lørdag den 24. december 2011

Lille Juleaften (i billeder)

Jeg er SÅ træt - at jeg må skrive senere......

Har en masse at opdatere med........knaldet Hr. Romlund for hårdt i går aftes, eller han knaldet mig.......uhmmmm det var faktisk rigtig godt på den lidt kritiske måde, altså at det næsten blev for sukkersødt og det er ikke lige mig.

Kørte hjem fra ham i morges kl. 08.15

På vej ud af Romlund Downtown kl. meget tidlig juleaften morgen....... med en god følelse i  kroppen af varme  og velvære

På vej ud af Århusvej...

Jeg kom til at tænke på Norman da jeg kørte forbi Viborg flyveplads, jeg overvejede at sende ham en sms og ønske ham glædelig jul, men han er ikke typen der vil se det som en hjertevarm venlig gestus, han ville sikkert se det som om jeg stalker ham, genere ham eller på anden måde irriterer ham........men så tænker jeg også at ligesom jeg har ændret mig så har Norman måske også ændret sig? Måske han også er blevet et mere varmt menneske efter at han har fået kæreste på?

Jeg ville rigtig gerne tale med ham men jeg bryder mig ikke om hans tavshed, som jeg føler er helt ubegrundet. Anyway, dejlig nat og dejlig morgen - nu må jeg ha en lur


Ingen kommentarer: