torsdag den 16. september 2010

Med Tog Til Østrig!

- dét er en seriøst lang tur!!

18 timer i streg - I'm dead!

Skal nok skrive mere når jeg kommer hjem, lige nu er jeg bare TRÆT fordi jeg næsten ikke har sovet siden onsdag, sov i en MIKRO kabine beregnet til 6 personer, vi var dog kun tre, en fremmed tysk pige, Mor og så jeg - men hold nu op hvor er jeg træt!

Vi er kørt herned til Østrig for at besøge min ældste storebror og hans østrigske kone, de har købt et par biler der skal køres hjem og det gør vi så søndag eller mandag.....men udover at jeg har menstruation og ikke havde mulighed for bad før jeg ankom hertil (forestil dig lige en 18 timers tur inkl. en nat med natbind UDEN BAD!) så var jeg bare heller ikke forberedt på en så lang tur under de forhold, og jeg orker bare ingenting!

Om lidt vil jeg soooooove!

Ingen kommentarer: