torsdag den 29. december 2011

The Penthouse Crib

ENDELIG home sweet kolde dejlige home!!

I dag kørte jeg hjem til København og hvor var det bare en lang tur!!

Kender du det, nogle gang er den vej man har kørt hundrede af gange suuuper kort og andre gange er den så lang som aldrig før? I dag var sådan en dag hvor jeg hele tiden tænkte at jeg var et andet sted på motorvejen end jeg egentlig var........måske fordi der var så massiv modvind at det føltes som om bilen slet ikke flyttede sig ud af stedet!

Børsen i København - næsten hjemme........ :)
Inden jeg tog afsted var jeg nede i Fars firma og få ordnet bilen, dvs. jeg ordnede den selv. Fyldte sprinklervæske på, tjekkede olie og vand og lufttryk i dækkende og som prikken over i'et i min rengjort bil (invendig) fik jeg også sat et par meget savnet nye viskerblade på forruden!! Ohhh so nice!

Den ene hal i firmaet - se de fiiiine nyvaskede loftsvinduer!! Det er nemt at se hvortil jeg kom......

Flot! Så fik jeg lige hældt først sprinklervæske på mine støvler (som så løb ind i skoen og ind på sokken) og da jeg så ville dække det med sådan noget suge grus så kastede jeg det på mine støvler......

Våd sko!

Bagefter kørte jeg igen igen ud på gården for at hente en sættekasse som jeg har solgt, en dame vil give 350 kr for en sættekasse jeg har haft i hmmm 12 år uden at bruge, så den hapsede jeg med til København og hun kommer (forhåbenlig) og henter den i morgen. Nice

ARghhh flere tagplader er røget af!!

Hej Hr. Gud!
Ude på gården kunne jeg så konstatere at der igen var blæst tagplader af taget, sikkert fordi pladerne fra sidste det stormede ikke er lagt på endnu, så det er nemt for vinden at få fat og vippe dem op...sikke noget møg!

I går var jeg på cafe med Bente min veninde fra da jeg lavede radio i jylland, hun er SÅ sød! Helt igennem fantastisk! Måske jeg bare passer bedre til ældre damer end til piger på min egen alder? Min coaching buddy Elsebeth er sidst i 50'erne, Bente er i hmmm starten af 50'erne, hende jeg laver PR for er ca. 40.42 år og har netop inviteret mig ned og træne med Sanne Salemonsen og Søs Elin på tirsdag.........hvor skønt bliver det ikke lige! Men jeg klinger så godt med dem - og de syntes ikke jeg er mærkelig eller beskylder mig for ting eller tror slet om mig. For dem er jeg bare Deirdre-Ann. Hverken mere eller mindre.

Og dét er bare befriende dejligt!

Bente og jeg talte om min coaching buddy og Bente syntes det var SÅ dumt af mig at jeg har fortalt det til hende, havde jeg ikke fortalt hende om den klamme New Yorker fotograf så havde vi stadig været venner og når intet skete så skulle jeg bare ha holdt mund. Bente sagde direkte til mig at jeg var for ærlig og at dét skulle jeg stoppe med.

Og så sagde hun noget som jeg virkelig bed mærke i, hun sagde ligesom Uffe at folk tror jeg har en bagtanke med tingene men de finder aldrig ud af at det har jeg faktisk ikke - men fordi de tænker at et menneske ikke kan være så ligetil, åben og ærlig som jeg, så tænker de at der stikker noget under og derfor går tingene galt for mig - eller det var Bentes konklution.

Men mærkeligt at der er to som siger nærmest det samme på få dage ikk? Er der mon noget om det?

Jeg har i hvert fald tænkt så meget over det at jeg i dag da jeg talte med It manden og fik lyst til at sige "Ej hvor har jeg savnet at snakket med dig" - hvilket jeg har, men jeg tænkte liiige da jeg skulle til at skrive et på skype at jeg hellere måtte la være, så jeg slettede det igen. Men sandheden ER jo at jeg har savnet at snakke med ham! Jeg har røv kedet mig de sidste par dage og jeg har savnet at tale med nogen og det inkludere ham - men pga. at Bente sagde dét der til mig, så holdt jeg mig tilbage.

For tænk nu hvis han faktisk godt kan lide mig og jeg så skriver sådan noget, som er nøjagtig min første indskydelse og sådan som jeg tænkte, hvad så hvis jeg ikke vil mere end bare være venner, vil jeg så såre ham? Vil han så tro at jeg vil mere når jeg skriver sådan noget?

Puha det giver RIGTIG mange tanker når jeg begynder at tænke over hvad jeg siger og ikke mindst hvad jeg må sige!!!

Jeg ved feks. fra min ex-kæreste Kunstmaleren at han syntes det er helt vildt befriende at jeg er så ligetil - altså det syntes han i dag, hvor han er gift med en frille der er happy med at få børn og tørre røv på gamle mennesker og bo og leve samme sted til hun dør - og som ikke gider sex osv. Anyway jeg ved jo kun ting om hende gennem ham så det er nok kun 50% sandhed.

Men altså, Kunstmaleren syntes jo det er helt vildt dejligt at jeg ikke har skjulte dagsordner som hans kone feks. har - men det er først nu, efter 11 år at han indseer det. Så mon jeg skal gå 11 år mere før jeg møder en som kan se det positive i at jeg siger mine tanker og følelser ud højt?

Frokost på vej mod København :)

Nå men til noget helt andet.

For 1½ siden eller måske to år siden holdt jeg en julefrokost hvor min veninde fra Sønderjylland skulle komme, jeg taler stadig med hende men kun på skype - jeg har ikke set hende siden hendes bryllup i 2009.

Anyway, hun skulle sove hos en af hendes veninder her i København men pga. sne kunne hun ikke komme fra Sønderjylland og hverover, så hun spørger mig om hendes veninde må komme allligevel ....... jeg har aldrig mødt veninde - ever - men tænker at en fra eller til ikke gør nogen forskel. Pigen kommer og vi har en super sjov aften sammen og i dag har jeg hende på min facebook.

Hun har netop skrevet til mig og spurgt om jeg vil med til en nytårsaften som hun har fundet gennem en facbeook side, og så skriver hun "Jeg kan se ham fyren der står for festen er en der har liket den side der er om dig på facebook.............siger XXXXXXX navnet dig noget??"

OM det siger mig noget? OMG! Jeg tror jeg har nævnt manden før herinde men jeg kan ikke huske hvilket navn jeg gav ham og min personlige dagbog ligger på min eksterne harddisk (og jeg gider ikke rejse mig) og det er i den dagbog at navnen står. Anyway.......denne her fyr siger at jeg gerne må deltage men at han skal bruge mit tlf. nr......

Jeg sagde til pigen at hun under INGEN omstændigheder skulle give mig tlf. nr. til nogen!! OMFG! Han skrev tíl mig så mange gange.......og det mærkelige er at han startede med ikke at kunne fordrage mig og det SIGER HAN TIL MIG og så pludselig kan han godt lide mig og får mit nr. af damen med røvballenæsen!!!

Ham her ligner lidt Jim Carrey, altså ham den amerikanske skuespiller. Jeg ved at han har massive psykiske problemer og kan være helt oppe eller helt nede og at han har været kærester med en af mine veninders veninder i Århus - og ud af det blå, uden at jeg nogensinde har talt særlig meget med ham så hader han mig. Det vælger han simpelhen at sige til mig. At han hader mig!!!

Og så en dag da jeg igen får en dating.dk profil så skriver han og skriver han og da jeg så sletter min profil begynder han at skrive til mig på min mobil - og mit nummer er 200% hemmeligt og skjult så han kan KUN ha fået det gennem dating.dk..........og jeg kan kun komme i tanke om én person der kunne finde på at give ham det...........og det er røvballenæsedamen! Ligesom hun har givet mine kontaktoplysninger til Michelle Hviid, for hende fik jeg også mails fra en overgang uden nogensinde at ha været inde på hendes hjemmeside!!

Jeg fik ellers en sms i dag, fra Karel - som jeg egentlig havde overvejet


men da jeg ikke ved om Norman er i Spanien eller i DK er jeg lidt ambivilent ved at tage afsted alene, men jeg tænkte at det var et bedre alternativ til at sidde alene......og så skriver hende pigen ang. den her fest, men ham her fyren gider jeg så bare absolut ikke sidde ved siden af! Det kostede mig et nyt tlf. nr. at slippe af med ham!!

Forresten, er det så ikke lidt mærkeligt at email adressen i smsen er karelk.dk? Hvad laver det karelK midt i det hele? De ejer jo også siden karel.dk så hvorfor smide et K ind til sidst? Mystisk, måske det er en tastefejl.

Måske jeg bare skulle tage til den ene fest, betale 200 kr for at spise der, købe en værtinde gave til pigen der lægger lejlighed til og så skride hjem når jeg ikke gider mere? Jeg kan jo godt købe snoller og hygge alligevel selv om jeg tager i byen, så ligger det jo klar til mig hvis jeg ombestemmer mig......

Bum bum.........

Nå, sengen kalder, jeg skal være frisk til i morgen når jeg skal ha møde med min chef - jeg tror ikke han fyre mig men one never knows.....har faktisk lidt ondt i maven!!

Ingen kommentarer: