søndag den 3. oktober 2010

Jeg HAAAAAAAAAAAAADER MÆND!!!!!

Åhhhhe Gud hvor jeg hader mænd!

Hvis jeg kunne forlade denne verden for evigt og ALDRIG komme tilbage så ville ALLE MÆND generelt være dem jeg ville forsøge at udryde!

Jeg  ved godt at jeg er beruset og at klokken er 05.11, men jeg er SÅ ked af det! Jeg er krænket og fornærmet og føler at hele mit grundlag for at være kvinde, for at være MIG, Deirdre-Ann er væk..........hvorfor lever jeg?

Hvem er er jeg når jeg lader en ubestemmelig RØDHÅRET MAND på over 50 røre ved mig gentagende gange?? Manden har BØRN og KONE!! HVORFOR råber og skriger jeg ikke stop? Er det fordi at udsmiderne på stedt var udpræget afroafrikanerer (negere) og meget hårde i deres tonefald mod hvide?? Var det fordi jeg ikke turde? Var det fordi jeg trode jeg kunne lade mig gramse til en radio karrieere? Var det fordi jeg trode at to shots af Fenabrancka og ét shots af Fisk villve få mig til at glemme hvor grimt det føles at blive begramset af en gammel mand, først på brysterne og så på ballerne og så IGEN på brystener??

Er jeg en luder?

Er jeg mon garantet en plads i helved nu når jeg har ladet en radio producer chef stå og tage mig  på røven, ladet ham tage mig på begge mine bryster TO GANGE I TRÆK???

HVORFOR er jeg sådan en luder og hvorfor har jeg ikken en stor og STÆRK ikke-rødhåret kæreste som kunne komme forbi og brække hans arme?? Hvorfor er jeg så alene?

OG FUCKING HVORFOR har Jonas fra radioen givet klamme spasser Martin fra en radiostation i Jylland mit nummer så han nu ligger og ringe og tilbyder mig at bo i hans lejlighed når jeg  u er gået konkurs og hvorfor ved alle det??????? Hvorfor ved klamme spasser Martin at jeg er single??


Jeg har på det GROVESTE OG STÆRKESTE Jonas fra radioen mistænkt for at være ham som har lækket oplysninger om mig - og han VED at jeg ikke er intersseret i at han giver min information væk................han VED det og han var min ven.......min ven............jeg trode jeg kunne stole på ham! Jeg har netop skiftet nummer og nu er det igen smidt i grams, jeg trode jeg var safe med det nye nummer og straks så ringer klamme Martin fra en radiostation i Jydeland og vil alt muligt med mig og da vi sås ville han hele tiden røre ved min ryg -  er jeg perverst klædt på??

Et NEJ er et NEJ men er et NEJ også et sprøgsmål om hvad en pige har på af tøj før nej'et gælder? Jeg forstår det ikke, men jeg ved at Martin og Jonas har overskredet mine grænser og at jeg var/er bange i nat.......Åhhhh GUD please hør mig i nat og lad mig ikke sove alene.........please??

Ingen kommentarer: