tirsdag den 31. august 2010

Lad os se...

...om August måned slutter med sex (næsten som den startede) eller om det bliver September måned der starter med sex (ligesom August startede)

Har hørt fra fyren igen, han kan godt i aften men det kan jeg af alle dage så bare ikke fordi jeg skal spise hos Lita sammen med Sofie - han gav mig også hans nr. men jeg vil ikke ringe eller sms'e for så får han mit nummer og dét er no go for mig!!

Så nu har jeg skrevet og så må vi se - gad virkelig godt have et put NU :)

Samtale på DR gik fint, men jeg syntes den var lidt kort - 46 minutter...? Anyway, som sagt så tror jeg den var positiv og det er jo godt - men lige nu er alting meget usikkert på DR så der er nok ikke t job i dag eller i morgen, mennu ved de jo hvem jeg er.

Har været ude og løbe 3 km - hårdt men godt, jeg vil fandeme fiseme tilbage i form igen!!

Nå, må heller få skiftet tøj så jeg kan komme over til Line - måske jeg har fået sex næste gang jeg skriver???????? BIG SMILE!

Ingen kommentarer: