torsdag den 9. september 2010

PisseLorteFuckingBæSkod TORSDAG!!!!!!!

Min fantastiske ex-lejer på min fantastiske lorte ejendom er blevet tilkendt en bøde for dyrmishandling

Midt-og Vestjyllands Politi har valgt at idømme XXXX (Kattedamen)XXX en bøde på 15.000 kr. for overtrædelses af dyre værnslovens § 28, st. 1, 1. pkt. jf. stk. 2, jf. § 1 & 2, ved i en periode på flere måneder op til den 17. Januar 2010 på ejendommen XXXXXX i XXXXX kommune at have behandlet mellem ca. 100-150 katte uforsvarligt, idet kattene ikke var huset og passet efter deres fysiologiske, adfærdsmæssige og sundhedsmæssige behov i overensstemmelse med anerkendte, praktiske og videnskabelige erfaring.


Og den har hun selvfølgelig valgt at accepterer for derved at undgå at havne i retten!

Mens JEG, den forurettet i sagen de sidste to uger har modtaget regninger for 20.000 kr og nu OVEN I DET også har modtaget et brev fra kommunen om at de har fået et tip om at der er sket "uhensigsmæssig indflytning i min sundhedsfarlige bolig" og at derfor ønsker at føre kontrol med mig og min bolig......øhhhh!!!

Hvordan kan NOGEN tro at NOGEN mennesker vil bo i et sådan her hus???



Tror de jeg er Låsby Svendsen???

Jeg er simpelhen SÅ VRED og SÅ FORAGET over at jeg er sat i en situation hvor jeg får regninger i hoved igen og igen og igen og har 0 kroner i indtægt og så flytter en så latterligt klamt menneske bare 3 km væk for forsætter sit liv.......

Ydre mere skriver min gamle advokats sekretær at hun er medlem af Dyrenes Værn og deri, i deres medlemsblad har hun læst at min ex-lejere har fået flere af sine katte tilbage.....Hvad sker der for det???

Hold NU OP hvor er jeg bare rasende og hvor savner jeg bare en at rase ud på som så bagefter stadig vil være her når tornadoen Deirdre-Ann er passeret!

Ingen kommentarer: