tirsdag den 17. august 2010

Sex vs. Nystrøget Nyvasked Sengetøj

I går havde jeg jo egentlig en aftale med Ayal - jeg var "kommet til" at aftale med ham at han kunne kikke forbi - og han var sjovt nok med på idén med det samme........gad vide om han slet ikke har opfattet at vi har verdens dårligste sex sammen??

Eller er han som en teenagedreng endnu, hvor alt hvad det handler om er at stikke den ind, mærke hvordan det føles og så dreje den rundt et par gange??

Jeg bliver ALDRIG klog på mænd og sex - de er som en lukket bog og når sexen så ikke er god eller når pigen ikke er åben, så tuder de i vilden sky - come on boys, open op og vær ærlig og oplev god sex!

Men ja, tilbage til min sex aftale - jeg endte med at lyve!!! Shame on me, jeg ved det godt, men da jeg ligesom selv havde kontaktet ham og sagt at jeg gerne ville have sex igen, så var det lidt svært at fortryde, at sige at jeg pludselig ikke vil have sex mere - hvilket også ville have været en løgn! For jeg vil gerne have sex....åhhhhhhh ja da!

MEN tanken om sex med ham, med Ayal igen var nok til at jeg ombestemt mig - jeg lå og tænkte på hvordan sexen ville blive og konklutionen var at den ville være dårlige, igen!

Og oven i den dårlige sex kommer så at jeg også bliver nød til at skifte sengetøj når han er gået, og vaske det og stryge det......alt i alt rigtig meget arbejde, unødig arbejde so to speak - for noget som alligevel er så dårligt at jeg VED jeg vil fortryde det bagefter!

Jeg gider simpelhen ikke bruge krudt på ham mere!

Har tænkt mere over den der dating profil, måske jeg skulle lave en ny profil igen.....*tænke tænke tænke*........ jeg tror lige jeg skal tænke over det i et stykke tid mere, så jeg er helt afklaret inden jeg kaster mig ud i at bruge penge på en profil jeg måske alligevel ikke er intersseret i at bruge.

Jeg vil jo rigtig gerne have god sex og jeg vil jo også rigtig gerne have en kæreste (tror jeg) og jeg vil også rigtig gerne have den der tosomhed der kommer ved at kende nogen så godt - men jeg GIDER SIMPELHEN IKKE date!!

Total selvmodsigende, men jeg gider virkelig ikke alt det der small talk for at komme frem til hvad det virkelig handler om - sex, følelser og tosomhed!

Prrrrrrrrrrrrrrrr hvorfor skal det hele være så kompliseret??

Bortset fra det så styrtregner det i København i dag, altså virkelig en omgang monsume regn af den store slags!

Og min lejlighed roder stadigvæk!

Ingen kommentarer: