søndag den 20. november 2011

Popcorn og PR Strategi

Arghhhhhhhhhh hvor jeg dog ikke er in the mood for en PR strategi! Det er søndag og jeg keder mig - ikke at jeg har andet på tapetet men at jeg ligefrem er på arbejde og sidder og skal lave en PR strategi til en virksomhed som slet ikke har lavet en markedsanalyse eller undersøgelse af hvem deres kunder er og hvor de vil hen.

Vision, mission, how, when and why.........der er flere spørgsmål end der er svar i det her.....

Men med de billige popcorn fra Netto til 4,95 kr for en liter og en kande med vand ved min side, så burde det gå........fremad that is. Det gør det også men OMG det går langsomt! Jeg er 100% ikke motiveret!

Lå vågen i nat til klokken var næsten 3! Ja 03.00 om natten og jeg var stadig vågen! Jeg sov til kl. 09.44, så længe har jeg ikke sovet i flere måneder men hvor var det dog helt amazing at vågne op til en dejlig ren og lækker lejlighed!

SÅ SKØNT!

Tænk at kunne gå på bare tær ud på badeværelset uden at træde i mærkelige ting! Jeg har også tømt vasketøjskurven så jeg kan få vasket mit sengetøj og få det med hjem til Jylland og reparere i næste uge, sidste gang havde jeg jo kun ét sæt med hjem da min bror og hans venner lånte min lejlighed, denne gang skal det hele med hjem, plus at en af krogene på mine fine lilla håndklæder gik af i går, den skal også syes på igen.

Oven i denne her PR strategi skal jeg også ha forberedt mig på et interview jeg skal lave i morgen kl. 9 med en mand der har frygt for datingportaler, frygt for afvisninger og frygt for kvinder (!) Jeg laver interviewet mod min chefs ønsker fordi jeg mener at det er vigtigt for firmaet at vi får interviewet vores kunder og får deres historier ud til pressen/medierne og på vores blog, derfor må jeg gøre meget af det i weekenden, men jeg håber i sidste end at det betaler sig af og at det vil vise sig at jeg har ret og at han er så utterly wrong!!

Jeg skal også huske at forberede mig til spansk - ellers er der jo ingen grund til at jeg går til spansk hvis jeg ikke har tænkt mig at læse lektier og forberede mig fra gang til gang......

Så her er mine søndagsprioteringer:

1. PR Strategi på engelsk
2. Interview på dansk
3. Lave spansk på ja spansk

Nu mangler jeg bare en opgave på tysk så har jeg været igennem alle de sprog jeg taler på én dag!

1 kommentar:

Tina Petersen sagde ...

Hej, jeg hedder "Tina Petersen" Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse ... Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med ... Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg ... Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter ... Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: doctorzuzutemple@gmail.com eller WhatsApp ham på 2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via 2347013499818