lørdag den 15. oktober 2011

Yoga!!!

OHHH MY FUCKING GOD hvor er Yoga bare knald hamrende hårdt!!!

Det var (åbenbart) en bestemt slags yoga hold jeg var kommet på, hvad ved jeg, yoga er yoga (tror jeg) men det her var simpelhen SÅ sygt hårdt!

Tænk engang, jeg kan slæbe min seng, en kommode og en sofa op på 5 sal, kommoden helt uden hjælp. Jeg kan løfte halve træstammer fra gården og slide og slæbe som få - men kan jeg holde min egen vægt stående på et ben og en arm i 2 minutter? NOPE!!

Sygt hvor var det hårdt - efter 20 minutter kikkede jeg ferbrilst på uret og tænkte på om jeg kunne tillade mig at gå.....men samtidig så tror jeg også at dét er noget for mig, det var som om jeg kunne mærke min krop bedre og selv om jeg langt fra fik sved på panden som jeg feks. får når jeg løber, så blev jeg strukket og trukket i og måske det vil hjælpe mig med at styrke min ryg og bækken.....det sagde yogalæreren.

Jeg skal helt klart til flere yoga timer men der er også HELT KLART to ting jeg skal huske før jeg skal afsted igen

1. Få fikset dine tæer!! Damen som lå foran mig havde total parmasan hæl (pwadder) og klamme negle, mine negle ser fine nok ud med french pedicure men altså, jeg har jo kun 9 tånegle så dét må jeg vist lige ha fikset!

2. Få købt din egen yoga måtte!! Føj for den hvor stank måtten jeg lånte dog af sure tær eller muggen mis om du vil - og dét på trods af at jeg havde lagt et håndklæde henover!!! Yakkkkkk!

Bagefter kørte jeg ud for at lede efter nye tætningslister til min hoveddør, men fandt ingen, dels fordi jeg havde glemt at printe et kort ud over hvor jeg skulle hen men også fordi jeg kom til at snakke med min nye radiojournalist veninde og så endte det med at jeg bare kørte rundt på må og få på Amager og i Dragør mens jeg talte med hende - kørte så hjem og gik en strøgtur, købte mig en sandwich og sad ved skuespillerhuset og spiste den mens jeg nød solen ........og nu sidder jeg her og overvejer om jeg lige skal have en lille bitte morfar lur inden Lita kommer i aften kl. 20?

Jaee det skal jeg vist - vi skal (måske) ud og drikke, det kommer an på Litas humør, det er jo ikke så sjovt at være blevet skaldet, for mig gør det ingenting men så igen, det er jo ikke mig som er blevet skaldet - men under alle omstændigheder så kommer Lita i aften - og nu vil jeg ind og sove.

Forresten, mht. Skype så er Norman nu også pludselig på min alm. computer, dvs. før var han jo kun på min skype da jeg tændte den lille røde camino computer men i dag da jeg tændte den her står han stadig til at være online.......mystisk, what to do about that?

Ingen kommentarer: