søndag den 9. oktober 2011

Ordner Renskab!

Jeg ved godt det lyder super nørded men jeg ELSKER at sætte ting i orden og derfor er det for mig ikke en "straf" at skulle ordne regnskab og sætte alle mine bilag i dato orden - jeg er endda så pertentlig at jeg også har et ringbind hvor i jeg gemmer ALLE bon'er på ting over 50 kr, men da bon papir ikke er lavet til at holde i de 2 år ens reklamationsret gælder, tager jeg en fotokopi af ALLE min boner og clipser den sammen med orginalen og sætter den i alfabetisk orden i mit ringbind......

Nørd? Yep! And I'm damn proud of it!

En kurv med ringbind og en bedroller med papir der skal sættes i orden, sorteres og gøres klar til at jeg kan sætte ringbindene pænt i kurven igen (indtil jeg får et skab hvor i de kan være)


Den Bornholmske sangerinde Aura med hendes nye single Geronimo - jeg syntes den er SÅ god! Dog syntes jeg hun synger noget andet end det som der står her i lyricen - flere steder endda!

Men dét er hvad jeg laver her på en søndag morgen - og jeg elsker det! :)
 - og så løber jeg pendulfart mellem vasketøjskælderen og her!

Life is all good!

Ingen kommentarer: