onsdag den 27. oktober 2010

Jeg Er Blevet Stævnet......!!!

Jeg forstår det ikke - jeg er blevet stævnet!!

Åbnede postkassen og der lå to breve, det ene er en fødselsdagsinvitation fra Annabell og den anden var fra en Stævningsmand i København.

Inden i ligger et meget primitivt brev adresseret til min gl. adresse på Christianshavn hvor jeg ikke har boet siden 14. Juni 2010 og brevet er dateret 5. Oktober 2010 (vi har den 27. Oktober i dag!)

Der står:

Efter at vi forgæves har forsøgt at træffe Dem i anledning af en forkyndelse, bedes De Snarest og senest d. 02/11-2010 henvende dem til

Stævningsmand XXXXXX XXXXX på tlf. nr. XXXXXXX

Ved hendvendelse bedes denne skrivelse medbragt (total dårligt dansk sprogbrug!!)

Forkyndelsen kan afhentes på Informationkontoret/Stævningskontoret på ovennævnte adresse, Bredgade 59, 1230 København K. (Igen, total dårligt dansk sprogbrug - ovennævnte adresse? Som står nederst??)


Jeg ringede straks til min advokat som sagde at han syntes det var mærkeligt at det var adresseret til min gl. adresse da det for advokater kun koster 50 kr pr. mdr. at få oplysninger om folks folkeregister adresse og dernæst at det har taget så længe for brevet at komme frem  - men vi kom frem til at den enest som kan have interesse i at stævne mig, som jeg altså ved af, må være min gl. lejer på gården.

Min advokat siger at hvis hun eller de har bildt en advokat ind at de aldrig har fået deres depositum tilbage, hvilket de heller ikke har, men at de heller ikke har fået en opgørelse, hvilket de har, så vil enhver advokat tage en sådan sag fordi de får gratis retshjælp eller noget i den stil............men selv om jeg KUN kan komme i tanke om hende, så ved jeg ikke om det ER hende - og nu har jeg bare mega dårlig mave og er mega ked af det, hvorfor fanden sker sådan noget bæ for mig hele tiden??

Jeg har faktisk aldrig været ondt ved et andet menneske og alligevel vil jeg kunne lave en liste med min. 10 personer som hader/ikke bryder sig om mig:

In no order of appearance :

Kattedamen
Kattedamens Alkoholiseret Mand
Norman
Kunstmaleren
Charlie
Fede Martin
Min gl. Radiochef
Min Gudfar

Hmmm ja okay, måske så ikke 10 personer men 8 er også nok og så har jeg slet ikke nævnt små "personer" så som Mulberry Butikkens ejer som sikkert også syntes jeg er idiotisk fordi jeg har klaget til Forbrugerstyrelsen....

Og min egen udlejer som syntes jeg er dum fordi jeg nægter at flytte og fordi jeg har meldt mig ind i Lejernes LO.......

Hold nu op, aldrig har jeg ønsked at det skulle blive NÆSTE DAG så meget som jeg gør nu, så jeg kan komme ned på stævningskontoret og se hvad det her drejer sig om!!

Tænk, jeg er blevet stævnet - jeg som end aldrig går over for rødt lys............

Ingen kommentarer: