torsdag den 30. september 2010

Den SIDSTE dag i September 2010!

ENDELIG er denne måned slut!!

Sidder lige og snakker med min første (af to) kærester på Facebook, Uffe - han har fået en ny kæreste for første gang i hmmm 4 år eller sådan noget. Den sidste kæreste han havde hed Diana og hun var en sindssyg ko hvis du spørger mig, hun flejenet helt skråt over at jeg besøgte Bedste osv. Så til sidst slap han da af med hende - og nu har han så fået en sød en som hedder Christina, dvs. jeg har ikke mødt hende og skal heller ikke møde hende med mindre vi støder ind i hinanden ved et tilfælde, men hun lyder sød og normal og han er helt tosset med hende!

Uffe har altid været en rigtig god kæreste på ét punkt, han var altid meget opmærksom på at give små ting, små gaver osv. Jeg er feks. helt vild med lakridspiber, men det skal være de rigtige, dem med pink krymmel på toppen af piben - så en dag havde han købt en hel masse - det her er altså helt tilbage dengang vi gik på HHx sammen og jeg var hmmm 17/18 år

Nå men han havde hægt alle de her lakridspiber ned fra hans hallogenlamper som hang i en wire i loftet hen langs hans lange gang i hans kæmpe penthouse lejlighed i Århus - på hver lakridspibe sad en lille seddel, men for at få den af blev jeg nød til at spise lidt af alle piberne....*smiler helt ved tanken*.....jeg kan ikke huske hvad der stod men det var nok noget med at han syntes jeg var smuk og dejlig (der er aldrig nogen som har sagt at de elsker mig, det er altid, eller det var altid mit udseende og min krop der kom på tale) og da jeg så kom ind i soveværelset som lå for enden af gangen, så lå han nøgen i sengen eller ja måske i bokseshorts, jeg kan ikke huske det men jeg kan huske at han havde skiftet til rent sengetøj, noget jeg sætter stor stor pris på!
Ulm sengetøj er det klammeste i verden lige efter beskidte toiletter og dårlig opdragelse!

Uffe og jeg havde aldrig rigtig sex, altså ind-ud-nu-boller-jeg-dig-sex, men vi lavede alt muligt andet. Uffe sagde det var fint med ham og at han gerne ventede på mig, dét gjore han så bare ikke og jeg endte med at gå fra ham mens vi stod og malede hans stue....jeg kan stadig huske at han stod i vinduet og græd mens jeg gik ned til min bil og kørte hjem til min kolde bondegård.....det var ikke sjovt at komme i skole igen, alle vidste at vi var skolens mest perfekte par, smukke unge og kloge og at Uffe forgudet mig og altid gav mig små ting, gaver, mad, rejser osv.

Han købte altid øl til mig i byen og hentede mig hvis jeg var for fuld - og alle jeg mener alle de andre tøser var sååååååååå misundelig på os/mig - men inden i var det bare ikke rigtigt. Jeg havde så længe en lurende mistanke, hvorfor skulle en pige fra hans klasse som boede på den anden side af krydset altid sove hos ham efter fester?? Hun boede 300 meter væk......nogle gange så kørte de hjem sammen i taxi og når jeg så kom så lå hun og sov inde i stuen men jeg sværger jeg kunne lugte hendes parfume i sengetøjet, eller også så var sengetøjet skiftet......hvilken fyr på 26 skifter sengetøj pissefuld en lørdag morgen kl. 05.00 hvis det ikke er fordi han har noget at skjule, specielt set i lyset af at det her var en fyr som så godt som ALDRIG gjore rent eller skiftede sengetøj med mindre jeg tvang ham til det???

Og så en dag så fremlagde jeg mine tidlige journalistiske veldokumenteret beviser for min mistanke og han indrømmet på stedet - og så gik jeg min vej og resten er historie......

En dag et par år senere da jeg kom hjem fra Bilka sad han på trappen foran min hoveddør i Århus, nogen havde låst ham ind i opgangen og dér havde han så siddet ret længe fordi jeg lige netop den aften havde valgt at blive og få en fyraftensøl hvilket jeg ellers aldrig gjore (er virkelig dårlig til at være social nogle gange) og han havde både blomster og min yndlings chokolade med og ville bare gerne at vi kunne være venner (!!!) på trods af alt......jeg ved virkelig ikke hvad det er med mænd og deres "skal vi ik være venner" EFTER at de har mast ens hjerte, svigtet ens tillid og svinet det fine man havde sammen til, som om det intet betød......men ALLE de mænd jeg har kendt i mit liv, DEM ALLE - hver og en uden undtagelse er kommet tilbage efter en periode og sagt det samme "skal vi ikke være venner" - og jeg er dumt nok hoppet på den hver evig eneste gang! Måske fordi jeg er sådan en sucker for love?

Jeg ved nu, at de alle kommer tilbage, nogen efter et par måneder, andre efter et eller flere år - men jeg ved også nu at jeg aldrig igen vil tage imod et sådan menneske, for for hvems skyld (meget jysk skrevet!) gør jeg det? For hvem tager jeg dem ind igen? Jeg har indset at det ikke er for min egen skyld, jeg har simpelhen lukket dem ind fordi jeg har tænkt at det da var helt fantastisk at de nu pludselig gerne ville mig og at dét kan jeg da ikke sige nej til - jeg mener, hvem kan sige nej til en person som direkte siger at han/hun gerne vil dig?

Jeg har ikke kunnet, men det er alligevel altid mig som har betalt prisen. Først betaler jeg når de forlader mig, så kommer de igen og vi får aldrig laved en forventnings afstemning hvilket jo har gjort, faktisk så godt som alle gangene, at jeg har troet at de kom tilbage for at ville være dét som de gik fra før, min kæreste eller min kæreste-i-spe, men de er så godt som alle kommet tilbage af andre grunde, som for mig den dag i dag stadig er ukendte men jeg tænker at de er kommet tilbage for at rense deres samvittighed fordi der i bund og grund aldrig har været og vil være noget grimt at sætte fingeren på når det kommer til mig.

Jeg er bare ikke skabt til at være ondskabsfuld og har aldrig været det, jeg er et alt for blødt og kærligt menneske, alt for naiv og alt for omsorgsfuld - og jeg får bare aldrig dét igen jeg sender ud, men måske, måske jeg nu er ved at lære det?

Under alle omstændigheder så er jeg færdig med at tilgive enhver idiot som pludselig skal til at være voksen og derfor gerne vil være "min ven" - jeg vil kun have ægte mennesker omkring mig, mennesker jeg altid kan stole på, regne med, mennesker jeg kan tale med i timevis og som jeg ved altid er dér når jeg har brug for dem - jeg vil aldrig igen være i tvivl om hvorvidt folk vil dolke mig i ryggen hvis jeg går - og de mænd jeg har mødt i mit liv kan ikke leve op til de ting.

Ingen af dem er ubetinget ærlige, ingen af dem "er der" - jeg er end ikke selv klar over hvad "er der" helt præcist dækker over, men det er noget jeg kan føle - sjovt nok er dét som de alle husker mig for den samme ting - jeg tænker tit på om de også hader mig for de samme ting, se dét ville jo være spændene og værdigfuldt viden.....!

De husker mig for sex og min lyst til sex, min nysgerrighed i sengen og min bramfrihed, femininitet og min latter - men desværre er fyre utrolig dårlige (mildt sagt!!) til sige nøjagtigt hvad det er som gør at de går, altså udover at de er hammer utro, men der må jo være noget bag dét at de har behov for at være utro ikk? Den vide gad jeg godt kende...

Men indtil jeg finder en som både vil være hudløs ærlig OG fuldstændig nærværende, så er jeg bare mig. Deirdre-Ann.

Forresten, har fået en masse sms'er fra både Jydehollænderen som jeg dog har afvist på det groveste men han forstod det ikke helt men måske nu? Her til aften har jeg fået en del sms'er fra Ayal som stadig irriterer mig, han er drøn flot, virkelig - god mave, fræk krop, gode arme, ja bare vildt lækker lækker at se på men sex med ham er bare ikke godt og derfor er jeg i vildrede, jeg mener i mangel på bedre kan det gå men jeg gider simpelhen ikke have ondt i røven (pardon my french) af at have dårlig sex med ham - dét må han simpelhen forstå og nu har jeg snart sagt det til ham så mange mange ufattelig mange gange og han svare bare tilbage med en sms med en smiley :) i.........WTF???

Tag mig seriøst tak!

Og så skriver Sønderjyden også ret tit, han skrev her for lidt siden om vi skulle ses i weekenden, syntes det var sejt at jeg kunne afvise ham fordi jeg faktisk skulle noget og ikke bare sidde her og glo, anyway, jeg ved som sagt ikke om jeg gider ham - jeg vil gerne have sex don't get me wrong, men vi har set hinanden nøgen første gang så nu er spændingen ligesom gået af fløjten og nu ved jeg jo hvad jeg går ind til.......og desuden så er han så pokkers tynd eller måske mere korrekt sagt, han er utrolig muskuløs og adræt, men for mig er det det samme som at være nasty tynd - Ayal er også meget muskuløs man hans er mere på en styrketrænings måde, hvor Sønderjyden er cykelrytter tynd......føj!

Jeg savner god sex, jeg mener jeg savner virkelig god sex! Det er lidt ligesom at mangle noget.....

Gad vide hvem der kan give mig dét jeg savner? Hvem kan fylde mig hul i maven efter sex op med god sex?

Lige nu er der ingen som kan det, men når jeg møder én som kan, så gifter jeg mig med ham!! Og så sværger jeg, at jeg vil sørge for at han er drænet for væske hver nat når han lægger sig til at sove!! Ohhh ja.....

Nå, noget HELT andet, jeg kan se på min side i dag at jeg har fået én fast læser, det er sjovt nok en kvinde, men kommentarerne er fra en mand, eller det gik jeg ud fra at de var, fra en SøMAND, men måske det i virkeligheden er fra en SøKVINDE?

Anyway - jeg er stadig mig, Deirdre-Ann på randen af konkurs, 32 år gammel, single og arbejdsløs.

Ingen kommentarer: