fredag den 11. november 2011

ENDELIG ENDELIG Fredag

SJÆLDENT har jeg dog længtes så meget efter weekend som i denne her uge! Jeg tror længslen startede allerede i mandags.....det her har simpelhen været den dårligste uge på arbejdet ever, ikke alle dage har været dårligt men to har og arghhh hvor er det bare AMAZING at ha weekend og vide at jeg de næste to dage skal lave absolut INGENTING!


Ja dvs. jeg skal pleje den begyndende bums i mit højre næsebor (igen!) og så til fitness og ordne lejligheden men eller skal jeg ingenting - og der er ellers Wordpress Seminar på Vesterbro i morgen og søndag men jeg mener det, jeg fik helt stress indeni da jeg tænkte på hvor hårdt det ville blive at være derude kl. 9 til 17........rasende spændene men ak.........ej jeg skal bare være mig, Deirdre-Ann og ha masser af MIG tid!


Det hele startede med at jeg fik fat i Anders Lund Madsen. Jeg stoppede ham jo for et par uger siden oppe på hovedbanegården, anyway, han skulle være min døråbner til en forening vi gerne vil samarbejde med, men han er ikke vendt tilbage på min mail, så jeg fanger ham på telefonen - ja ja don't even ask hvem jeg måtte kneppe for at få dét nummer! Ej, jeg er bare ret god til research og til at sweet talke folk, anyway, jeg fik hans tlf. nummer og ringede og vi talte sammen, jeg sendte ham endnu en mail efter vores telefonsamtale og til den svare han


"Kære Deirdre-ANN


Tilgiv mig. Jeg har været en sjuske.

Men nu har jeg læst dit brev grundigt igennem. Og jeg har også været inde og læse om XXXX (Min chef som bor i Spanien) på nettet. Og jeg er ret sikker på, at konceptet XXX (Firmaet jeg arbejder for) er for kommercielt til XXXX (Foreningen vi gerne vil samarbejde med) , og at det nok er derfor, de ikke reagerer på dine henvendelser. XXXX (Foreningen) er som bekendt et nonprofit foretagende, der gør det her af god vilje, mens I er her for pengenes skyld. XXX (Min arbejdsplads) skal tjene penge på de syge og deres behandling. Hvilket der principielt ikke er noget galt i, selv om jeg finder springet fra XXXX (min chefs tidliger virksomhed) til XXXX (Min arbejdsplads) en kende kvalmende. Faktisk syntes jeg XXX (Min chef som bor i Spanien) er kvalm. Og jeg tror ikke, XXXX (Foreningen vi gerne vil samarbejde med)  ønsker at være fødeko m.h.t. klienter til jeres kunder. Og jeg forstår dem godt. Så undskyld mig, men jeg ønsker ikke at hjælpe dig med din henvendelse alligevel.

Undskyld, hvis jeg var for sløset før. Det sker hele tiden, fordi der er mange, som henvender sig. Og du er jo venlig!

Men held og lykke med dit projekt.

JAnders"


Jeg syntes mailen var virkelig sjov - for det er jo helt tydeligt at han ikke har forstået vores koncept og hvad det egentlig er vi vil gøre - vi vil jo lave et samarbejde med denne her NGO på den baggrund at VI afholder alle udgifterne mod at de giver os en solid omgang feedback på vores platform.........nå men altså han er ikke interesseret.

Og da min chef i mandags beder mig om at jeg fremover skal skrive ALT, seriøst ALT hvad jeg laver i løbet af en dag ind i et google dokument (!) så han kan holde sig orinteret om hvad jeg laver, hvilket jeg føler er virkelig krænkende, jeg føler mig helt overvåget nu og tænker endnu mere at NU vil de nok bruge det mod mig når der skal genforhandles........måske jeg er en smule paranoid men er du klar over hvor mange personer jeg taler med OM DAGEN?? Det alene at holde det ark ajour tager mig ca. 1-1½ time om dagen........jeg skal skrive navn, dato, kokkeslæt, firma, historie, påbegyndt, afsluttet og alm. data ang. hvad samtalen/kontankten var omkring ned i det her ark.........

Jeg syntes det er VILDT mærkeligt og har hørt omkring og ingen jeg kender arbejder på den måde, men jeg tør ikke andet end at klappe keje og rette ind - jeg vil ikke give dem én eneste grund til at fyre mig /ikke genforhandle.

Men altså, pga. ovenstående sender jeg denne her mail fra Anders videre til min chef så han kan se hvad der står og vide at dén vinkel ligesom er lukket - min chef sender den så vider til min chef i Spanien som så går helt skråt - han vil vide NØJAGTIG hvad jeg har skrevet til Anders og skriver bla. til mig på SKYPE at "nu håber jeg ikke du har startet en negativ bølge både ifm XXXX (Det firma jeg arbejder for) og mit eget personlige navn"

Øhhh??? WTF!!!!

Jeg må indrømme at jeg faktisk blev RET SÅ VRED - jeg har jo intet gjort galt!!!

Jeg har fået en opgave som jeg har forsøgt at løse, det er ikke lykkes fordi manden har valgt at undersøge vores virksomhed selv og finder 1. virksomheden for kommerciel 2. finder min chef/ejeren kvalm - HVORDAN er det lige at det bliver min skyld??

Min chef i Spanien forlanger herefter at få hele mail korrospondancen tilsendt, hvilket jeg naturligvis straks sender til ham (3 min efter hans request for at være helt nøjagtig!) og så skriver han tilbage "nå, der står jo ikk så meget om mig" og SÅ ryger det bare ud af mig "Hvad mener du? SÅ meget? Du er jo OVERHOVED IKKE NÆVNT! Jeg nævner aldrig navne på folk når jeg sender mails, jeg kan udemærket selv!!"

I'm no fucking name dropper! Min straf for at gøre mit arbejde? Jeg skal fremadrettet sende ALT min min chef i Spanien som han så PERSONLIGT skal godkende før jeg sender det ud..........er det ikke dybt dybt latterligt? Jeg blev simpelhen så harm at jeg kunne mærke at jeg kom dertil hvor jeg havde lyst til at sige "Ved I hvad? Fuck Jer - do your own fucking PR" men jeg bed tændern sammen og har lige siden sendt min chef ca. 10-15 mails til godkendelse HVER dag, jeg håber han må brække sig i ligegyldige mails, for det er jo ikke noget i nogen af dem der kræver godkendelse!

Jeg er jo ikke født i går og har lavet PR og Markedsføring siden 2006........I don't get it, det er da helt vildt morsomt at Anders skriver at min chef er kvalm - jeg var da færdig af grin! Specielt når det kommer fra en mand som ser SÅ usiogneret ud! Min chef i Spanien ser i MINE ØJNE total usoigneret ud med lange skægstubbe, i hvertfald på alle de billeder jeg har set af ham og dét er bare slet ikke mig, min far er altid clean shaven om morgen, ja lige med undtagen af weekenderne men ellers ja - og det er sådan jeg kan lide det.
Så når en ultra usoigneret mand skriver at en anden usoigneret mand er kvalm er det da herre sjovt - specielt fordi Anders er SÅ usoigneret at han får min chef i Spanien til at se soigneret ud!!!
Jeg var seriøst flad af grin - total humor - men ak......hans brev bragte altså mig under restrikstioner :(

Så mega pisse uge!

Der har også været andre mega naller ting men lige pt. er min hjerne helt blank, altså helt tappet........

Nåe ja, jeg havde en "nær død oplevelse" som min søster og jeg kalder det når vores maver pludselig eksplodere - det er som om proppen bare går ud af bunden og så sidder man ellers dér indtil svedperlerne springer fra panden af........nogle gange ved jeg at det er pga. noget jeg har spist men for det meste aner jeg ikke hvorfor det sker. Jeg har min egen lille ide om hvorfor det sker, hvis det altså ikke er pga. noget mad - så sker det når jeg er nervøs eller når noget går mig på - og det her skete onsdag efter at jeg havde ovenstående diskution med min chef......

Nå, men i dag mødtes jeg så med min danske chef her i København, han ville at vi skulle mødes hos mig, no way! Så jeg arrangeret at vi mødtes på The Bishop Arms her i København, god mad, gratis WiFi, ro, varme og små kroge hvor vi kunne være alene. Mødet var egentlig hyggeligt nok, men ikke særlig udbrytsrig hvilket irriterer mig. Han elsker at tale og ofte tager vi ikke fat i de konkrete ting, du ved vi starter og så fortæller han en masse tunge ting i stedet for at holde sig straight til fakta!

I min verden så er det sådan her: Vi skal fra A til B -hvordan gør vi det nemmest hurtigst og billigst? Ikke alt det der udenomssnak og fylde ord - just get to the bloody point....midt i at vi taler om noget jeg skal lave siger han pludselig " bla bla bla og så er der XXX (min chef i Spaniens) han er jo gode venner med Norman Bach bla bla bla" jeg frøs total inden i men var rolig som vesterhavet før en vinterstorm uden på!

Jeg ved ikke om det bare var mig der syntes at han kikkede ekstra på mig da han nævnte Normans navn eller om han faktisk kikkede ekstra på mig.....jeg gad SÅ godt vide om Norman har fortalt dem hvem jeg er - i så fald er jeg ganske overbevist om at han ikke har strøet omkring sig med de gode positive superlativer og dét kan godt både såre mig og gøre mig rigtig vred - men der er ikke noget jeg kan gøre ved det.

Min chef vil også at jeg skal tilføje min anden chef i Spanien til min Facebook "for networking" - der skal være ild i min lejlighed og jeg skal hænge fra fingerspidserne fra Altankanten uden et sikkerhedsnet før jeg overhoved vil overveje at sende et venne-request til min chef!!!!

HVIS Norman har fortalt om mig, så er det jo ikke de pæne ting som at jeg er et vildt sødt menneske, hårdtarbejdende, retfærdighedskrævende, sej camino vandre, cool gårdejer osv. så er det HELT KLART alt det dårlige han på så regelmæssigt basis har fyret af i hoved på mig - så hvis jeg tilføjer min chef i Spanien (hvilket jeg IKKE gør) så vil han nok kunne sidde og sige "se hvad jeg sagde, hun er en stalker.........stalker stalker stalker" ARghhh kan stadig høre de grimme ord i mine øre, altsammen fordi jeg kom med morgenmad en solskinsdag i Blokhus...........

Hvor er det bare not fair at jeg måske ikke altid, men ofte kommer galt afsted når jeg bare vil være sød.....så nej, ingen chef er på min facebook, that's for damn sure!

Da klokken blev præcis 18 i dag lå jeg på min sofa i fosterstilling og tog et billed af min bombet lejlighed inden jeg lagde mig til at sove.....

Bombet Lejlighed med Blitz

Bombet Lejlighed Uden Blitz
30 sek. efter lukkede jeg mine øjne og lagde mig til at sove i en time - og nu sidder jeg her, har ordnet vasketøj og sat låger på skabene på badeværelset og spist en pizza mens jeg ser "Forgetting Sarah Marshall" på nettet.

Jeg er lidt nervøs for at der er noget galt med min fine nye computer, den opfører sig mærkeligt. Allerede fra den første dag sagde den nogle lyde når jeg skriver og nu er den begyndt at fryse i skærmbilled men jeg tør næsten ikke sige noget til min chef fordi der har været så meget "ballade" eller måske ikke ballade men polimik omkring at jeg skulle ha en arbejdscomputer at nu tør jeg ikke fortælle dem at den ikke virker optimalt..........just my fucking luck!

Jeg har ikke installeret noget på den og selv om jeg også bruger den privat burde den jo ikke gå ged af den grund vel.......må tale med vores It chef om det når jeg liige kan se mig til det........

Har forresten også fået gjort mit badeværelse rent, i hvertfald håndvasken, brusern og wc'et - her til morgen brugte jeg to shampooer færdig - er gået total i spare mood!

Tomme bøtter

Close up - prøv at se hvor nusset og nasty min håndvask er! Nu skinner den igen og håndklæderne er kogt - i morgen vasker jeg gulv og stryger mit badeforhæng som også er nyvasket.

 
Nu er jeg bare træt..........igen.........har forresten modtaget mine spanskbøger og starter til spansk på mandag. Nice :)
 
 
 
 
WTF sker der med min blog opsætning??????? CRAP!

Ingen kommentarer: