fredag den 30. december 2011

Om 4 måneder...

er du arbejdsløs...

Sådan lød beskeden fra min chef i dag. 20 minutter efter samtalen var slut, ringede min udlejer og fortalte mig at jeg skal betale 1000 kr pr. mdr. for at have min bil i kælderen - utopi hvis jeg bliver arbejdsløs! Ergo bliver jeg både arbejdsløs OG billøs snart.

What a fucking lorte dag!

Det positive er, at der er 4 måneder til jeg ikke har et arbejde mere og det som er endnu mere positiv, om end ubrugelig viden som arbejdsløs er, at det ikke er pga. mine kompetancer eller manglende arbejdesmorale, eller fordi jeg ikke gør mit arbejde godt nok.

Om 4 måneder har firmaet bare ikke flere penge - med mindre vores aktionære vil lægge flere penge i firmaet og dermed har jeg ikke et job.

Jeg har pebet en tåre eller halvanden, men så stoppede jeg igen og jeg har simpelhen valgt, måske lidt struds-agtigt, ikke at tænke mere på det og bare nyde at der trods alt er 4 måneder til - og så vil jeg simpelhen give den en fucking skalle ekstra, de næste par måneder, så jeg kan få en god udtalelse med derfra.

Bedre kan jeg ikke gøre det for mig selv, syntes jeg - eller kan jeg? Har jeg overset noget?

En anden ting der gør dagen i dag til en naller dag, er at jeg simpelhen er SÅ lækkersøvnig at jeg nærmest ikke kan holde mig selv ud!!!

Oven i det så skriver it manden til mig på en hyggelig men venskabelig måde og jeg kan simpelhen ikke finde ud af ham - hvad vil han? Så GØR DOG NOGET MAND!

Hvorfor i alverden blev jeg ikke gennemknaldet af Hr. Romlund? At besøge ham var super hyggeligt men efterdønningerne er jo at jeg nu er endnu mere lækkersøvning end jeg var før! Hvad sker der lige for det?

What the fuck do a girl have to do, to get laid around here???

Jeg forstår det ikke, jeg er sød, pæn, sjov, hamrende arbejdssom og et virkelig godt knald og ALLIGEVEL, alt det til trods, så er jeg ikke kun single - jeg får simpelhen heller ikke sex!!

Det burde bare ikke være tilladt!

Someone, please do me and do me good!! Der skal ikke herske tvivl om at Hr. Kølig fra natskuffen kommer på overarbejde i aften når jeg skal sove!! OMG hvor skal jeg hygge igennem!!

It manden er lige logget af - godt det samme, jeg måtte nærmest gøre vold på mine fingere der klistrede til tastaturet, for ikke at skrive noget i retningen "skal vi bolle?" til ham........det er som om manden er én af to ting - jeg kan bare ikke lure hvad. Enten er han overhoved ikke interesseret, eller også er han interesseret men vader rundt uden at vide hvad han skal gøre - jeg ved ikke hvad der irriterer mig mest, men jeg ved at en potentiel kæreste til mig, helt klart skal være fremme i skoene forstået på den måde, at han skal tage initerativ!

Som jeg sagde til min søster den anden dag, så er jeg SÅ træt af altid at være hende der skal gå forrest og tage initerativ til alt muligt - jeg gad godt at en fyr sagde: Heysa, jeg har bestilt sushi til i aften, jeg kommer kl. 18 eller Jeg tager lige din bil med ned på tanken og vasker den eller at han kom tavs hjem og begyndte at klæde mig af fordi HAN havde lyst til mig NU eller at han sendte mig dirty flirtende sms'er i løbet af dagen eller bare NOGET!!

Ofte føler jeg mig som en halv mand fordi jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med alle de mennesker omkring mig der bare ikke kan tage initerativ til noget selv! Jeg ved INTET om hvordan det er at ha en kæreste, udover at man skal huske at være sød og ærlig i et forhold (det har jeg læst mig til.....) men ellers er jeg helt blank på det punkt..........helt blank!

Og hvem gider ha sådan en kæreste?

Som oven i købet er dybt dybt seksuelt frustreret over at hun ikke har haft noget oppe i sig alt for længe!!! (som altså ikke er en finger på en fyr eller en økologisk turkisblå plastikdildo!!)

Ingen kommentarer: