mandag den 16. august 2010

Løbe Løbe Løbe....

Puha - prøvede at teste mit kondital i dag - 3 km på 14.27,49 minutter - det er vist ret godt så vidt jeg kan forstå på min løbebog men - der er jo altid et men - jeg er ikke sikker på at jeg læser mit Garmin (lorte) ur korrekt!!

Det er bare über avanceret og jeg hader det efterhånden! Der er dage hvor jeg løber helt uden uret fordi det ikke gavner mig at løbe med noget som slet ikke virker (eller som jeg ikke forstår at få til at virke)

Men altså, hvis det virkede, så løb jeg 3 km på 14.27,49 minutter - og jeg var flad som i helt flad!!

Bestemte mig for at løbe til højre hele tiden i Frederiksberg Have, så det gjore jeg, til højre til højre til højre og det var så 3 km, men jeg måtte da også helt ud foran cyklen før uret bippet at NU havde jeg løbet 3 km!!

Ellers ikke det store i dag - røv keder mig og min lejlighed ligner en slagmark efter at min søster kom og hjalp mig med at flytte om, eller retter efter at min søster kom og OVERTALTE mig til at flytte om!!
Det er blevet meget bedre sådan som møblerne står nu, men det roder og jeg er bare ikke i rydde op humør i dag så ja - det roder stadigvæk!!

Har lidt for mange små irriterende hængepartier liggende til at det er sjovt, men jeg har en bladlusrygrad i dag (håber den er væk i morgen) og kan slet ikke koncentrerer mig om noget - dagen i dag skal bare gå.....

Ingen kommentarer: