lørdag den 10. december 2011

Malaga (minus) hygge

Noget af min dag i billeder

Udsigten fra it mandens lejlighed kl. 06.50 om morgen 

Hovsa, et lille camino bjerg? I wanna go!

Frokost på en tapas bar som alle de andre syntes er ÅHHHHH så god - I'm like OMFG hvor er maden bare nasty og klam i Spanien! Jeg savner rigtig mad og nej jeg kan ikke helt definere hvad det er jeg savner, for jeg er jo ikke den store kok, men jeg er pisse træt af deres mad og jeg har kun været her siden onsdag!!!

SYGT stor hund på naboaltanen!! Den kunne/kan bestemt IKKE lide mig!

Her er også vildt mange klamme katte.....
I dag er min chef kommet, det var faktisk rigtig hyggeligt, her til aften var it manden og jeg ude og købe gløgg og pebernødder og så mere eller mindre pressede jeg igennem at vi skulle have aftensmad fra Subway - OM JEG ORKER mere af deres lorte mad hernede!!! Jeg er klar på noget jeg kender, Subway, McDonalds - anything will go as long as it ain't no fucking nasty tapas!!! Seranoskinke (jamon) up my arse!

Omkring kl. 20 køre vi ned til min chefs lejlighed og spiser sammen aftensmad, pludselig og ud af det blå siger min chef at en af aktionærerne hernede, som til daglig bor i USA har sagt direkte til min chef "tror du Deirdre-Ann lægger an på mig?" 
Jeg kikket helt forstenet på min chef da han sagde det, brugte ca. 8 sek. på at vurdere om han jokede, hvilket ville være en skide dårlig joke - men nej, han jokede ikke!!!!!

Denne her mand, som jeg ALDRIG har mødt eller set på andre end to billeder og som jeg har sendt tre emails til og en sms (for at få ham til at tjekke sin mail hvilket it manden sagde jeg skulle gøre, altså sende ham en sms da han ellers godt kan være flere uger om at tjekke mails) og nu, ud af det BLÅ så tror mande at jeg lægger an på ham!!

Jeg lyver ikke når jeg siger at manden nok ikke kunne være meget fjernere fra hvad jeg tænder på, jeg vil modstå fristelsen til at lægge et billed ind af ham - det er sikkert ulovligt - men here goes:

Manden er næsten 50 år
Han er total poletneget og hans hud er helt lædret af ALT for meget sol
Han har engang fået en masse sorte tatoveringer på venstre overarm af en meget dårlig kvalitet, og i dag er farverne tæt på at danne én stor fed sort plamage på overarmen - miles away fra Ayals smukke detaljeret tatoveringer.
Han går i små speedo badebukser (og syntes selv han er hot)
Han barbere ALT hår på arme og ben og bryst af (!)
Han er über over trimmet på niveau med det her billed og elsker sin krop - som jo i virkeligheden er top nasty

Min poletneger overtrimmet chef-look-alike
Dem som kender mig vil helt klart vide pr. split sekundt at jeg IKKE har den fjerneste interesse i ham - selv hvis jeg ikke havde andre muligheder for sex, så ville jeg ikke syntes at han var fræk - overhoved! Manden kunne være min far, han er tynd, han er metroseksuel på den nasty måde, han har nul hår, han har en klam hud og jeg kunne blive ved!

Bottom line, tanken har end aldrig strejfet mig!

Sagen er den at jeg har solgt ham og to andre til et par spanske aviser, dertil blev jeg selvfølgelig nød til at skrive lidt om hver, men da jeg jo ikke har mødt nogen af dem live - før nu og ham her fyren har jeg stadig ikke mødt, så måtte jeg lave "make believe" altså finde en vinkel på historien op - så det gjorde jeg.

Jeg beskrev bla. ham her som en "lækker fitness haps" i oplæget til avisen men jeg mener, hvad skulle jeg ellers ha gjort? Spurgt aviserne om de ville skrive om en udbrændt gammel mand der ikke har hørt om hudkræft og som ikke ved at speedoes som en anden klamt tysker uden at vide at de gik af mode omkring samme tid som fodformede sko??

Jeg skulle selvfølgelig bekræfte historien med dem før jeg gav bladene deres navne, så jeg sendte et kort uddrag af min mail til dem alle tre og derudover har jeg ikke kontaktet ham og nu dette? WTF!!

Det her var lige nøjagtig sådan noget jeg gik og frygtede - jeg arbejder så godt sammen med mænd, virkelig godt, der er aldrig noget fnidder med mænd - og jeg har holdt mig virkelig langt fra nogen former for tilnærmelse til it manden - det tætteste jeg har været er at sige til ha "XXX (navn) jeg hygger mig virkelig i dit selskab!" ellers har jeg ikke sagt noget og jeg har bestemt hellere ikke så meget lyst mere som før - om end jeg stadig syntes han ser rigtig sød ud og sikkert er et godt knald.

Men så sker det her - noget der måske er en über lille detalje for andre men for mig er det helt vildt forfærdeligt, tænk engang at en mand tror jeg lægger op til ham - og så er han MIN CHEF!! Og værst af alt, jeg har end ikke OVERVEJET tanken fordi hans ydre end ikke appelere til mig !!

Nu har jeg bare lyst til én ting - vitterlig én ting, okay måske to ting - 1. At græde, hvilket jeg næsten gør (it manden er gået i seng) og 2. At flygte - langt langt væk, helst hjem til min egen seng og så vide at jeg aldrig skal på arbejde igen............

Hvorfor sker sådan noget for mig? Jeg har måske brugt mange fine fyldeord i mailen til aviserne men det er jo dét der sælger! Og desuden ER han en fitness haps, men det er jo ikke nødvendigvis en lækker ting, i hvertfald ikke i mine øjne!

Arghh hvor en lorte afslutning på min dag - min chef sagde at det var "sååååååååååååååååååååååå" typisk piger at blive pigesur - jeg er slet ikke pige sur, jeg er vildt ked af at det er sådan noget han tror om mig. Hvem sagde: Skyd en røvfuld hvide pile efter din genansættelse??

Nu vil jeg gå i seng og tænke på hvor pis dagen i morgen kan blive når jeg skal møde de andre fra firmaet som 2 millioner procent ved hvad ham den anden chef har sagt

I'm so not even in the mood for det her - jeg vil bare HJEM til MIN lejlighed og ligge i fosterstilling i min seng! ALENE! NU!

Ingen kommentarer: