lørdag den 21. august 2010

Pre-Fødselsdagsfest!

Så er det præcist én måned siden jeg blev 32! Og i aften eller kl. 17.00 kommer Anika, Annabell, min søster, min kusine, Li´ta, Sofie, Barbara og Maja til pige-fødselsdagsfest - det bliver SÅ hyggeligt!

Jeg sendte indbydelserne ud på pink papir i pink konvelutter skrevet på computer med en "børneskrift" så det lignede en fødselsdags invitation som fra dengang vi gik i skole.

Bordet - som jeg nok skal forsøge at lægge billeder ind af, er dækket med lyserød papirsdug, lyserøde servietter og lyserøde lys og så har jeg laved et lille hæfte (selvføgelig også på pink papir) hvor der på forsiden står Velkommen til Deirdre-Ann's Fødselsdag Lørdag d. 21. August 2010.

Inden i er alle mine veninders navne så nævnt og ud for dem hver står der så lidt om hvem de er osv.

Camilla XXXXX: Min kusine – 32 år – Single – Bor på Amager – Oprindelig fra XXXXX, Jylland.

Camilla er pigen med fingeren på pulsen når det kommer til det Københavnske hotelliv, med benhård hånd fastsætter hun priserne på samtlige hoteller og husker selvfølgelig at lave dem så betragtelige lave, at hele det danske politikorps lækre ungersvende logerer på netop hendes hotel under Co2 Topmødet, hvor heldig kan man være!! Camilla er hende der har lært andre vigtighed af Kaktus pillerne, ifølge hende er 24 timer i en ruchebane bedre end at glemme at spise sine Kaktus piller! Og som en ægte (Vores efternavn) drikker hun øl! Camilla taler også flydende spansk og så er hun netop blevet bilejer så det eneste hun mangler i livet er en mand, hvorfor Camilla (og jeg) har første-vælger-ret til aftnens overflødighedshorn af lækre mænd!


Feks. ligesom ovenstående der er over min kusine - det skyldes at jeg aldrig har haft samlet mine jyske veninder med de københavnske på samme tid, så tænkte jeg at jeg ville skrive lidt humor om dem alle, så er der i hvertfald noget at tale om. Siderne har jeg så sat sammen som en lille bog med hvid snor, sådan noget man bruger til at binde om en steg :) Havde ikke andet! Og så er snoret hæftet med et lille flag, det er faktisk blevet helt godt hvis jeg selv skal sige det :)

Jeg havde inviteret 11, men vi bliver kun 9 inkl. mig selv, men lige nu så er det faktisk ret heldigt for det henholdsvis regner og holder tørt så vi kan ikke sidde ude som planlagt og min stue er bare IKKE særlig stor når bordet er trukket ud og stolene sat omkring - vi kan liiiiige være her!!

Men det skal nok blive sjovt - jeg har som sagt dækket bordet i går aftes, og her til morgen har jeg arbejdet med mit hår - fik det jo desværre ikke klippet og farved (striber i) hos frisøren i går, så jeg er virkelig træt af det lige nu, men jeg ved jeg har smukt langt hår og at andre ikke ser det jeg ser, så nu har jeg brugt knap to timer på at sno og tørre det, det er faktisk blevet helt godt, så nu skal det bare lige sidde med en klemme så krøllerne ikke bliver kruset til i aften. Det er ulempen ved at have naturlige krøller, de bliver hurtige fizzy som det hedder på engelsk, kender faktisk ikke det danske ord??

Og så er badeværelset gjort total shiny, det dufter og alting skinner, nøjagtig som jeg kan lide det. Mangler bare at hænge et fint håndklæde op og lægge en nyvasked måtte på gulvet, men det bliver først gjort i sidste øjeblik så ingen har brugt det når gæsterne kommer :) (
- også lige som jeg kan lide det!!

Om lidt skal jeg bage muffins - har ALDRIG prøved det før, men jeg kan godt lide at der er lidt events til enhver fest, og her skal det være at desserten er helt almindelig muffins som vi så selv skal dekorere, så jeg har købt alt muligt glitter og dryss og farver som man kan spise som vi skal have lagt på, det skal nok blive sjovt!!

Vil smutte nu - min søster er på vej og jeg har meget jeg skal nå

Ingen kommentarer: