tirsdag den 29. november 2011

Helt flad...

.......efter at jeg hele dagen har vandret rundt til ALLE lægerne i Roskilde og delt vores brochure ud. Note til mig selv: Don't wear high heals in Roskilde! Hele byen er en stor brosten og hele to gange var jeg ved at skvatte fordi min hæl satte sig fast mellem brostenene! Elegant siger jeg bare!!!

Vidste du godt at der ikke er ét eneste lægehus i Roskilde der har til huse på en etage under 2 sals højde?? Og at laaaaaaaaaangt de fleste ingen elevator har, fordi de ligger i gamle fredet bygninger??

Og når der endelig var en elevator så så det sådan her ud.........
Jeg går de ømmeste ben i morgen, thats for sure!

Jeg måtte simpelhen springe yoga over i aften, jeg burde SÅ meget være taget afsted men jeg orkede et simpelhen ikke, jeg var så max træt - kom sent i seng i går og var oppe kl. 7 og til møde kl 8 med en dame som jeg skal lave noget PR for. Det er ham den rødhåret It mand i Spanien der har hjulpet mig til at få det her bijob som egentlig ikke giver nogle penge, men som gør at jeg i det mindste har noget at lave.

Jeg keder mig så enormt meget hele tiden og hende her damen er så sød og sjov og varm så hende vil jeg gerne hjælpe. Min filosofi er jo at der bare skal en masse presse presse og atter presse til, så kommer man fremad - det er heldigvis også dames filosofi så vi er et godt match.

Bagefter mødet kørte jeg til Roskilde og kom først hjem kl. 17.30......jeg var SÅ FLAD! Så skulle jeg aflevere noget til en pige som min søster har solgt over Trendsales og fordi jeg skulle det nåede jeg ikke at komme på apoteket.

Jeg har fået det ondeste største forkølelsessår på læben, det var der ikke i går men *wupti* det var her i morges, så jeg ringede til min læge og fik nogle piller, som jeg gerne skulle ha taget i dag men tiden løb fra mig (igen igen) Syntes ligesom det er ved at blive en dårlig vane at jeg ikke har tid nok og alligevel formåer at kede mig?!!

Bagefter satte jeg mig ned og begyndte at arbejde på det jeg skal lave til damen, det er ret spændene.

Jeg fik også lavet mad - var så sulten, havde kun fået havregrød hele dagen og dét er også en dårlig vane jeg er ved at få med ikke at lave mad til mig selv tsk. tsk......jeg spiser nærmest kun en gang om dagen og det pynter ikke på min krop.

Varme vilde ris, majs, agurk, salat og tun - en rigtig god sammensat ret men jeg syntes der er ALT FOR MEGET arbejde i den, så det siger mig slet ikke noget at lave det, men at spise......mums mums

I morges da jeg var i bad så jeg en mørk skygge på mit bryst - da jeg tjekket det i spejlet kunne jeg se en perfekt afstøbning af en tommelfinger...............TAK Hr. Romlund for at klemme så hårdt på mine bryster!!

Jeg var lige ved at skrive en sms til ham men nej, han kan også godt tage at skrive til mig ikk.....desuden er jeg kommet frem til at der er ret langt fra Romlund i Jylland til Kgs. Nytorv på Sjælland, we are no match made in heaven.

Rent seksuelt passer vi hammer godt sammen men hvis jeg skulle vælge en soulmate blandt de mænd jeg har mødt, så ville Norman stadig være på en top 3 liste. Vi var ikke et særlig godt seksuelt match, og så dog - på webcam virkede det rigtig godt og én af de gange vi var sammen var det også rigtig godt, han var sød ved mig og blid da vi havde analsex - hvilket står i skærende kontrast til Ayal. Men Norman var engang min bedste drengeven, jeg var ikke hans bedste "noget" men skidt med det. Alt det ligger i fortiden.

Hr. Romlund er et frækt knald og hvis han ville med herover så ville jeg sige top og ja tak med det samme, men han er for provensielt og jeg tror hans vildeste drøm kunne være at bo i Viborg down town......
Hvis jeg ikke høre fra ham så skriver jeg måske til ham igen til jul når jeg er i Jylland igen........

I dag har jeg fået den officielle indbydelse til vores firma julefrokost :) Århhhhhh jeg glæder mig! Det skal blive så godt at komme ud og feste og møde en masse mennesker og danse........åhhh at danse!!!

Vi starter på kontoret lørdag d. 10 december kl. 16 med lidt brainstorm, gløgg og pebernødder og så skal vi hjem og skifte tøj. Kl. 20 skal vi så mødes på noget der hedder "Golden Goose" som de siger skulle være vildt godt - jeg er ligeglad hvor vi skal være, jeg glæder mig allerede!

Jeg har besluttet mig for at jeg tager ud til Den Kongelige Porcelænsfabrik og får Pedro til at hjælpe mig med at købe to store tekopper i mega muselmalet til ham den rødhåret it mand, som tak for at jeg må overnatte hos ham. Jeg mener det koster jo også at ha mig boende i vand og varme osv. Gaven er noget nær det mest danske jeg kan finde og jeg kan huske fra da jeg boede i udlandet at alt dansk er godt - the more the merrier :)

Nå, jeg er vildt træt og min læbe gør ondt - som om jeg ikke har store læber nok i forvejen så er underlæben nu på størrelse med en tallerken! (næsten)

ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Tina Petersen sagde ...

Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på 2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via 2347013499818