onsdag den 2. november 2011

Goodmorning Copenhagen!

*PLING* så vågnede jeg lige af mig selv kl. 06.00! Hvor fantastisk - her har jeg den sidste tid kæmpet med at komme ud af sengen kl. 07.30 (!) og så over night er jeg tilbage i min vante rytme med at komme tidligt op! I love it!

Jeg startede dagen med at gå i bad og få tøj på, så gik jeg i kælderen og hentede alt min coaching buddies tøj - der er meget! Endelig har jeg plads til mine egne ting i mit kælderrum! skønt!
Jeg ville egentlig først ordne det på lørdag eller søndag men jeg fik et meget spidst brev fra hende om at hun "egentlig gerne ville ha sit tøj igen da hun skulle holde lagersalg" med en veninde og at hun ville sende en fragtmand (!) for at hente det, om jeg ikke lige kunne skrive min adresse..........

Tænk engang, en pige jeg egentlig så som min bedste veninde sender en fragtmand for at hente ting på min adresse som hun åbenbart ikke kan huske...........i stedet for at komme selv........og ALT det her er sket fordi jeg IKKE gik i seng med hendes kæreste (eller whatever han nu var) Jeg burde simpelhen enten ha knaldet ham så gevaldigt at der VAR noget at være sur over, eller også skulle jeg ha holdt mig til det som mange sagde, nemlig ikke at sige noget til hende - men sådan er jeg bare ikke.

Det ligger så uendeligt langt fra min væremåde, jeg bryder mig ikke om at lyve eller holde på hemmeligheder som jeg ved kan såre og ja jeg vil VIRKELIG savne min coaching buddy men ikke mere end at jeg stadig er stolt og glad i mit hjerte over at jeg har holdt min sti ren og (igen) behandlet et andet menneske som jeg selv ville ønske at blive behandlet - med respekt og ærlighed.

Men altså, jeg har pakket alt tøjet i sække, lagt det HELE pænt sammen og nu står det i gangen og venter sammen med 300 kr som jeg har solgt ting for, nøglerne til hendes lejlighed og kontor og om lidt løber jeg i Magasin og køber den notesbog som jeg lånte af hende, men som jeg har taget i brug pga. samtalen omkring jobbet som jeg nu har - jeg kunne i teorien godt rykke siderne ud men det er lidt fesent syntes jeg.

Så, om lidt har jeg gjort rent bord og har ren samvittighed - savnet vil være der lidt endnu men selv det kommer jeg helt sikkert over en dag.

For ca. en time siden ringede Annabel - hende har jeg ikke talt med i MÅNEDER - vi taler seriøst mange måneder, sidst jeg ringede til hende var FØR jeg fik jobbet og allerede dér havde jeg ikke talt med hende i måske en måned og så besluttede jeg mig for at være ligesom hende, at stoppe med at ringe og lægge søde beskeder og ja, i går afleveret hun så sin Batchelor opgave og i dag ringede hun.

Da jeg skrev min BA og min MA opgave var jeg altså ikke sådan - selvfølgelig er der ikke så meget tid til pjank og pjat når man skal skrive noget seriøst der skal være ordentligt men helt at undlade at ringe er ikke helt i orden - og fordi jeg lige er på en top nice sky i øjeblikket så sagde jeg det også til hende. And it feelt good at sige fra :)

Men fordi vi talte så længe sammen er min arbejdsdag ny begyndt og så må jeg ikke være på facebook eller skrive blogs - ja i teorien er der jo ingen som kan tjekke mig men for min EGEN samvittigheds skyld så er der ting jeg må i arbejdstiden og så ting jeg ikke må i arbejdstiden - facebook og blog er to ting jeg IKKE må!!

Ergo - see ya later!

Ingen kommentarer: