søndag den 18. december 2011

P.S

Jeg har slet ikke fået fortalt at jeg lavede 3 ulykker mens jeg var i Spanien.......
 - faktisk var og er det ret komisk så jeg må hellere fortælle dem inden jeg helt glemmer det hele!

1. Jeg rykkede hul i et ægte tæppe på en klub med min stilethæl! Jeg ville lige lave en twist og drejet foden og så hang hælen i og jeg faldt bagover fordi min sko hang fast i gulvtæppet - KUN fordi it manden var hurtig ude røg jeg ikke på måsen - men endte "KUN" med at lave hul i tæppet.....pinligt nok!
(men hvem fanden lægger også et løst fint tæppe på dansegulvet??)

2. Da jeg lejer bilen er der antenne på - da jeg parkere bilen foran kontoret da jeg ankommer første dag er der ingen antenne på - ergo har jeg mistet antennen på vores helt nye udlejeningsbil på første dag! Flot og lææænge leve fuld forsikring!!

3. Da vi en dag er ude at spise et sted de kalder "pinden" fordi man får små tapas ting, så kommer jeg til, ude på badeværelset - at rykke sådan en beholder til brugte servietter (en skraldespand) ud af vægen med skruer og rawplugs og hele pivtøjet! Det lamer HELT FORFÆRDELIGT da den her jern en ryger ned af vægen og ned på gulvet og den fik en KÆMPE bule! Og det ENESTE jeg vitterlig gjorde var at putte mine brugte håndtørre servietter i skraldespanden som hang på vægen og så *bang* lå den på gulvet!

SÅ fucking pinligt - HELE restauranten kunne høre det og it manden var flad af grin og sagde at alle havde kikket da larmen kom - og der var ligesom kun ét toilet så jeg kunne ikke skylde skylden på naboen vel.........

Så jow jow Deirdre-Ann ankom med manner til Spanien :)

GODNAT!

Ingen kommentarer: