tirsdag den 6. december 2011

Pakke Tirsdag

I dag skal jeg bare ha pakket - og pakket og strøget mit tøj og pakket......

Klokken er nu 16.00 og jeg har ikke fået pakket én eneste ting, overhoved. Jeg kan simpelhen mærke at jeg er så træt at det gør helt ondt at tænke på! Jeg har brugt det meste af dagen på at knokle videre med vores seneste pressemeddelelse og så ha jeg været nede og træne hos hende damen jeg laver PR for og haft et møde med hende og så tilbage og arbejde videre......

Puha hvor er jeg træt!

Nå, men altså i går fortalte Lita mig at hun ikke kan komme til min julefrokost da hun ikke har det så godt efter at hun er begyndt at tabe håret, jeg vil gerne skrive hvad det nøjagtig er hun fejler men da jeg ved hun ofte søger på visse ord i den forbindelse, fordi hun leder efter masser af information, og jeg ikke er interesseret i at nogen jeg kender læser min blog, ja så kan den skarpe læser sikkert selv tænke sig til at det ikke er så fedt end ikke at være 30 år og skaldet - og desuden findes der kun én sygdom hvor man taber håret uden at ha kræft.

Men faktisk så syntes jeg at det klædte hende, hun har nu pandehåret tilbage og ja, det ser da lidt overvældene ud men jeg syntes hun bære det flot, dels fordi hun er en meget flot pige men også fordi hendes hovedform er pæn - der er mange der har mærkelige hovedformer. Hvis Lita var lidt mere rocket i sin tøjstil, hvilket hun ikke er, for hun ligner mere Jaquline Kennedy i sin tøjstil, men HVIS hun var mere rocket så ville den der hårstil faktisk stadig gøre hende feminin - men det var svært for mig at få forklaret til hende og det ville sikkert også være svært for hende at tro på. Jeg prøvede men jeg kunne godt se at den ikke helt gik ind, jeg tænker at hun trode det var noget jeg sagde for at være sød - men hvis jeg ikke mente det så ville jeg ikke ha sagt det........

Jeg tror hun har brug for at tale med nogen om det, og jeg tilbød hende at jeg lavede et godt tilbud til hende, men hun sagde nej tak........hvilket ærgere mig, jeg mener, hun var så god mod mig da jeg ingen penge havde, og nu ville jeg sådan ønske jeg kunne "betale lidt tilbage"............men mit tilbud står åbent og jeg skal nok tilbyde det til hende igen en anden gang.

Til noget helt andet, jeg har fået en sms fra Hr. Romlund i dag. Jeg trode ellers ikke jeg ville høre fra ham igen og var også kommet dertil hvor jeg var blevet vred på ham i stedet for at føle mig uforstående og såret. Han skrev: "Hej Frække!! Puha jeg var til to julefrokoster i weekenden og til en håndboldkamp, så var helt væk og er stadig ramt..." I'm like, og hvad så? Er dét din undskyldning for ikke at give lyd fra dig i 1½ uge? Hmm det er så nu jeg skal gøre op med mig selv hvad jeg vil med ham..........vil jeg bare knalde ham eller vil jeg gerne noget mere med ham? Faktisk vil jeg vel egentlig begge dele eller?

Han pik er som SKABT til mig, den passer PERFEKT til min mis! Are you kidding me hvor er han sprød i sengen! Men, han bor i Romlund og dét er fandeme langt væk fra København.........altså ikke bare sådan rent km mæssigt men også mentalt. Jeg lever et HELT ANDET LIV end dem på heden i Jylland. Der er ingen tvivl om at Hr. Romlund er en good guy, om end fucking langsom i optrækket, og at han ville ha været perfekt for mig da jeg var mere engageret i gården, men nu, i dag, der er han bare en bonderøv for mig, en dejlig en men stadig........

Kan jeg se ham her i København? Nej. Kan jeg se mig selv i Jylland lige pt.? Nej. Men stadig har jeg lyst til ham og det er så HER jeg liiige skal finde ud af om det er seksuelt eller om der er noget mere.......
 - og dét er jo en hammer svær opgave for en person som mig.......!

Men hey, look on the bright side, der er helt sikkert julepik (og juleslik hihi) til mig når jeg kommer til Jylland igen......nice!

Min søster fra Schwitz har været og besøge mine forældre i jylland siden i fredags, eller var det i torsdags? I don't know men nu er hun rejst hjem igen. Det glæder mig at høre at min lillesøster har været nede at spise hos mine forældre tre gange mens hun har været der. Min lillesøster kan ellers slet ikke fordrage min nye søster - jeg tror det er fordi hun er jaloux. Jeg har aldrig været en "konkurrent" til min søster i forhold til vores forældre, forstået på den måde at min lillesøster er helt vildt meget "Fars pige" og det er jeg ikke, jeg er min egen - men så kom min nye søster og *bang* en konkurrent efter 30 år med eneret på Far i forhold til min søster og jeg....

Havde vores nye søster været en ny bror havde det været noget helt andet, så havde hun ikke været en konkurrent og jeg er 200% overbevist om at det er sådan min søster ser hende..... men altså, hun er nu taget hjem og de har hygget sig. I'm happy.

Og så var det vist den der pakning jeg kom fra ikk!

Ingen kommentarer: