fredag den 1. oktober 2010

Lidt Blogger Hjælp!!

Hvilket indlæg er sjovest, bedst, værst, sørgeligst eller mest spændene?

Jeg har virkelig brug for den/dem/de der læser med's hjælp, da jeg har set en konkurrence hvor man skal sende én dag i sit liv ind og så vinder man alt muligt tøsegejl og en rejse til London OG (det som fik mig til at ville deltage) et gavekort på 2500 kr til BØGER!!!

Fuck rejsen til London - London er alligvel den vestlige verdens u-land og skidt med cremer, sminke, parfumer og tøj - næææ et gavekort på bøger er da noget man kan tage og føle på! Jeg kan allerede de første 5 titler på bøger jeg gerne vil have men som jeg ikke har råd til, så bring it on - tænk hvis jeg vandt??

Ikke at jeg kan mindes jeg har vundet noget særlig tit, men det kunne kunne jo være....

Jeg kan huske at jeg engang på apoteket udfyldt en lille blanket som stod ved kassen om ét eller andet, dér vandt jeg et stort sort badehåndklæde med en rød mund på hvor der stod "Kysse Lækker" det var fra et eller andet Mundherpes produkt og øhhh hvem gider lige ligge på stranden eller tørre sig i miveren med et håndklæde fra et Mundherpes firma??? NOT me, så hvor end det er i dag, dét ved jeg ikke...

En anden gang, dengang jeg læste bladet "Girls" (ca. 12 år gammel) der vandt jeg også noget, jeg kan ikke huske hvad det var men jeg kan huske at jeg så mit navn i bladet og at jeg havde vundet......hmmmm måske det var et ½ års abonoment dvs. 3 blade eller sådan noget?? Anyway, jeg kan huske at vi boede på min farfars gård og at jeg løb hele vejen hen af gangen og buldrede ned af trapperne (det var en laaaaaang gang og mange trapper nedaf i en stor bue) så det har sikkert larmet helt vildt!

Min mor havde besøg af min mormors gamle søster som sikker har været 100 år og skinddød, mormor kunne ikke selv lide hende så derfor kunne jeg naturligvis heller ikke så hun raget mig en pind men damen var nær død da jeg kom styrtende ind i vores spisestue som var cirka hmmm 15 meter lang og næsten lige så bred og med 8 meter til loftet (de 8 meter husker jeg helt præcist for det var altid højden på vores juletræ!) og råbte så det runget: Se mor jeg har vundet!!

Senere fik jeg skæld ud for ikke at tage hensyn til gæsterne, men come on...... jeg havde vundet!! Det stod i bladet!!

Udover dét kan jeg ikke huske at jeg har vundet noget nogensinde og jeg deltager ellers i så godt som alt jeg falder over, så måske det er ved at være min tur igen?

I går aftes da jeg gik i seng lå jeg længe og tænkte, klokken nåede både og blive 01.00 og 02.00. De to sidste nætter har jeg tænkt på Norman når jeg lå i sengen, jeg kan ikke forklare hvorfor for han har ikke fyldt mine tanker i dagtimerne, kun når jeg ligger inde i sengen. Så savner jeg ham til at tale med......

Jeg drømmer om at tage telefonen og ringe til ham og så snakker vi i to timer ligesom vi gjore inden han tog afsted på sin tur, jeg drømmer at jeg høre hans stemme fortælle om hvordan det går, hvad han har oplevet, hvad han tænker og hvad han laver af projekter og at jeg så kan fortælle hvad jeg har oplevet, hvad jeg laver og hvordan det går - det at dele ens tanker med en anden er noget helt specielt, noget ganske andet end at bare fortælle om hvordan det går - at fortælle om i dag og livet generelt kan godt være en sørgelig masse og det er noget jeg kan tale med næsten alle om.

Men dét at fortælle om tanker - se dét er noget helt andet og noget som jeg ikke gør med nogen i øjeblikket, måske lidt herinde men ikke sådan rigtig for der skal en sparring til, en skal stille spørgsmål og samtalen skal flyde - dét savner jeg, og selv om det måske kun var sådan fra min side af, så følte jeg at Norman og jeg klikket godt på dét punkt. Jeg følte at han også åbnede sig for mig - men på dét punkt kan jeg godt blive lidt usikker for jeg har før følt at en person har åbned sig for mig og dermed følt mig tillidsfuld ved personen for så at opdage at sådan var det slet ikke fat, dét slår hårdt når jeg opdager sådan noget.
Så selv om jeg måske tager fejl, så føltes det som om at Norman også hyggede sig i mit selskab - og dét er det som jeg savner når jeg ligger inde i min seng om aftnene - hvorfor det lige er kommet nu ved jeg ikke, men savne, dét gør jeg!

I går aftes lå jeg en halv time med telefonen i hånden og tænkte og tænkte......Norman kunne jo i teorien godt ringe til mig alt det han ville, hvis han vel og mærke ville tale - dels har han råd til at ringe fra Spanien til Danmark men dels så fortalte han mig også at han havde fri sms, mms og internet adgang via sin mobil og at han kun betalte for telefoni....så han kunne også sms'e alt det han ville uden at tænke på prisen - den luksus har jeg ikke mere.

Men når han vælger ikke at gøre det, ikke at ringe, så er det nok et riiiiiimelig godt tegn på at han bare ikke er intersseret!! Ikke engang særlig intersseret, nej jeg tror det kvalificerer som overhoved slet ikke spor intersseret! Hårdt at indse men fakta.

En fakta der godt kan være slem nok at indse når det eneste jeg gerne vil er at snakke....

Da jeg havde ligget lidt tænkte jeg: Århhh what the fuck og fandt godterne frem fra nederste skuffe og legede lidt med lystperlen - hurtigt nemt og som jeg kan lide det, men dét hjalp ikke på søvnen, jeg var stadig pift vågen!

Men på ét eller andet tidspunkt faldt jeg da i søvn......og i dag er det så FREDAG D. 1. OKTOBER 2010!

Og i aften er der Radiodays og igen hele dagen i morgen Lørdag og i morgen aften er der Radio Prix Fest hvor Den Gyldene Mikrofon uddeles, kors jeg håber en dag at det bliver mig som vinder den!! Dét ville ikke være dårligt! (Og drømme er stadig gratis at have!!)

Nu vil jeg smutte, klokken er næsten 11 og jeg skal være ved frisør kl. 13.....bliver SÅ godt at blive klippet. Har ikke været ved frisør siden August 2009 og med så langt krøllet hår som jeg har, så er det altså ret vigtigt at holde det ved lige, ellers ser det kikset ud - og mit hår ser kikset ud!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Deirdre Ann.
Vil lige sætte tinge på plads:
Jeg er ikke den sømand der i sin tid voldte fysisk og psykisk skade på dig. Endvidere er jeg ikke en kvinde, som du skrev i din sidste blog.
Jeg er en "ung" gut der googlede "sengelagen" og via den vej kom jeg ind på din blog. Og blev fanget lige fra starten.
Jeg bor på Fyn, og aner ikke hvem du er, bare at du er en uheldig sjæl.
Det der fanger mig med din blog, er at du er så ærlig. Hvilket gør, at jeg kan være fluen på væggen, og gøre mig alle mulige tanker om dig.
Kan se i din sidste blog, at du ikke er den store fan af mænd. Det kan jeg godt forstå. Jeg er en af dem, du beskriver. Så på vegne af mig selv og mit køn: Undskyld.

Hav en god weekend.

Hilsen.

Sømanden, der er styrmand.

Anonym sagde ...

Ps mit yndlings afsnit i din blog er tirsdag den 13. juli 2010. Pga af dine selverkendelser og personlige afsløringer. Men det er MIT yndlings afsnit. Jeg sad og prøvede at skimme det hele igennem. Men syntes at det var svært at sige hvad der var bedst skrevet osv. Det hele blive meget subjektivt. Nogle kan måske godt lide hvor du beskriver dit sexliv, andre hvor du beskriver dine gode dage osv.
Jeg håber ikke at du opfattede det som noget negativt. Det var ihvertfald ikke sådan ment:-).

pps.

Og nej det er ikke mig, der er tilmeldt som din faste læser. Katherine, tror jeg nok hun hed.