lørdag den 1. oktober 2011

Mærkelig Mænd Vs. What to wear?

Først, hvilken smykker (købt i H&M skal jeg have på til min fine nye kjole fra Vero Moda i morgen aften til Radiodays?

Denne her halskæde og fingering??
Eller denne her halskæde og fingering?
Jeg hælder selv til den sidste da der er mest "guld" på den - hvad jeg penge lavede jeg selv en kæde, pice of pie at lave sådan et stykket banket guld men jeg har nul penge til sådan noget luksus og da det "kun" koster 79,95 kr pr. del så er det the way to do it.

Har også købt to sæt undertøj - grunden til at jeg har købt to af alting er fordi jeg ikke havde kjolen med og ikke gad stå i kø til at prøve undertøjet 15 minutter før lukketid, men jeg skal selvfølgelig kun have et sæt halskæde og et sæt undertøj

Ene sæt undertøj, fandt dog ud af at jeg har overvurderet mig selv (for once) og nu ikke længere bruger str. 42 i trusser........WOW hvilken en opdagelse at gøre! Bruger nu kun str. 40 - kunne snildt bruge en str. 38 men erfaringer siger mig at de klør i måsen fordi de bliver for stramme.......! Uff!
Det er første gang i måske 11 år at jeg har købt budget undertøj, eller undertøj som IKKE er af mærket MarieJo.......well what the hell, hellere gå i tøj man har råd til end i noget der giver en søvnløse nætter!

Grunden til at jeg købte undertøj er dels at jeg mangler trusser og undertøj generelt men også fordi jeg gerne ville ha en ordentlig push-up bh til min fine Vero Moda kjole i morgen til Radiodays.......kjolen ser sådan her ud
Vera Dress fra Vero Moda's mærke "Very" til 550 kr.


Min søster har dog givet mig kjolen så den var ikke nær så dyr, jeg fik den til indkøbspris men åhh så fin - og så med en fin ny push up under og fine smykker........blot hvilken smykker??

Nå men bedst som jeg sidder her på Facebook og lakerer neglene i french mannicure så logger en irks mand på som jeg har kendt i årevis men som jeg først rigtig mødte her i april da jeg var i Texas til min gl. værtsfamilies 50 års bryllupsdag. Når jeg siger at jeg først rigtig mødte ham som voksen nu her i april så er det fordi jeg var boede i USA da jeg var 16 til 18 år og dengang kendte jeg ham også men jeg var et barn.

Anyway, nu er jeg voksen og han er begyndt at skrive de mærkeligste ting til mig, feks. så bor hans kone og børn i Spanien hele tiden og han flyver mellem Ireland og Spanien, anyway, nu skriver han følgende til mig ud af det blå - jeg SVÆRGER ved min elskede Mormors grav at jeg IKKE har lagt an på ham (han er fed og usoigneret!) og er desuden gift!


Kiss it?? Hvor kom dét lige fra??? Dette var kun begyndelsen...


Fanfuck me? OMG! Jeg logget af lige efter dette......
Jeg spurgte lige før dette om han var i Ireland, det var han selvfølgelig.................dvs. kone og børn i Spanien, dirty talk med en meget yngre version (og tyndere) end sin kone - føj hvor jeg dog afskyr sådanne mænd!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når jeg får fyret sådan noget i hoved, det eneste jeg ved er hvordan jeg "følger med" dvs. hvordan jeg køre den videre, jeg er så dårlig til at sætte foden ned fordi jeg føler mig intimideret og bliver bange og så er det nemmere at følge med på "vante græsgange! men ikke mere, jeg vil ikke mere - jeg vil bare ha lov til at være mig, Deirdre-Ann.......!

Og NU vil jeg gå i seng så jeg kan være klar til i morgen og til Radiodays og Valerie Geller! :) :) :)

Ingen kommentarer: