fredag den 6. august 2010

Farvel til Texas for denne gang

Så er min gl. lærerinde fra Texas og hendes mand taget hjem igen, eller retter sagt, de er sat på et fly til London hvor de skal være i et par dage før de flyver videre hjem til USA.

Det har gennemgående været hyggeligt at have dem på besøg og netop som jeg skriver de ord, så kom jeg til at tænke på ord som Ayal sagde til mig da han var på besøg: Du finder altid det negative i alting...

Den sved lidt, for jeg syntes ikke selv jeg er et negativt menneske men da jeg også godt ved at mit liv ikke har været en dans på roser de sidste par år, så er jeg måske blevet vant til at kikke på det negative først og så det positive bagefter, måske en omvendt "tag ikke sorgerne på forskud" men hos mig tager jeg ikke glæderne på forskud for de kan så hurtigt forsvinde igen.

Men når jeg skriver at det gennemgående har været hyggeligt, så har det også bare været brand hårdt for at sige det mildt!!

Jeg har ikke været mig, lille Deidre-Ann alene i mange mange uger og det er næsten ikke til at holde ud, når jeg så som nu får gæster fra USA som hele tiden er sammen med KUN mig, så er det næsten som om folk kravler ind i mig, som om jeg er gennemsigtig og ikke har noget skjold omkring mig, jeg føler mig utrolig sårbar, åben og bar og det er helt klart følelser jeg ikke er fan af at have...

Dernæst har min gl. lærerindes mand hareskår og mangler dele af ganen og tænderne i overmunden, så han taler meget sløret eller læspende eller hmmm ja utydeligt og når han så samtidig taler med stærk sydsstats accent og oven i dét taler mere end Lotte Heise OG jeg tilsammen, ja så kan du måske forestille dig hvordan det har været.......selv når vi spiste talte han MED MAD I MUNDEN!! Og da han ikke har overtænder og gane så røg maden ofte ud af munden på ham og hang fast i hans skæg når han talte......hold nu OP hvor uappetitteligt!!

Og så afbryder han HELE tiden!

Feks. kørte vi ud til Moesgaard Strand, fordi han gerne ville se stranden, min gl. lærerinde Jane syntes også sightseeing er spændene men jeg følte at hun mere ville hygge. Hun har haft 4 drenge, de to af dem er døde, en i et biluheld og den anden fik et hjertestop eller en blodprop mens han var i karbad og druknede og det har taget meget hårdt på hende, oven i det bor hendes ene søn i South Carolina og da hun ingen døttre har, så taler hun altid fortroligt med mig når vi er sammen, noget som jeg selvfølgelig holder utrolig meget af og værdsætter.

Nå men vi sidder i bilen ved Moesgaard og James, min gl. lærerindes mand vælger at gå ud og kikke på stranden, Jane og jeg bliver i bilen.

Vi beslutter os for at købe en is og køre bilen heeeelt op til iskiosken så vi faktisk ikke behøver at gå for at få en is, noget vi begge grinede meget af. Bagefter kørte vi over og parkerede hvor vi havde sat James af og så sad vi og talte og hyggede, da det begyndte at regne.

Lidt efter kommer James stormende ind i bilen, altså ikke bare småløbene, åbner døren og sætter sig ind, nej han rykker døren op og vælter med sine 150 kg ind i bilen så det hele gynger og inden han har åbned døren er han allerede i gang med at tale selv om Jane og jeg talte sammen!!!

MEGA uhøfligt!!

Så starter han med at vise billeder af en måge og fortælle og tale og tale mere og mere og mere og tale og tale og tale og ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Jeg bliver SÅ vred, det er SÅ MEGET mangel på pli, opdragelse og dannelse og man afbryder ikke folk som sidder i en samtale og man vælter ikke ind på den måde, regn eller ej!

Og hele tiden sad han og stak kameraet op i hoved på os og her sad vi og talte fortroligt.....pisses me off like you would not know!!

Og sådan var det hele tiden mens de var her, han var oppe kl. 05.00 hver dag og Jane ville gerne sove længe og hygge og nyde og han ville bare afsted afsted og havde ingen tålmodighed med hendes ønsker - fuck'it hvor kommer jeg IKKE til at savne ham!

Vi har været 5½ TIME i Den Gamle By - så er den vist også set! Og på Moesgaard Museum, hos Klunserne i Lading, hos Lading Osteri, i Århus osv.
Så nu er jeg virkelig glad for bare at være mig, her hos mine forældre og på mandag tager jeg så tilbage til mit elskede København!

I går fik jeg en sms fra Norman, han er taget til Miami for at besøge sin søster, det skrev han ikke i sms'en men det læste jeg på Facebook. Han skrev at vi selvfølgelig kunne tale sammen når han var i Danmark igen, men at han var i Miami nu.

Jeg har endnu ikke rykket ham op på Facebook, så han kan se noget, for jeg ved stadig ikke hvor jeg har ham, så han er stadig nede på Liste 4.

Jeg mener, han skriver at vi kan tale sammen, men hvad betyder det for ham? Jeg vil rigtig gerne have en forventnings-afstemning, så jeg ikke sidder med forventninger som går til højre og hans går til venstre - i forhold til Norman så behøver jeg IKKE flere misforståelser!

Havde han sagt at han ikke ville tale med mig mere, så tror jeg faktisk at jeg måske ville have følt lettelse, fordi jeg er så mentalt og følelsesmæssigt parat til at lægge ham til side. Jeg vil virkelig gerne have en kæreste snart og at kende ham, kan måske være en forhindring for mig og det ønsker jeg ikke.

Jeg vil gerne 100% vide hvor jeg har ham, hvad "vi er" til hinanden og på hvilken regler og betingelser så jeg ikke igen bliver forvirret og går forkert i byen. Misforståelser er det sidste jeg har brug for i mit liv lige nu.

Så jeg slår koldt vand i blodet, altså af den helt iskolde slags og venter og ser hvad han siger og gør eller ikke gør og så tager jeg den derfra.

Ellers er jeg bare træt selv om jeg gik i seng igen efter at have kørt min gl. lærerinde og hendes mand til lufthavnen i morges. Jeg har gjort deres rum og badeværelse rent og nu er det klart til at min bror og hans kæreste kommer om to uger med dres børn.

- så det eneste hængeparti jeg har, er at jeg ikke har fået løbet OVERHOVED siden sidste lørdag..........fuck......

Ingen kommentarer: