søndag den 17. oktober 2010

Familie Weekend 2010 - SLUT

I går aftes gik jeg sent i seng og for første gang i lang tid sov jeg igennem hele natten - jeg vågnede kl. 07.59 præcist, fordi min søster gik ud fra værelset - lige i det jeg vågnede huskede jeg min drøm!

Jeg ved ikke hvad jeg har drømt hele natten, men liiiige inden jeg vågnede drømte jeg at jeg fik en sms fra Norman hvor i det stod "Okay Fuck Off" - jeg kan huske at jeg fik en følelse af et slag i brystet da jeg læste sms'en og lige dér vågnede jeg........

Da jeg, ironisk nok, tjekkede min telefon var der selvfølgelig ingen sms fra Norman, men ikke desto mindre så drømte jeg om ham igen og ikke desto mindre så tror jeg 100% at han ville ønske at han havde sendt sådan en sms og specielt at den havde en virkning.

Jeg har stadig en mærkelig følelse inden i over at jeg drømmer om Norman "hele tiden" - jeg gider ikke drømme om ham, eller nogen anden som ikke behandler mig pænt. Norman er with out doubt det mest overfladiske menneske jeg nogensinde har mødt, han tænker kun på penge, damer og alle de ting penge kan købe.

Misforstå mig ikke, jeg har også en stor forkærlighed for penge og mænd, ja hvem gad ikke godt vælte sig i lækkre mænd som bare kom, kneppet mig og så gik igen og ja, alle de skønne ting penge kan købe er heller ikke at foragte - og jeg siger heller ikke at jeg ikke selv har været som Norman engang, for dét har jeg bestemt!!!

Men, forskellen på han og jeg er at jeg nu har ramt rock bottom og ved at penge langt fra er alt, at jeg faktisk kan leve for 6000 kr pr. måned når alt er betalt, min husleje er på 5000 kr alt inkl......... dét have jeg ikke troet muligt nogensinde, men det er det og ja jeg elsker min Mulberrytaske, mine Sophie Schnöre støvler og min Monclair jakke osv. men mindre kan også gøre det - jeg behøver faktisk ikke købe tøj resten af mit liv (eller de næste par år) hvis jeg bare sammensætter tøjet rigtigt og jeg gider i bund og grund ikke vælte mig i mænd hvis jeg kan vælge, så vil jeg bare nøjes med én mand og penge, ja jeg ville gerne kunne betale mine regninger og gerne til tiden, eje min egen bolig og have muligheden for at rejse én gang om året, måske hver andet år - kunne jeg det eller den dag jeg kan det, ja så må det svare til at "have penge nok" for mig.

Jeg var langt fra lykkelig som millionær på kontoen og mange millionær i muresten, så dét ved jeg 100% at jeg aldrig vil gå efter igen at blive. Jeg vil gerne sikre mig selv, da det at have en dårlig økonomi er kilden til meget negativt og uroligt i livet, men jeg vil ikke leve og ånde for at tjene flere nuller til min konto, og det er sådan jeg ser Norman, total egocentreret navlebeskuende flabet uopdragen mandschauvanistisk løgner.

Og jeg håber af hele mit hjerte at jeg aldrig igen skal drømme om ham og at jeg aldrig igen vil kontakt ham, jeg MÅ være både stærkerer og klogere end han er, ikke kun fordi jeg gerne vil være det, men også fordi jeg ved jeg er både stærkerer og klogere!! :)

Noget helt andet, jeg er nu hjemme hos far og mor i jylland nær Viborg og her er rocker koldt!!! Jeg syntes vinteren har overrasket mig, jeg mangler mine uldkamikker (hjemmesko med lammeuld inden i) som står i København og jeg savner at der er tændt i brændeovnen........*Prrrrrrrrrrrrrrr*

Jeg har været i Honky Tonky Land (kæmpe legeland i Lalandia) med mine to nevøer på 4½ år og 1½ år, sidstnævnte blev jordet af en stor fed negerunge og så ville han resten af tiden (2½ time) kun hænge på min ældste lillebror på 18 år som er riiimelig hærdebred og høj - så dér hang han med hoved hvilende på hans skulder og armene om halsen på ham i knap tre stive timer.......tænker at det var rigtig trygt at være 1½ år og så havde sådan en stor stærk onkel på 18 år!

Honky Tonky Land er sådan et stort legeland med klatrestativer, tårne, ruchebaner osv. ikke særlig stort når jeg har set Legelandet.dk ved Århus men okay - jeg jagtede min yngste lillebror på 17 år og min nevø på 4½ år rundt derinde, kors hvor var det hårdt!!

Mange af de der små sprækker, gange og rør er jo ikke laved til at man er 159, de er laved til en gennemsnitshøjde på 59 cm (ca.!) så jeg kom virkelig til at pruste ved at kravle op af tårne, løbe over gange, ruche ned og springe over huller alt i mens jeg prøvede at sige som en vild og sulten dinosaurus Rex (det var min nevø's ide at jeg skulle være sådan en) og gå rundt med strittende pege og tommelfinger, så det lignede kløerne på en dinosaurus Rex OG samtidig skulle jeg passe på ikke at komme til at jorde små børn i kampens hede, lykkes næsten, gav en pige en hæl i hoved, men hun blev ved med at sige at hun var okay og selv om jeg fulgte efter hende, fordi jeg tænkte hun gik til sine forældre og så ville jeg sige det som det var og undskylde, så legede hun bare videre så måske hun var okay?

På et tidspunkt var vi inde i sådan et rum med net omkring hvor jeg samlede bløde skumgummi bolde til at putte i trykluftkanoner og før jeg vidste af det var alle 4 kanoner over mig bemandet af mine små søskende og nevøer som fyrede bolde på mig - specielt til stor stor morskab for min ældste nevø og yngste lillebror som gik så meget op i det at min ældste nevø udbrød midt i det hele da jeg spurgte om han syntes det var sjovt: Ihhhh det kilder i min tissemand........nu er jeg heldigvis vant til drenge, ellers ville sådan en bemærkning komme bag på mig, men det er jo sådan at små drenge ofte lever sig så meget ind noget og glæder sig over spændene ting at det ligefrem kilder i deres tissemand og så siger de det jo bare..........sådan har mine små brødre ofte sagt da de var små og jeg grinede bare og sagde at "det var jo dejligt" og tænkte samtidig på hvad små piger mon siger når noget er så spændene at de er liiiige ved at kravle ud af deres krop af spænding og glæde???

Min ældste nevø hyggede sig i hvertfald så meget at han var helt våd af sved i håret og koks rød i hoved, jeg er sikker på at han forbrændte de tre is han fik lokket ud af farmor og farfar alene på den første time han var i Honky Tonky Land!!

Efter at vi kom hjem kørte jeg min elskede bil ned på min storebrors værksted, jeg har fået et kæmpe stenslag i den ene forlygte så der kommer vand ind når det regner, mine støddæmpere køre på sidste vers og slangerne til diesel i motoren er mørnet........DYR fornøjelse selvom min bror altid gør tingene meget billigt, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre hvis min HØJT ELSKEDE bil ikke overlever........den køre helt klart på sidste vers men pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jeg har ikke råd til en anden bil lige nu!!

Sidder med Facebook tændt og fik en mail fra Ayal :
" HEJ så er jeg i byen :) Håber alt er vel :) All the best A."

Dén mand fråååååser med ord!! Jeg gider ham egentlig virkelig ikke, men han er fræk, ren og ja dét er vist hvad han er........men igen, dét er sjældent at finde det hos mænd i min alders-kriterie-gruppe syntes jeg, specielt det at han er 100% ren sætter jeg STOR pris på! (Det var Norman faktisk også altid, meget renlig endda) Kunstmaleren var også extrem ren, han gik nogle gange i bad to gange om dagen og det var bare skønt at vide at han aldrig var "gammel-beskidt" - I like!

Min ex-kæreste Uffe (min første kæreste af de to jeg har haft) har fået en kæreste for ca. 1 måned siden som hedder Christina, han er helt væk i hende og sidder og skriver om hende til mig på Facebook - det er helt sødt at han er så forelsket, for mig  er der nul og niks der røre sig når jeg tænker på Uffe, han er en mager mand, altså uden hår på brystet, han ligner en på 25 selv om han er 35 og er bare ung og ungdommelig at se på, I don't like - men jeg er oprigtig glad på hans vegne og håber at det kommer til at holde resten af livet mellem de to!

Nu vil jeg smutte i seng, i morgen Mandag bliver en stor dag, eller en hård anderledes dag! Jeg skal du på mine forældres gård hvor jeg har ca. 80 kvm (hvis det kan gøre det) med møbler, flyttekasser, tøj, flere møbler og ja endnu flere flyttekasser, faktisk er der 78 flyttekasser - jeg VIL sortere i det HELE fordi min plan er at jeg, nu når det går som det går med gården, vil starte på en HELT NY når vi skriver 2011.

Jeg vil ikke kun af med gården men også af med alle de minder der er derfra. Rigtig mange af mine gamle møbler vil jeg gerne gemme, men jeg har bare gemt dem i så mange år at jeg slet ikke ved hvad jeg skal gøre ved dem - hvem siger at jeg nogensinde møder en mand der gider sådanne flere hundrede år gamle møbler som jeg elsker og har og hvem siger at jeg alene som single, nogensinde får råd til et sted/hus hvor jeg kan have disse store tunge møbler??

Anyway, min ældste storebror rejser til Østrig for at bo og jeg ved at hans kone og ham også gerne vil have lidt opbevaringsplads men det er ret svært sådan som jeg fylder på nuværende tidspunkt.....!!

Lover at lægge billeder ind i morgen af mit kæmpe-ryd-op-i-mit-liv-projekt!

Har forresten fundet ud af hvor jeg læser kommentare og hold da op der var mange - har svaret på dem alle, om end flere af dem er måneder gamle! Men nu ved jeg hvor jeg kan se kommentare.......og så skal jeg nok prøve at holde øje med dem (når jeg husker det) men til dem som har lagt nogen, tak! Og Godnat

Ingen kommentarer: