torsdag den 15. december 2011

Lort kommer altid i stimer....

Det er fakta og ALLE ved det!

1. Jeg kommer til at lægge firmaets navn på min blog! Do x 91!!
(en venlig sjæl informere mig om brøleren og jeg ændre den STRAKS som i øjeblikkelig!)

2. Jeg er SÅ snottet i mit hoved at jeg nærmest ikke kan trække vejret
(den kom måske før #1?)

3. DSB strejker så tre af mine 6 julefrokostgæster kan nu (måske) ikke komme fra Jylland i morgen eller lørdag! De har alle modtaget mails fra DSB om at deres afgange er aflyst
(jeg har nu truet mine små brødre med nul julegaver resten af deres liv hvis de ikke låner en af deres biler ud til pigerne!)

4. Min forpagter ringer for at fortælle mig at mit tag på stalden mangler, ja eller mangler og mangler, det ligger på jorden!
(hvor jeg dog ser frem til endnu en forsikringssag mod Nykredit! Eller NOT!!!)

SÅ derfor har jeg - for at være god mod mig selv, bestilt sushi og chili dip hos Sticks'n'Sushi for over 300 kr og kogt ½ kg edemam bønner som jeg med stor fornøjelse vil voldspise når sushien kommer!

Og i morgen vil jeg fikse min lejlighed som - sjovt nok - igen ligner noget der er blevet invaderet!! Og ellers skal jeg bare se at blive rask til Lørdag hvor jeg, forhåbentlig, får en masse dejlige veninder på besøg og så skal vi ud og give den gas på Karel Van Mander!

Jeg skal have min radiodays kjole på, den fra Vero Modas mærke Very - jeg bliver SÅÅÅ fin!

Ingen kommentarer: