tirsdag den 12. oktober 2010

Titanic Voyage

Her er noget som jeg lige så længe som det har været kendt, har drømt om at opleve - jeg tænkte at "til den tid" så har jeg selvfølgelig en kæreste..... men nu 1½ år før er der total udsolgt....Udsolgt 12. Oktober 2010

12. April 2009 - Første gang nævnt i DK - Hele historien blev nævnt for første gang i Danmark for over ét år siden men jeg læste om det helt tilbage i 2007 på en amerikansk hjemmeside....

Titanic Memorial Cruise 2012 - og kunne dengang konstatere at det var en dyr oplevelse at følge i historiens fodspor, når man som jeg ikke ønsker at sove under dæk, dvs. jeg skal ikke sove under vand - om det så er på Titanic 2 eller en alm. DFDS Færge, så sover jeg IKKE uden vinduer jeg kan komme ud af i en pokkers fart!

Men hvor gad jeg godt være med, at have tøj på som i 1912 og se skibet, føle stemningen osv.......

Og jeg tror næppe jeg holder til 200 år-efter-turen!!

Ingen kommentarer: