tirsdag den 8. november 2011

En Mærkelig Mail

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg skriver under et alias, altså at mit navn ikke er Deirdre-Ann Roberts så derfor skal der selvføgelig heller ikke så meget tankevirksomhed til at lure at min email adresse som er at finde her på bloggen Deirdreanndk@aol.com selvfølgelig ikke er min rigtige email adresse.

Jeg får dog en email tilsendt hver gang jeg får en mail på min aol.com konto - hvilket så skete her for lidt siden. Da jeg logger ind ser jeg en meget mærkelig mail fra en person som skriver at hun er kvinde, MEN der var og er altså noget i sproget som gjore at jeg tænkte "dét er en mand" - jeg kan ikke sige nøjagtig hvad det er som gjore udslaget men jeg er pænt sikker i min sag.

Men altså, mailen fra damen som jeg tror er en mand skriver at hun godt ved hvem jeg er og nævner også dele af mit rigtige navn - når jeg skriver "dele af mit rigtige navn" så er det fordi jeg har mere end ét navn, faktisk har jeg tre navne! Rigtige jyske børn får tre fornavne og ét efternavn. Sådan.

Men folk som kender og kalder mig ved det her specefikke navn er 100% folk som 1. ikke kender mig særlig godt 2. folk jeg ikke bryder mig om 3. folk jeg ikke bryder mig om - og derfor er min konklution omkring denne mail at damen som jeg tror må være en mand enten er en jeg har kneppet og efterladt eller en som på en aller anden måde tror at Norman læser med på denne blog.

Damen, som jeg tror er en mand, skrev også dele af Normans navn - men sagen er den at jeg ikke tror på at en af dem jeg har knaldet har IQ nok til at finde denne blog og langt mindre til at linke den til mig.
Dernæst så tror jeg ikke at Norman læser med på denne blog - hvilket igen kun får mig til at tænke hvad formålet med emailen er?? - nå men jeg tror ikke Norman læser med herinde. Hvorfor?

1. Fordi jeg ikke kan se hvordan han skulle ha fundet den!
Ja jeg har skrevet kommentare til hans camino blog for et års tid siden, men dengang var min blog lukket for adgang, dvs. folk som klikket på den kunne aldrig komme videre end til mit profilbilled - nøjagtig som på min facebook. Senere har jeg slettet alle mine kommentare fra hans side.  Dernæst så blogger Norman ikke mere og kommer nok heller aldrig til det, jeg tror faktisk han er på vej ind i et rigtig familieliv med sin plastik fantastisk frille og det er nok også hvad han har brug for (og har savnet, for jeg kender godt selv følelsen)

Dernæst så kan jeg 2. Ikke se hvilken interesse min blog om mit trivielle liv skulle ha for Norman, så frem han havde fundet min blog! Han har jo ligesom gjort en stor dyd ud af at pille mig ned og fortælle mig med sin skulder, ryg og isnende tavshed at han ikke gider tale med mig, maile med mig, se på mig eller bare være en del af mit liv - så hvorfor skulle han gide at læse om mit liv?

Dernæst så 3 ja jeg ved egentlig ikke hvad nr. 3 skulle være men altså mega mærkelig mail at få - og jeg er da også ganske overbevist om at personen læser med herinde, hvilket er grunden til at jeg overhoved ikke gider svare på brevet.

Just leave me be.

Lige nu har jeg frokost pause og jeg møg keder mig - savner at ha nogen at tale med men jeg passer standhaftigt mine arbejdstider! Ingen og jeg mener ingen, skal kunne fyre mig med den begrundelse at jeg ikke er effektiv nok og ikke passer mit arbejde - jeg vil gøre hvad som helst for at blive her!!

Mit største problem, udover ensomheden ved at bo, sove og arbejde i én og samme lejlighed er at jeg får så uendelig ondt i ryggen og måsen og lårene af at sidde på denne her baststol, den er liiige et par centimeter for høj til at jeg kan sidde korrekt og nå jorden med mine fødder og selve sædet er bare ikke behageligt at sidde på i længere tid af gangen så jeg ved vitterligt ikke hvordan jeg skal klare mig en måned mere på den her måde - jeg skal SELVFØLGELIG nok klare mig men jeg har lidt svært ved at overskue det men hey - light ahead!

Om 22 dage er det lønningsdag igen og om 29 dage flyver jeg til Spanien for at arbejde på kontoret og om 39 dage holder jeg pigejulefrokost med mine fantastiske veninder som jeg glæder mig helt vildt meget til at forkæle!!





SENERE KL. 22.22

Jeg har tænkt meget over den mail jeg fik tidligere i dag..............og er kommet frem til at den bare er plain mærkelig og at jeg ikke gider gå i selvsving over et eller andet menneske som åbenbart har behov for at skrive til mig, uden at stå ved hvem de er.

At jeg skriver under et alias er noget helt andet. Det er et valg jeg træffer og folk træffer så et valg om de vil læse med eller ej - men skriver du for at genere mig, ryste mig eller på anden måde få min opmærksomhed, så gør det dog rigtigt. Be a man, for det er jo det du er?

Godnat - nu vil jeg drømme søde dejlige drømme om Jane Eyre og livet på Thorfield Hall og om at jeg - måske en dag også møder en Fairfax Rochester..... :)

Ingen kommentarer: