søndag den 1. august 2010

Sex!

Kl. er nu 00.32 og jeg har fået sex (af den øv bøv slags)

Jeg ved ikke om jeg har fortalt det, men for et par år siden mødte jeg en fyr ved navn Ayal - han har også et mere vestligt klingende navn men det holder jeg lige for mig selv.

Han er dansk/fransk jøde, opvokset på en lille ø i Danmark og bosat i Miami - men om sommeren er han meget i Danmark (hvis vejret er godt) hvor han også har en lejlighed og en del virksomheder, anyhow - vi havde sex for et par år siden, men jeg mindes at det var SÅ dårligt at jeg hurtig droppet det igen - hvilket jo også var rimelig nemt da han ikke boede i Danmark det meste af tiden.

Men nu har jeg altså været SÅ top liderlig - grimt ord - så jeg vil skrive lækkersøvnig i stedet for, men altså jeg har lææænge været SÅ lækkersøvnign, meget MEGET længe så jeg skrev til ham om han kikkede forbi til et blow job og lidt nusseri.

Nu er det sådan at jeg for mange år siden laved en "fodnote" til mig selv om at han, Ayal er utrolig numsefikseret, hvilket i første omgang var hvad der tiltrak mig, for det er jeg også - men jeg har HELT KLART 100% mødt min overmand på dét punkt!!

Og måske du tror, at en som godt kan lide analsex og numser generelt finder det tiltrækende at møde sin overmand, dertil er svaret klart NEJ!!

Heldigvis sagde jeg i dag klart NEJ til analsex lige fra starten af, men jeg har ham mistænkt for ikke at kunne komme uden at det har noget med "numser" at gøre, så som altid vendte han mig om som en anden hund og tog mig bagfra - normalt kan den stilling være utrolig dejlig og pirrende og sexet osv. = alt det gode, men når det ALTID KUN er den stilling og ALTID KUN det samme, så får det en hul klang....

Når jeg skriver "altid" så er det som i back then, da vi såes oftere - men det hele kom ligesom tilbage til mig som et flashback, deja'vu - kald det hvad du vil. Jeg blev ramt af det i den grad. Hårdt!!

Så ikke så snart havde han vendt mig om, før han prøvede at bore en tommelfinger op i numsen på mig - hvilket under normale omstændigheder også kan være utrolig frækt, men når man eller JEG ikke er tændt og ikke er i humør til dét, så har dét en helt stik modsat effekt på min seksuallyst!!

Da jeg kom, efter laang tids pumpen ud og ind og jeg skriver pumpen fordi han knaldet mig som man pumper luft i en fodboldt! Meget muligt at det er pirrende for en fyr at få glansen kørt ind og ud af pigens hul, fordi de er følsomme dér, men tænk lige logisk boys - jo mere luft der kommer ind i underlivet og presses sammen, jo mere skal ud og når det ikke kommer ud så får pigen utrolig ondt i maven!
Til sidst føltes mit underliv som ét stort åbent "hul/sår" lidt ligesom når man har menstruation og det hele bare er følelsesløst og ømt.......

Lyder det ikke bare som utrolig charmerende sex??

Til sidst havde han presset så hårdt med sin tommelfinger op i min numse eller nærmere mod min numse at jeg begyndte at tænke på om det var mit haleben han trykkede på - i bund og grund (pardon my french) så havde jeg mest lyst til at prutte ham lige i hoved, ja eller skide ham i hoved for at være grov!!

Jeg lå og tænkte på hvordan han mon ville føle det hvis jeg lå og pressede en tør tommeltot op i hans røv, mod hans haleben mens jeg hev og sled i hans pik til den var helt følelsesløs??

Jeg tvivler på at det ville fremme hans sexuelle præstation!!

Til sidst var jeg så fokuseret på lort/afføring at jeg bare ventede på at det skulle komme - ikke at jeg hvade følelsen af at jeg skulle på toilet men jeg har altid været ultra sart på det punkt - LORT ER IKKE en seksuel nydelse for mig og alle de mange mange gange jeg har haft analsex med Kunstmaleren var det ALDRIG et problem, de få gange jeg har haft det med Ayal har det ALTID været et problem!!

Min konklution er at Ayal og jeg er kommet skævt ind på hinanden seksuelt, at han (helt klart ubevist) fra starten af ikke har respekteret mine grænser og at jeg helt klart ikke har været god nok til at kommunikerer med ham hvor mine grænser går - så i bund og grund er det lige så meget min egen skyld som det er hans - selv om jeg nok inderst inde håber på at han vil læse mine "signaler" og som mand passe på mig i stedet for at gøre "skade" men fordi jeg så længe (altså for år siden) lod ham gøre hvad han ville, så tror han jo i dag - fejlagtigt - at han gør alting korrekt i forhold til mig...så min egen evne til at tale (hvilket normalt ikke er et problem) bider sig nu i halen!!

Konklution: Jeg SKAL IKKE mere have sex med Ayal - no matter hvor lækkersøvnig jeg bliver og jeg SKAL blive bedre til at kommunikerer mine lyster eller manglen på samme ud når jeg har sex med fyre (og piger for den sags skyld selv om det er ÅR siden dét er sket)

Lige nu har jeg total ondt i maven.......og i numsen og min overlæbe er følelsesløs, fordi jeg endte med at give ham et blowjob til han kom, bare for at slippe for at have ham oppe i mig!! Ikke at sådan en diller der har været pakket ind i kondom smager godt men ALT for at slippe for den stikkende trekant i maven (mit underliv føles som en trekant når jeg har ondt)

Her over de sidste par uger hvor jeg har været lækkersøvnig, har jeg tænkt meget på Norman - vi havde så frækt webcam sex way back when og da vi så endelig skulle have sex sammen fik vi aldrig afstemt vores forventninger til hinanden. Jeg forvented at han ville tage initerativ til sex, fordi han dels var manden men også fordi han var god til at tage initerativ over nettet, jeg forvented også at han ville udføre mine fantasier for mig, ting jeg havde fortalt ham i detaljer at jeg holdt meget af og som tændte mig - feks. føler jeg mig altid utrolig feminin og seksuel tiltrækkende når jeg bliver klædt af og kælet for.......og at kysse er selvfølgelig altid godt - og er jeg forelsket så kan alt det seksuelle godt pakke sammen, hvis man vil "købe mig" når jeg er forelsket så er det helt klart at holde i hånd.....!!!

Jeg VED det lyder banalt men jeg har kun én gang holdt en fyr i hånden en hel nat, ikke sådan at vi lå og holdt i hånd og flettede fingre, vi lå og kyssede og rørte ved hinandens hænder, håndflade mod håndflade, svært at forklare men til dato en af de mest erotiske oplevelser i mit liv ever.....

Men Norman gjore ingen af disse ting, så jeg endte med at tage føringen som en anden østtysk kuglestøder og allerede dér led min femininitet et knæk og ja så var det vist bare ned af bakke derfra - men når jeg allgievel den dag i dag kan tænkte frækt om Norman så skyldes det HELT KLART OG UDELUKKENDE de billeder og minder jeg har i hoved fra vores webcam sex, det var så frækt og pirrende og forførende og sødt at jeg stadig den dag i dag kvalificerer det som blandt de top tre bedste sex oplevelser jeg har haft - mens at sexen med ham i det virkelige live, sammen med Ayal og to andre fyre, slås om første pladsen i dårlig HAMMER HAMMER DÅRLIGT sex!!

Og jeg lover hermed højt og helligt at jeg ikke vil have sex med Ayal mere, ever. It is just not worth it - nu skal jeg vaske og stryge sengetøj for to igen, uden at have fået noget ud af det som jeg ikke selv kunne have ordnet!!
- og jeg må ikke kontakte Norman og spørge til sex, jeg prøvede lidt i sidste uge men han svarede slet ikke - total koldt vand i hoved - og ja, så er han nok bare ikke intersseret og det må jeg respekterer, hvilket jeg bestemt også gerne vil.

Mest af alt vil jeg faktisk bare gerne være "blank" på det felt der hedder mænd og minder om mænd - visk tavlen ren, tøm minderummet - bottom line, jeg vil gerne være HELT fri fra "manderod"

Jeg er SÅ træt nu.....men jeg frygter jeg ikke kan sove, savner at snakke, og selv om jeg egentlig ikke er til putteri, altså at ligge og holde om hinanden en hel nat, så savner jeg det lidt - Ayal var ude af døren inden jeg havde fået slikket mig om munden!!
Normalt så bryder jeg mig ikke om at blive rørt ved, sådan krammet og holdt om en hel nat, det er ligesom liiiidt for intimt og jeg tænker altid: Hvor længe mon det holder........

For det er sådan her i livet, når man/jeg liiiiiiige har vænnet mig til noget godt, så vender båden og det dårlige kommer som lava fra en bjerg og dérfor har jeg, siden Kunstmaleren (min ex) altid holdt fyrene på afstand, ingen skal kramme mig i dag eller i denne uge for så at forlade mig i næste uge - no way!
- og alligvel savner jeg det nogen gange så meget at jeg næsten kan skrige af fortvivlelse!!

3 kommentarer: