onsdag den 27. oktober 2010

Dating.dk Mænd Tag Jer Dog Sammen!!!

Okay - jeg må indrømme, jeg aner simpelhen ikke hvad det er jeg har rodet mig ud i!!

NU lige NU er det som om jeg pludselig husker hvorfor det var jeg i sin tid forlod dating.dk uden at havde fundet det jeg kom efter, nemlig en kæreste - det er jo total et kødmarked af den grimme slags! Jeg har end ikke haft en profil derinde i 24 timer og jeg har allerede haft over 300 besøgende (det er flere besøgende end min besøgstæller her på min 3 år gamle blog kan tælle til!!) og fået 21 breve!!

Slap dog af - hvad sker der.......??

Og så inderst inde, dér ved jeg godt hvad der sker og dét gør mig rigtig trist.

Jeg har sat en masse billeder på, jeg ved ikke helt hvad jeg tænkte men billeder fortæller mere og jeg tænkte at jeg heller måtte gå ind i det her med oprigtighed, så jeg lavede en fuld profil og jeg er jo på dage som i dag skræmmende opmærksom på hvordan jeg ser ud - og det er mænd åbenbart også!

Udover alle de tilbud om at give "mig en god tur" så får jeg mails som disse:

Wauuuuuuuuuuu hvor ser du bare dejlig ud,Jeg kunne da godt tænke mig at lære dig at kende, håber da du har det lidt på sammen måde når du har læst min profil smukke...

Håber meget at høre fra dig


.....(@ @)........
oOO-(_)-OOo-
..............................
oooO..............
(.... )....Oooo.
.\ (......(.... ). Nu har jeg sat
..\_).......) /.. mit fodspor i her
...........(_/... hos dig..........


et Kæmpe Knus



ER det bare MIG som er top mærkelig, men er det ikke en besynderlig mail at sende som "første indtryk" til en pige?? Altså måske det som er galt er at jeg ikke har laved en forventnings afstemning på hvad jeg egentlig vil med en sådan profil......og hvad jeg forventer af dating.dk som firma og formidler, men hvorfor vælger mænd at kalde sig "BullerBassen76" - "SexyFlirty" - "Prøver igen igen" - Tat2oe" Come on.......vælg dog noget ...... I don't know, mere normalt, mere beskrivende men så igen måske "Tat2oe" mener at dét navn er beskrivende for ham og måske BullerBassen76" på ca. 115 kg mener at hans navn er meget sigende.........for mig skriger de navne bare lang langt væk af "Nooooooooooooooooooooooooooooooo"

Jeg har valgt navnet - som jeg ikke nævner her - efter et område hvor i jeg engang boede for mange mange år siden. Alle kender stedet og kender de det ikke, så har de været fraværende i folkeskolen mere end én gang! Navnet siger alt om historien bag og dermed intet om mig fordi stedet er mere end 800 år gammelt, så det er bare et navn med en historie som intet har med mig at gøre, men det er en dejlig historie så man kan ike undgå at smile - tror jeg men så igen, dating.dk mænd er vist ikke helt friske i hoved så one never knows!

Og pludselig så er der en profil med en utrolig tynd mand med meget lidt hårpragt på hoved med endnu et mærkeligt profilnavn som har følgende profiltekst:

Jeg er en rar, sød og intelligent fyr på 33 år, som ikke just er hjemmevant udi datingkunsten på internettet, men når man nu for et par år siden har rundet det skarpe hjørne, skal det alligevel prøves.

Jeg er opvokset i Odense, men har boet de sidste 12 år i København, hvor jeg arbejder på et større advokatkontor, hvilket onde tunger vil mene er et støvet kontorjob, men jeg er nu glad for det.
Ord som jeg mener beskriver mig ganske godt er følgende:


- Jeg holder med OB og de to hold, som spiller mod hhv. FCK og Brøndby
- Jeg cykler på arbejde, men ville køre, hvis parkering i indre by var gratis
- Jeg kan ikke tabe i TP og beviser det gerne
- Jeg synes godt kvinderne kunne komme op af stolene og tage det første skridt en gang i mellem
- Jeg elsker historier omkring folk der overkommer livets strabadser
- Jeg har rejst meget i USA
- Jeg skammer mig ikke over, at jeg ser Paradise Hotel


På baggrund af ovenstående kan vi nu konkludere, at jeg er sportsidiot, doven, arrogant, lettere mandschauvinist, romantisk, besat af USA samt overfladisk.

Uanset hvor kreativ man synes ens profil er, så virker den næsten altid enten for useriøs eller for seriøs. Husk derfor også at læse mellem linjerne...


Se HAN virker pludselig interssant for mig!

Han elsker USA som jeg, han mener kvinder skal lette røven og komme i gang - as do I, han stemmer også for gratis parkering i KBH hvilket må betyde at han også har en bil, at han så ser Paradise Hotel og Fodboldt er jo hans egen skyld - men han lyder rigtig sød eller måske ikke sød måske bare normal?

Anyway, jeg tror jeg må droppe at svare på alle de intetsigende breve jeg har fået fra intetsigende fyre, hader ellers selv at blive ignoreret så jeg har det skidt med at ignorerer andre, men som min coach siger: Måske du skal begynde at gøre ting for dig selv, i stedet for ting for andre og ting som du tror andre gerne vil have...
Måske min coach har ret og hvis jeg forsætter med at få så forfærdelig mange intetsigende breve hvor i det står "Hej smukke, nu ved du jeg eksisterer" så kan det godt blive et fuldtidsjob at være på dating.dk og dét gider jeg simpelhen ikke, for jeg hader HADER HADER virkelig at date!! Det er så akavet og jeg har bare KUN været på dårlige dates, aldrig har jeg været på én eneste date hvor jeg bagefter har tænkt: Gi' mig mere af det! Never!

Og så en lille hemmelighed som du ikke må sige til nogen............Schyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Inde på dating.dk, under fanebladet "udvidet" kan man skrive hvilken politisk holdning man har, jeg kan simpelhen ikke med alt min gode vilje finde ud af om folk der er "Højreorinteret" er "de gode" eller om det er dem som er "Venstreorinteret" der er de dårlige.........totalt pinligt at jeg i min alder ikke har styr på sådan noget, men det siger mig bare meget lidt.

Ja jeg stemmer og ja jeg har mit faste parti men hvor de ligger på en linje ved jeg ikke, jeg har læst og gransket deres partimateriale og kan stå inde for det meste, sådan er det vel med alle partier, der er mange som har gode ting og mange der har dårlige ting og så må man jo tage det som har flest plusser også selv om det kun er 1½ plus mere end et andet parti.

Men jeg mindes engang at en lære sagde til mig noget om at dem som lå til højre for midten var de gode, dvs. at når det nu er Venstre der har regeringsmagten nu, så ligger de vist til højre for midten og øhhhhhhhhhh alle de andre ligger så til venstre for midten? Det var i hvertfald noget med at venstre ikke lå til venstre, for jeg kan huske at jeg tænke at han modagde sig selv og jeg ved virkelig ikke hvad der er hvad og nu når jeg sidder og kikker på ham her fyren, den tynde uden hår (elsker buttede mænd med masser af hår!) så står der at han er Højreorinteret.......så øhhhhhhhh hvorfor helved skriver de ikke bare hvilket parti de støtter hvis de endelig vil reklamerer med politik???????????

Pis, jeg må huske at spørge Mor og Far om det, sagen er bare den at jeg sikkert har glemt det når jeg kommer hjem igen, fordi det egentlig betyder så uendeligt lidt for mig hvad folk stemmer hver 4 år!

Og så irriterer det mig at når jeg laver linjeskift på dating.dk, så følger curseren ikke med med det samme og når man som jeg skriver med 10 fingre på én gang så kommer det jeg skriver til at stå på to forskellige linjer fordi når jeg trykker linjeskift og så forsætter med at skrive så reagerer deres dumme system først efter et par sekunder...............hold nu op hvor belastende!! Når Blogger.com kan finde ud af at få det til at fungerer hvorfor kan dating.dk så ikke? Det er næsten lige så dårligt som brevfunktionen på facebook.com, den er også helt vildt dårligt - tænker tit på hvem de har til at sidde og teste deres systemer, de burde ansætte nogle helt udenforstående mennesker, nogle som slet ikke har noget med dating.dk at gøre.

Feks. burde de give nogen 500 kr eller en gratis middag eller biftur eller noget helt andet og så skal de teste deres sider i feks. 3 dage, oprette en profil og teste alle funktioner, jeg tror simpelhen de sidder derinde og kikker sig skævt på det, lidt ligesom når man skriver en god opgave, så tænker man bare at den er suuuuuuuuper fordi man har arbejdet så længe med den, når andre så læser den igennem kan de se ti forskellige ting som burde være anderledes......

Jeg forstår heller ikke hvorfor nogle profiler har en grøn prik i hjørnet af deres profil billed og hvorfor nogle har en gul david stjerne - det er lige før man skal have en manual for at forstå siden, keep it simple please!

Og så er der det der "Parmatch" - jeg har luret at dem som man passer 100% sammen med kravsmæssigt er dem som har en gul stjerne i midten af en grøn cirkel, men nogle af dem mangler så en "brik" i deres grønne cirkel som iøvrigt ligner nedtællingsakslen til en atombombe - ja sådan en har jeg faktisk set - og når jeg kikker på den så kan jeg ikke se hvad det er vi "mangler" før vi matcher sammen og det gør jo alt andet lige at for mig fungerer det der "Parmatch" ikke særlig godt.......

Fuck it, I'm off - tror jeg vil holde en computer-off dag, resten af dagen og i morgen skal jeg med Lita og Sofie til Oktoberfest i Ringkøbing, Lita har sat mig op med en af hendes venners venner eller noget i den dur som hedder Eigil (!) han ser mega lækker ud på sit facebook billed, men da jeg så lige googlede ham (det har jeg lært af Norman at "alle" gør) så kom der et billed frem fra det firma hvor han arbejder og dér så han jo så knap så hot ud - det er jo logik at folk altid vælger det bedste billed af dem selv til profilbilled, så virkeligheden snyder ofte! Me don't like - men hey, han bor også i Ringkøbing og dér skal jeg dæleme aldrig bo!! (Ikke sig det til Lita, hun elsker sin hjemby!)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dem der er til højre for midten er: Dansk Folkeparti, Venstre Konservative, Liberal Alliance, og sikkert nogle flere. Grovt sagt, regeringen. De står så for mindre i skat, dvs liberal politik.
Mens dem der er til venstre, de går ind for højere skatter, mere flygninge hjælp, mere indvandring og jeg kunne blive ved.
Håber du blev en smule klogere.

Hilsen Sømanden.

Deirdre-Ann sagde ...

Hold da op, står Venstre for mindre skat??

Nice, så kan det være der alligevel kommer noget godt ud af bonderøvs partiet!!

Jeg ved ikke helt om jeg blev mere klar omkring politik, jeg syntes det er mega forvirrende, det var nemmere hvis de fik et nummer og midten var 0 og så til højre var plus 1, 2, 3 osv og dem til venstre var Minus 1, 2, 3 osv - se dét er til at huske!!