lørdag den 19. november 2011

FREDAG ll

Her er min fredag i billeder

Først var der lige håndværker i min lejlighed - igen igen - "skøøønt" når man arbejder hjemmefra!

Håndværkeren lagde beskidt brugt rockwool på mit køkkenbord - jeg ku ha kværket ham laaangsomt!

Så jeg gik en tur og købte mad - men trængte til mere luft, sidder indenfor alt alt alt for meget så jeg spiste på min terasse iført vintertøj :)

Mums mad - i hvertfald de første 8 mundfulde...

Uhmmm udemad som dumme Amalie siger om take-way mad :)

Så fandt jeg et meget sort hår i min mad og ja, da jeg ikke ejer ét eneste sort hår på min krop, ikke engang mine øjenvipper er sorte,  så var dét ligesom den middag der røg dér! Pwadder!!!

Aftensmaden stod derfor på en rugbrød med leverpostej - varmet i ovnen og SÅ smager en sådan bare 30 gange bedre!

Til min udsøgte aftensmad drak jeg min sidste Schwiziske øl.......uhmmmm

Efter arbejde gik jeg til fitness, noget body/mave/ryg i 30 minutter, latterlig instruktør så det gør jeg ikke igen, men bagefter gik jeg hjem, i bad og så i Magasin og guess what, mit yndlings London mærke Oasis (billigt tøj) havde minus 20% på alt.....

Fin dybblå uldkjole med ciffon ærmer - fik jeg nævnt at jeg fik damen op på 25%?? :) Man er vel købmand........

Og en fin sort og råhvid poncho, jeg har altid ønsket mig en men du ved, money money og så er jeg bare ikke en person der er særlig meget med på moden men nu købte jeg en.......lidt fråseri at købe to ting på én gang

Men nu da jeg var i gang med at fråse OG prutte mig til yderlig 5% så købte jeg også denne her, lidt af et vovestykke......dels er jeg ikke til tøj med hjerter og andet "lillepige agtigt" på, da jeg i forvejen ser meget ung ud, dernæst så går jeg altid i bluser der er længer end denne her, da jeg altid har følt at jeg har mave.......men fuck it, jeg har tabt mig meget og denne her bluse var fin, og anderledes - og kan byttes

Fødselsdagsgave til Anabell som har fødselsdag på tirsdag, hun ønskede sig de her sko

Fra Stylsnob

Jeg elsker at skrive kort, men dette her kort er egentlig købt til min coaching buddy, men ja, hun er jo out of the picture........ville gerne ha købt et fint personligt et til Anabell, men sidste år smed hun mit kort ud og rykkede det i stykker før festen overhoved var slut, så jeg ser ingen grund til at fråse på den front..........stridt men fact

Jeg overvejede at sende skoene i en brun pakke og nothing else, men flag og stickers gør bare alting meget mere festligt så jeg fulgte mit hjerte selv om jeg ved sådan noget ikke hæfter sig hos Anabell, hun er kølig overfor indpakning og pynt (det fandt jeg jo ud af sidste år.......)


Her til aften har jeg siddet og set en gangster film og nu er jeg monster træt så jeg må hellere sove, for skal på marked med Lita i morgen og så på posthuset, så Anabell kan have sin gave mandag hvor hun har fødselsdag.

Godnat

P.S: Min lillesøster er i sommerhus med en fyr hun har mødt gennem Elitedaters, jeg er faktisk lidt misundelig. Tænk at hun har mødt en og nu allerede hygger sig..........jeg ved jeg burde gå derud og finde en selv men jeg har bare ikke lysten til at gøre arbejdet. Hvad mon der er galt med mig??

Ingen kommentarer: