onsdag den 16. november 2011

Okay Onsdag

I dag har været en god dag, ikke en suuuper dag men en god dag jeg godt kunne bruge flere af. Kl. 17.19 skrev min radio journalist veninde som arbejder lige om hjørnet fra mig (næsten) om jeg ville op på hendes arbejde og spise til kun 10 kr for en menu!

JOW TAK DA!

De to tallerkner er mine - jeg bryder mig ikke om at mad der ikke skal spises sammen blandet samme, faktisk kan jeg bedst lide at spise alting hver for sig......se min venindes tallerken der flyder over med mad! Vi er to madelskende piger!

I dag har jeg sendt pressemeddelelser ud på forskellige lokale ting og ja så havde jeg lige glemt, eller faktisk havde jeg ikke glemt det for ingen havde fortalt mig det - men altså min chef i Spanien kommer fra en by i Jylland og ligesom der er noget som hedder Bieber Fever så er der åbenbart også noget som hedder XXX-Fever for da jeg sendte en pressemeddelelse til avisen i den by han kommer fra, hvilket jeg jo ikke vidste da ingen har fortalt mig det og jeg jo aldrig har mødt manden og aldrig hørt om han før jeg fik jobbet, ja så blev jeg mere eller mindre kimet ned af tre forskellige meget SMÅ danske aviser der alle ville vide mere og bringe mere osv.

Skønt! Dejligt! Lad os få noget omtale - men igen så kommer min ikke særlig PR og Markedsføringsorinteret lyseslukker af en dansk chef og blander sig........han syntes ikke vi skal kippe med flaget for det er jo kun lokale nyheder.....

En af journalistern har fået nys om at min spanske chef har fået et barn og vil høre alt muligt om det, om barnet, navnet, moderen osv. Jeg klapper selvfølgelig i som en østers - af to grunde. 1. Jeg skal IKKE nyde noget af at udtale mig om min chef (jeg har jo set hvordan han reageret mht. Anders Lund Madsen da jeg IKKE udtalte mig så gys og gru hvad han vil sige hvis jeg så faktisk UDTALTE MIG) 2. Jeg aner intet om manden så jeg KAN rent faktisk ikke udtale mig!

Bevars, jeg har da hørt rygter om at han er blevet far, før jeg blev ansat og jeg har da også hørt rygter om hans kæreste osv. men alt det er noget jeg hørte da jeg sad ude på kontoret med alle de unge sladderhanke og jeg løber bestemt ikke med ryget - så jeg ringede til min chef i Spanien for at forhøre mig inden jeg gik videre, og endte med at give journalisten nummeret til min chef, efter aftale med ham naturligvis.

Senere på dagen var der en anden journalist som ud af det blå er begyndt at skrive til mig - hvilket er lidt mystisk - hun skrev igen i dag og ville gerne have virksomhedens regnskab tilsendt........!!??? Øhhhhhh but why? Jeg gad så godt vide hvorfor - og jeg gad endnu mere godt vide hvorfor hun ikke bare finder det som er offentlig tilgængelig......det virker på mig meget mærkeligt, da jeg videresendte mailen til min chef fik jeg to linjer tilbage "Den her roder du dig selv ud af! Og selvfølgelig skal hun under ingen omstændigheder se vores regnskab" - det er dét jeg mener, han formulerer sig ikke altid helt vildt heldigt vel...

Jeg har jo ikke rodet mig ud i noget, hvorfor skal han altid få mig til at fremstå som om jeg er en retard?. Journalisten her har tidliger skrevet om min chef og jeg tror hun syntes han er lidt hot for hun nævner ham ret meget i forhold til kernen i det hun SIGER hun gerne vil skrive om, altså kernen er jo firmaet og ikke min chef.......så jeg tror jeg har luret hende......min egen private teori går på at hun er lun på ham, enten har han afvist hende eller også har hun indset at han ikke vil hende (han har jo ligesom fået et barn med en anden så han går nok ikke nogen steder) og nu vil hun finde noget på ham, ét eller andet - uanset hvad, så er der jo altid noget på nogen og det har hun sat sig for........men altså dét er 100% min teori.........

Jeg kan simpelhen ikke se nogen grund til at hun ellers skulle bede om at få vores regnskab tilsendt, for dels kan hun finde det offentligt, alle virksomheders regnskab kan findes offentligt, også udenlandske firmaer og dels har vores regnskab ikke nogen vinkel OVERHOVED til dét hun SIGER hun vil skrive om........ergo prøver hun at se om hun kan tørre måsen på mig, men søster, jeg er ikke født i går og jeg er også selv journalist så back the fuck off!

Vendte det med min radiojournalist veninde i dag, hun syntes også det var max mærkeligt at sende sådan en mail afsted men ligesom jeg var hun også meget nysgerrig efter hvad hun mon ville bruge det til, så frem hun fik det?? En skilling for den mærkelige journalists' tanker!

Det var som sagt meningen at jeg skulle ha været til fitness i dag, men for det første så kom damen og hentede køleskabet som har stået og blomstert i min stue i knap to uger nu - nice!

Money in my pocket!
Så derfor kunne jeg ikke nå til Zumba kl. 17 - og så endte jeg jo med at spise aftensmad med min radio journalist veninde og når jeg har spist så gider jeg ikke motionere for så får jeg opstød af det jeg netop har spist, not so nice men fakta, så nu sidder jeg her i sofaen med computeren - igen igen. Jeg må simpelhen få mig en anden hobby end min computer for jeg er alt for meget online, hele tiden, hver dag.........not good, hverken for kroppen eller øjene eller noget, lige nu klister min g-strings mås fast til læderet på min dejlige RØDE sofa :)

Og appropo mås, så har jeg i dag fået min mensturation -igen! Woop Woop hvor det køre for mig og mine maternity evner hva! Har dog regnet lidt på det - hvis jeg har menstruation om en måned så vil det betyde at jeg har menstruation når jeg holder julefrokost........naller naller.......nå, skidt jeg skal jo alligevel ikke knalde nogen da jeg har alle veninderne på besøg der.

Jeg var på biblioteket i dag for at låne den bog jeg har hjemme, den var udlånt og der var 12 på venteliste!! Arghhh....what to do? Jeg må i krig i morgen og bare klø på, det skal nok gå, selvfølgelig skal det det.

Så forresten en af mine naboer skifte tøj efter arbejde i dag.........ruderne er beklædt med sådan noget grå film som ligner glasset på Ray Ban briller, ergo kan jeg ikke kikke ind når det er lyst. Men når det er mørkt udenfor og de har lyset tændt indenfor så fungere det omvendt, jeg kan se alt, det kan intet se.....og dét er jo ikke super skarpt tænkt af dem vel.....

Der var selvfølgelig også en masse andre billeder hvor hun var piv nøgen men altså......

Jeg retter lige på brysterne ikke.....måske det ikke lige ses her, men den krop gad jeg godt ha! Hårfarven beholder hun bare selv!

Ingen kommentarer: