torsdag den 7. oktober 2010

Ugidelig

Jeg gider ikke møde op til coaching uddannelsen i dag - jeg giiiiiiiider virkelig ikke! Jeg er træt og træt og ja træt - kom ellers i seng kl. 22.15 i går men lå vågen i sengen helt til kl. 23.56 og da uret så ringede kl. 06.00 gik jeg ud og tissede og lagde mig igen til kl. 07.15 hvilket jo er dødsdømt på forhånd for jeg kan virkelig aldrig sove igen når jeg først har været vågen - og hele natten har jeg hørt lyde, ambulancen der køre, skraldebilerne der larmer, folk der snakker, børn der græder osv og jeg bor INDE i en baggård!!

Jeg mig selv mistænkt for at have en super hørelse til tider........!

Her til morgen prioteret jeg at sove længe højre end at tage bad og har valgt at tage strømpebukser og en stor oversize kjole på - jeg føler mig som om jeg er klædt lidt i en hule men skønt, for jeg gider slet ikke at være nogen steder i dag og mindst af alt gider jeg ned og sidde og høre på skyggesider, forhindringer osv. som om jeg ikke har nok af alle de ting i mit liv i forvejen.......

I går havde jeg en aftale med Ayal men jeg hørte ikke fra ham, han er nok stadig sur over at jeg sagde at vore sex SAMMEN var dårlig, kunne sagtens høre at han tog det som om det var HAM der var dårlig i sengen - mænd har fandeme så selektiv en hørelse at det er lige til at hidse sig op over men så igen, gider ikke bruge krudt på mænd lige nu!

I går var også første aften siden søndag hvor jeg ikke legede med mig selv - men igen - nej tak, jeg vil bare sove sove. Jeg var endda så smadret at jeg købte en pizza til aftensmad (Fy!!) og i aften har jeg en aftale med Marie og jeg gider virkelig ikke, altså virkelig ikke som i at jeg har overvejet hvordan jeg skal komme ud af aftalen lige siden den blev indgået og fredag, altså i morgen er der fodboldt på storskærm, jeg foreslog selv for pigerne at vi skulle tage ind og kikke på mænd og drikke øl - nu har jeg bare mest lyst til at ligge på min elendige hårde sofa og sove....

Appropo sofa, jeg har virkelig verdens dårligste (og måske billigste) sofa og drømte i nat om at jeg sad i morfars hvide sofastol som jeg har fået af far og mor - min morfar var møbelsnedker og hans møbler, se dér var kram! Min ryg og lænd og haleben og hofter gør ondt fordi jeg sidder alt for meget i denne her argonomiske ukorrekte hårde spåndplade sofa......money money money would be funny in the rich mans world....

Det bliver en laaaaaaaaaaaaang dag

Ingen kommentarer: