onsdag den 26. oktober 2011

Sådan Score Man Et Møde!

Sådan ser min status opdatering på facebook ud lige nu:

"Min chef siger "Whatever it takes" - Jeg elsker penge (så er dét sagt) og når jeg mine mål udløser det ekstra penge. Jeg mangler dog at skabe kontakt til Angstforeningen så jeg har ikke nået mine mål i denne måned.....

Tager til fitness og løber min irritation og arrigskab ud mens en 200 kilo's mand pruster (og fiser) ved siden af mig og så er der oven i købet reklamer midt i min tvserie "Bones". Irriteret skifter jeg kanal og hovsa - lige dér er Anders Lund Madsen live på Tv2 fra Hovedbangegården og han er ambassadør for Angstforeningen!
1-2-3-ind i en varm taxa i svedig fitnesstøj og huhej på vej mod Hovedbanegården hvor jeg - nu kampsvedene iført suuuper stramme sorte løbebukser, hvide sokker(!), grå og lilla løbesko, en kæmpe dunjakke og patsved hele vejen ned af maven, fanger Anders Lund Madsen på vej ud af Hovedbanegården.
Normalt kan jeg end ikke score en dans af en mand men på 5 minutter iført ovenstående outfit har jeg fået både et telefonnummer, en email adresse OG et møde i DR Byen i morgen......
Bonus here I come! :) "

Hvad kan jeg sige? I'm fucking cool and I know it!

Som skrevet kan jeg end ikke score et smil fra en sød mand på en helt almindelig lørdag aften iført mit stiveste puds men iført ovenstående på en kold (svedig varm) onsdag aften kan jeg score et møde med en af Danmarks højsestbetalte værter......

Jeg griner endnu....

Ingen kommentarer: