tung, feks. de bukser jeg har på nu, de strammer slet ikke men jeg FØLER ikke at de sidder på samme måde som når min mave føles let - og så har jeg jo endda ikke spist noget, så jeg burde føle mig let!

Faktisk er jeg slet ikke sulten! Hvilket er helt forfærdeligt for vi skal jo ned og ha store burger med masser af skøn oksekød, bacon og ost i.......enten er det fordi jeg har gået så længe at jeg slet ikke er sulten mere eller også er det fordi jeg har spist en halv klase vindruer kl. 18...........det kan næste ikke være vindruerne kan det? Arghhh..... nå det er der jo ikke noget at gøre ved.

Jeg er også sådan lidt ambivilent mht. tøj, jeg elsker at tage pænt tøj på men kan også bare mærke at jeg har det sådan lidt at jeg jo "snart skal sove igen" så hvorfor "pimpe mig selv op"?? VIRKELIG dårlig indstilling at ha, men det ER sådan jeg har det!!

Jeg har fået købt to ting i dag, først købte jeg to nye deodoranter fra Änglemark i Brugsen og så måtte jeg ty til at købe en lidt for dyr wcpapir, da jeg ikke lige kunne finde noget på tilbud - normalt er jeg altid på udkik efter billig wcpapir i god tid men nu er jeg helt ned på under en halv rulle så jeg måtte hellere tage mig sammen, men pga. møg ugen som er gået har jeg bare ikke haft energien til at få hverken vasket eller købt ind, men det gode ved at jeg købte en lidt dyre wcpapir var og er at der er små røde julemænd på!! Jeg ved godt det sikkert er super barnligt og mærkeligt men jeg har altid syntes at wcpapir med mønster på op til forskellige højtider er sjovt, engang så jeg små påskehare og påskekyllinger på wcpapiret op til påske og engang købte jeg lilla wcpapir til min søster da hun skulle holde sin 30 års fødselsdag og netop havde købt lilla badeforhæng og måtte til badeværelset - total gennemtænkt!

Kunne jeg finde lilla wcpapir nu så hapset jeg det også og gemte det til min julefrokost i december - under alle omstændigheder skal jeg gemme min. 2 ruller til julefrokosten :) Glæder mig allerede!

Udover at købe de to ting så har jeg fået strøget HELE min strygebunke i bund! 3 sengesæt med hovedpudebetræk til, en pokkers masse viskestykker, og en enorm bunke tøj - altsammen strøget og lagt på plads! Så har jeg fået sat låger på skabene på badeværelset og "flyttet ind" i skabet og nu mangler jeg bare at Lita kommer i morgen når vi har været på marked i Herlev og holder min nye badeværelsesstang så jeg kan få mærket korrekt af inden jeg begynder at bore i fliserne - kryds finger for at jeg ikke kommer til at flække stenene!!! Ville være virkelig nederen at skulle betale for ødelagte sten den dag jeg fraflytter!!!

Når den er sat op vil mit badeforhæng passe - det er 185 cm langt, jeg ved egentlig ikke hvad "normal" længden på et badeforhæng er, alt er jo højt/langt for mig som kun er 159 cm. Måske jeg burde købe et som er længere i stedet for at sætte badeforhængsstangen ned???

Hmmm.......what to do what to do.......???? Hvad ville du gøre?

Ingen kommentarer: