torsdag den 7. oktober 2010

Søstjernen & Frit-Fald-Positionen...

Ifølge UK Sleep Assessment and Advisory Service så fortæller måden hvorpå et menneske sover om hvordan man er som person. Jeg er sjovt nok to Sove Typer - for jeg sover på to forskellige måder og det er henholdsvis på maven med armene bøjet og hænderne enten på puden eller under puden også kaldet "Frit-Fald-Positionen" eller også så ligger jeg på ryggen med armene over hoved også kaldt for "Søstjernen" sidstnævnte skulle fremme snorken og førstnævnte hjælpe på fordøjelsen.......det jeg hæftede mig ved var at folk med førstnævnte sove position er at disse mennesker betegnes som en smule skøre......fint nok at der så står i parantes bagved at det er "på den gode måde" - folk der skriver sådan noget shit ved slet ikke hvor ondt det gør når folk siger man er skør!!

Jeg har hørt det så tit og jeg er så træt af det - hvad er skør? JEG vil mene at skøre mennesker er folk som kattedamen, og dem som løber ind på en foldboldbane nøgen under en vigtig kamp - hvor passer jeg lige ind i det? HMF!

Bortset fra det, så har jeg fået pudset vinduerne både udvendigt og indvendigt - kors hvor var de beskidte, glæder mig helt til solen skinner igen så jeg kan se hvor meget det har hjulpet! Det er første gang jeg pudser vinduer siden jeg flyttede ind i juni og jeg gætter på efter mængden af snavns at de ikke er blevet pudset i måske et år.......!!

Jeg har også støvsuget det her forfærdelige gulv helt i bund, gulvet er bræddegulv som er så slidt at lakken er væk rigtig mange steder og træet laver splinter og hele tiden så er der små hvide lakflager under sokkerne, også selv om det hele er nyvasked - men nu er det støvsuget helt i bund og jeg har gået med mundstykket langs rillerne og suget og suget alt muligt snuller op og så har jeg naturligvis vasked det med sæbespåner. Jeg har også tørred alle flader, karme, lister, døre og paneler af med Ajax og varmt vand - så her er rigtig lækkert nu - helt rent og fint, så mangler jeg bare at få en vasketid så jeg kan få vasked min badeværelsesmåtte, hader at jeg ikke bare kan vaske når jeg har en maskinfuld tøj, men at jeg skal vente og vente til det ligesom passer andre at give plads i kælderen!!

Jeg har også gjort noget dårligt - eller noget knap så pænt, jeg har skrevet til Marie at jeg har ondt i maven og derfor ikke kan komme i aften, det er ikke særlig pænt for godt nok har jeg ikke særlig meget lyst til at gå nogen steder men jeg har ikke ondt i maven - jeg har det bare træls, men i det mindste slap jeg ud af aftalen, puha!

Jeg har også ringed og rykked på min Mulberry taske, har intet hørt tilbage og ja så har Mulberry bare min taske til 5500 kr og jeg har hverken penge eller taske.....feeeeeeeeeeeeeeeedt!!

Fuck Mulberry og deres elendige service - hvad er det for noget at sige at de ringer mandag og så har vi torsdag og jeg har stadig intet hørt og nu har de haft min taske siden august.....

Århhh fuck jeg må få noget at gå op i, jeg må ha mig et job - hvorfor er der ingen som vil give mig et job??

Har søgt på et job i feks. Føtex, sendte det med mail og alting som der stod i jobopslaget, jeg har overhoved ikke hørt NOGET tilbage fra dem, intet, nada - end ikke en mail med at de har modtaget min ansøgning og når jeg så ringer og forhøre mig om de har modtaget den, hvor langt de er osv så er de SELVFØLGELIG liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige ved at kikke på den, det var 3 uger siden nu.....og sådan er det hele vejen rundt, hos Lidl, Føtex, Fakta, Netto, Irma osv for slet ikke at tale om alle de andre steder jeg har søgt.....jeg er SÅ træt af mit liv og jeg aner simpelhen ikke hvad jeg skal gøre...

Ingen kommentarer: