fredag den 24. september 2010

Når Ting Bundfældes...

Kl. er 14.20 og jeg sidder stadig i nattøj og hjemmesko. I går aftes spiste jeg hos Lita og fik mad med hjem - hvor var det skønt!

Da jeg fortalte Lita om brevet osv. fik hun helt tåre i øjene da hun så jeg begyndte at græde og så fik jeg helt dårlig samvittighed over at læsse alt mit lort over på hende, så jeg stoppede hurtigt med at græde igen - men super hyggelig aften alligevel, hvor jeg prøvede at tale om alt muligt andet end lige netop dét.

Da jeg kom hjem så jeg tredje og sidste DVD pakke med "Nord og Syd" - som i øvrigt var mega mega mega dårlig - hvad sker der for at lave en forsættelse af en film-serie som egentlig slutter i boks 2, for så at forsætte uden mere end halvdelen af hovedpersonerne?? Eller at skifte hovedpersonerne ud med helt andre ansigter?? Mega mega mega dårlig laved......jeg sad flere gange og overvejet om jeg gad se de 23 afsnit færdig, men i mangel på bedre gjore jeg det alligevel - men bestemt ikke et mesterværk som de to andre pakker, både musikken, introen og skuespillerne var andre personer, så det var jo faktisk slet ikke Nord og Syd jeg sad og så men noget helt andet utrolig dårligt lir som startede alle scener i sorthvid for så at gå over i farver........!! *FNYS!*

Men dér sad jeg til kl. 04.30 og så sov jeg til kl. 12.04 og nu vasker jeg tøj...så alt i alt en sindsoprivende dag!/Uge!

Jeg syntes det er så mærkeligt at tænke på at jeg måske slet ikke sidder her, ved dette bord i denne lejlighed i denne by i denne landsdel om 3 måneder! Det kan være jeg bor hos mine forældre, det kan være jeg må flytte til udlandet (dét er lige nu min plan B - at flytte væk og starte på en frisk) - men bottom line, så er det meget mærkeligt ikke at vide hvor jeg er om 3 måneder og hvordan jeg skal overleve indtil de 3 måneder er gået.

Jeg håber ved Gud ikke at nogen mennesker, dårlige som gode nogensinde kommer til at sidde i en ligende situation som jeg gør lige nu - det er ikke menneskeligt at skulle leve sådan her hvis du spørger mig - og nej det skal ikke sammenlignes med menneskeligheden i Kinesiske fængsler eller børnedødligehden i Afrika!

Det er ikke menneskeligt set ud fra mit Danske synspunkt.

Og jeg hader i øvrigt mit liv og bliver ved med at tænke på citatet "All men dies, but only few men lives..." - Alle mennesker skal dø, men kun få mennesker lever livet.....

Jeg er desværre, bestemt en af dem som ikke lever livet og det selv om jeg gerne vil! Men at leve kræver penge og jeg har ingen.

Ingen kommentarer: