tirsdag den 1. november 2011

Første Hjemmearbejdsdag...

..... ud af min. 34!!

Taget mine forventninger i betragtning så er det gået over alt forventning!!! Klø på Deirdre-Ann så er der kun 33 dage tilbage før du (måske) har en anden arbejdsplads at være på, altså samme job men et kontor og kollegaer........håber jeg!

Min chef har været mærkelig i dag, han har bosset rundt med mig via mails som ikke var super venlige men skidt med det (nu that is) jeg peb en tåre i løbet af dagen men tog mig så sammen og knoklede videre!

Har haft besøg af min journalist veninde og vi endte med at om-møblere min lejlighed..........jow jow.......er bare SÅ træt nu at jeg ikke kan fortælle mere - har også snakket (efter arbejdstid) med ham den rødhåret fra kontoret i Spanine, han er bare SÅ flink! Hvor er det dog befriende at han ikke har fordomme overfor mig eller opfører sig som min chef gør - han er bare det han er, eller det er sådan jeg ser på ham. Nem og ligetil. Me gusta.

Og nu MÅ jeg altså kapitulere - i morgen er det 1. November og om ca. 6 minutter går Radio24/7 i luften, den station jeg også havde søgt job på.........jeg er SÅ spændt på deres vegne og jeg ved i mit hjerte at de har fat i noget af det rigtige og nok skal klare sig, det er der bare noget som siger mig, deres attitude er helt rigtig - og det er deres programflade også - de laver den slags radio jeg skrev om mens jeg boede i London at jeg ville lave..........desværre er jeg ikke en del af den men hey, måske en dag?

GODNAT

Ingen kommentarer: