onsdag den 11. august 2010

Spooky E-Mail!

Jeg har slet ikke fået fortalt om den spooky email jeg fik!!

3. August tikkede denne email ind på min PRIVATE mail - jeg har to email adresser, den ene er en hotmail.com som jeg har haft siden hhx tiden og som jeg bruger til konkurrencer, facebook, msn osv. Steder hvor jeg ikke ville tude hvis min email blev hacked eller misbrugt.

Og så har jeg en .com som jeg selv har købt med mit eget navn og domaine. Det er hele mit eget navn - som logisk nok IKKE er Deidre-Ann Roberts! Damen bag dét navn findes naturligvis, men jeg er ikke hende, den ægte Deirdre-Ann Roberts er nær de 70 år! :)

Anyway, kun ganske få kender min .com email, jeg passer godt på mig selv og mit privatliv og ønsker ikke at nogen skal misbruge mig og eller mit navn, så at få en mail fra en total ukendt person var meget meget overraskende og faktisk også ubehageligt!

Titlen på emailen, altså dér hvor man skriver hvad emnet på emailen er, var i sig selv skummel nok - jeg har endnu ikke svaret tilbage på den, for jeg aner simpelhen ikke hvad jeg skal stille op!!

Mailen lyder som sådan:


----- Original Message -----
From: Jonas XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
To: XXXXXXXXXXXXXXXXX.com
Sent: Tuesday, August 03, 2010 8:38 PM
Subject: Mystisk brev fra en hemmelig beundrer


Hej Deirdre-Ann,

Du syntes sikkert det er mærkeligt at få brev fra én du ikke kender.

Og det er det vel egentlig også! :-)

Jeg har set alle dine you-tube videoer igennem flere gange (jeg kom forbi dem ved et tilfælde).

Jeg har også fulgt sagen med dig og gården,.. den tåbelige katte-yngler.. og al balladen ved hendes fraflytning.

Jeg vil blot fortælle dig at du fremstår som et helt igennem enestående og fantastisk menneske, og jeg nyder virkelig dine video'er - du virker meget oprigtig og nærværende, og ind i mellem også hylende sjov og underholdende, når du fortæller.

(Jeg håber det er ok jeg har sendt ovenstående til din private mail - alternativet var at kommentere samtlige af dine videoer på youtube, og det orkede jeg ikke. )


Hilsen "din nye hemmelige fan & beundrer" :)

Jonas (fra København, og som vist nok var ham den smart ass metro-sexuelle, fimesede fyr med bløde hænder, der ikke ville tro på du har en gård)



PS: Hov.. Forklar mig også lige hvorfor du staver Høghholtsvej uden det midterste "h"



Er det ikke en mærkelig mail??

Og hvor har han min email adresse fra?? For slet ikke at tale om mit navn?? SELVFØLGELIG er min youtube konto ikke i mit eget navn!! Hvordan er han "lige ved et tilfælde" kommet forbi min youtube konto??

Og fyren som jeg nævner i den youtube video som er "metroseksuel med bløde hænder osv" det er ikke ham her Jonas - det er Norman og filmklippet er tilbage fra 2007 eller 2008! Det lyder som om fyren her, Jonas, mener vi har været på date sammen - men jeg har ALT skrevet ned og jeg har ALDRIG været på date med en fyr som hedder Jonas - desuden så har jeg jo hans efternavn (det har jeg slettet på mailen) men med det fandt jeg ham på facebook med det samme og jeg har ADLRIG set ham før!!

Han er helt skaldet og ligner sådan en fritidshippi med Harry Potter Briller, Assir Yarafat tørklæde om halsen og en kæmpe SF'er strikbluse - NOT AT ALL tæt på en fyr jeg ville gå på date med!

Og nu er han bare OVERALT!!

Han har tilføjet mig på facebook, myspace, twitter, youtube osv.....jeg har på det groveste blokeret ham og har overvejet at skrive tilbage på mailen, men er bange for at jeg måske tricker ham til at tro at det er en slags respons fra mig, en slags grønt lys til at han må forsætte.....?? Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke eller tro, men jeg tror jeg må have mig en ny youtube konto, hvilket er en skam for jeg har laved den for at min veninde i USA kunne se min gård.

Sick fuck af en mand! Men jeg gad virkelig god vide hvor han kender mig fra......tænker at det nok er noget med at han har set mig til en fest engang, måske talt lidt til mig og så husker han mig bare 300% og for mig har han aldrig sat et aftryk fordi han ser ud som han gør, altså hans type.

Men jeg ved det ikke, jeg er næsten sikker på at jeg ville kunne huske ham hvis jeg havde mødt ham......jeg har også tænkt, at da jeg boede i København i 2005, da boede jeg på Nørrebro, lige bag Ungdomshuset i en fyr jeg havde mødt på nettet's lejlighed mens han var ude og rejse, denne her fyr havde en underbo som BOEDE SAMMEN med sin kæreste, da jeg var flyttet hjem til Århus fik jeg pludselig en vinterdag en sms fra en fyr som var løjtnant i Dronningens Livgarde og han manglede en date til en "Blå Fest" som det vist hedder og ville høre om jeg ville med - det var underboen til den lejlighed hvor jeg havde boet til leje.

Jeg skrev selvfølgelig tilbage at jeg syntes det var dybt DYBT upassende at skrive sådan noget når han boede med kæresten! Han svaret noget med at hun ikke var kultiveret og elegant nok til at tage med (!) Sick fuck!
Jeg kan ikke huske hvad jeg skrev tilbage, men jeg er ganske sikker på at jeg fik fortalt ham et par sandheder om mænd af hans kaliber!

Jeg mener - jeg er ikke sikker - men jeg mener den fyr hed Jonas, men han var jo i hæren, ham her Jonas, ham som sendte mailen, på hans facebook står der at han er pædagog i København (ligern sku også en pædagog hippi!) og jeg ved ikke om man bare lige går fra at være løjtnant i Livgarden til at være pædagog?? Han har kun 13 venner, så jeg tænker han har oprettet den liiige omkring nu fordi han vidste jeg ville tjekke ham ud og han ville at jeg skulle kunne se ham - desuden er den piv åben, hvilket jeg også syntes er tankevækkende og mærkeligt......

Og ham der Jonas, ham fra Hæren, han var ekstrem høj, måske 198 og ham her ser ikke ud til at være ekstrem høj - og så var han mørkhåret, ham her ser ud til at være lyshåret selv om han er kronraget.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tænke eller mene, men virkelig virkelig mystisk og også en stor del ubehageligt!

Det er næsten som ham den klamme jurist fra Holstebro Politi som sms'er mig uafbrudt siden det med gården..........vildt ubehageligt!

Min nye advokat mener han, juristen, burde foldes og bukkes og fyres - jeg mener på den ene side det samme, men på den anden side så tænker jeg også at han er en mand med 3 børn og en kone og det er synd hvis han bliver fyret og hvad vil konen dog ikke føle.....?

Årghhhh de mærkelige mænd der findes!!

Hvis jeg kunne så gik jeg 1000 km og fik dem alle til at forsvinde NU! Så jeg kan starte på en frisk og møde en som vil MIG for MIG og som vil være min bedste ven, min elsker og min mand.

*GRINER*

Kom lige til at tænke på Bamse og Kylling og deres ven fra månen "Forlæns og Baglæns" som altid sang sangen: Fantasi Fantasi Fantasien er god........og ja, min fantasi om en mand ER en god joke!

Måske jeg burde emigrere? Flytte til USA og tage navneforandring? "It's possible, it could happen...."(Citat: Kitt fra Pretty Woman)

Ingen kommentarer: