torsdag den 22. december 2011

Fitness At The Crack Of Dawn!

Woop Woop op kl. 06.04 og til Fitness - dét er sejt uanset hvad tiden på løbebåndet sagde! Og tiden sagde ikke noget suuuuuuper sejt! Jeg brugte 17 minutter på at løbe 3 km, hvilket er skiiiide dårligt taget i betragtning af at jeg i sommer kunne løbe 6 km på 28 minutter og noget......

Men hey, jeg kom afsted! Og jeg tog 50 kg i benpres x 30, altså 30 gange løftede jeg 50 kg med benene, jeg løftede 25 kg med maven i en eller anden adobnomial crunch og så lavede jeg de der bevægelser hvor man skal sprede benene mens man presser nogle vægtklodser ud til siden - suuuuuuuper hårdt men jeg regner med at det gavner mine bløde inderlår og min popo - som jeg er ret glad for hvis jeg selv skal sige det og som jeg egentlig syntes ser ganske udemærket ud! :)

Jeg kan ikke huske hvad jeg har drømt i nat og dét er bare dejligt til en forandring! Ingen drømme om Mikkel Kessler og mig levende begravet, ingen drømme om små asiatiske piger fastklemt under en bil, ingen drømme om Norman og ingen Deirdre-Ann der står og skriger i regnvejr mens jeg forsøger at løfte en tonstung bil!! Me Gusta!!

Nå, badet kalder - jeg har mange ting at fortælle for de sidste par dage, bla. har jeg været til min nevøs 6 års fødselsdag og jeg skal ned i banken i dag og lave en ny konto, sådan at min kassekredit og min lønkonto bliver adskilt, sådan føler jeg bedre jeg kan få den banket i bund (betalt af) og så skal jeg i gang med at spare op igen, ikke meget men bare lidt - det føltes så godt da jeg gjore det sidste :)

Overvejer seriøst at bytte ALLE mine julegaver og proppe pengene i banken, jeg kan ikke se at jeg mangler noget i livet som jeg ikke kan leve uden! Selvfølgelig er der ting som jeg gerne vil have og ting jeg godt kunne bruge men det er LANGT FRA det samme som at jeg har behov for dem - fakta er at jeg har behov for penge! Min konto bliver jo støvsuge om en uge når jeg skal betale termin.....

I like money! A lot - dog ikke nok til at jeg ønsker mig en rig kæreste - eller dvs. det gør jeg, men rig i den forstand at han skal kunne betale sine egne regninger, sin egen husleje, sit eget tøj og sin egen mad - han skal IKKE nasse af mig ligesom Kunstmaleren gjorde!!! Men på den anden side ønsker jeg mig heller ikke en som er SÅ rig som Uffe var (min første kæreste) han var jo afskyelig rig og måske ikke doven for han tjente jo penge, men han var magelig på en helt anden måde end jeg er opvokset med og dét huet slet slet ikke mig!

Jeg vil ha en helt almindelig kæreste, der elsker sit job (uanset hvad det måtte være) og som har styr på sin økonomi - det er nemlig hvad jeg kan tilbyde selv den anden vej, at jeg så ved i mit sind at jeg en dag bliver stinkende filthy rig igen er noget helt andet - bare vent til min Gudfar dør, så kommer min båndlagte arv til udbetaling! Ohhhhhhh yes please die man!

Men det er sådanne ting som jeg ikke skal tænke på i dagligdagen og som jeg ALDRIG skal nævne for en kommende mand, tænk hvis han valgte mig for pengene!!! Dét har jeg allerede prøvet og dét var ikke sjovt, overhoved!

Nå, Stinke Deirdre-Ann skal i bad! NU

Ingen kommentarer: