torsdag den 27. oktober 2011

Kunstmaleren, min ex-kæreste...

Har spist aftensmad med Kunstmaleren..........
 - ja hvem skulle ha troet at manden der hakket mit hjerte i stykker en dag efter 10 år ville komme til København og tage mig med ud og spise?

Jeg har så meget at fortælle men jeg er også bare SÅ max max træt......burde ha sovet til middag i dag men ja tiden fløj......Kunstmaleren sagde "When do you acceptance of an excuse expire?" Og ja, han sagde det på engelsk. Jeg kikkede ham direkte ind i øjene og sagde: "Du behøver ikke undskylde mere, jeg er kommet hel igen" Og så fortalte jeg ham lignelsen fra Biblen om drengen der hver gang han var vred blev til at slå et søm i et hegn, efter et stykke tid bad hans far ham om at trække et søm ud hver gang han gjore noget godt. En dag var alle sømmene væk og faderen tog sønnen med ud og kikke på hegnet som nu var fyldt med små huller, nogle af dem var dybe og andre var blot små mærker men ens for dem alle var at der var dér i hegnet.

Og sådan er det med onde ting man siger. They can be mend. Du kan ALDRIG tage det som er gjort tilbage, du kan prøve at gøre det godt og udbedre skaderne men du kan aldrig nogensinde gøre det om igen. og sådan er det med mig og Kunstmaleren.

Jeg er okay nu i dag, men jeg vil altid huske hvordan det var. Forskellen er bare at det ikke mere gør ondt at huske, nu er det bare en del af mig, en del af min historie.

Bortset fra dét, så er der INGEN tvivl i mit sind om at han gerne ville ha knaldet mig! Han nævnte flere gange hvor et lille nips han syntes jeg er og hvordan han syntes vi passede perfekt i ske - jeg kan end ikke med god samvittighed huske hvordan det var at ligge i ske med ham så I could't say. Men jeg ved at jeg syntes han stadig så godt ud om end han måske liiige skulle passe lidt på at han ikke fik en stor mave. Han ER en stor mand og det har han altid været og dét skal han altid forblive at være men dérfra og så til at få patter og dunk, dér er langt!!

Da vi sagde farvel stod jeg i lyset fra badeværelset - der er jo ikke andet lys i hele gangen og så kikker han på mig og siger "Du har de mest sensuelle læber jeg nogensinde har set.............*han kikker indgående på mig............jeg forstår ikke at du står her og er single........" Her havde jeg ham så mistænkt for at overveje at kysse mig så jeg skyndte mig at grine - som jeg altid gør når jeg ikke ved hvad jeg skal sige og så åbnede jeg døren til gangen og sagde "Nu skal jeg tænde lyset for dig........"

Og så - ud med ham og ind med mig og NU skal jeg saftsuseme sove sove sove!!

Ingen kommentarer: