lørdag den 23. oktober 2010

Lørdags Tømmermænd

Lige da jeg havde sat billed ind på bloggen i går, fik jeg en sms og dérfor blev den aldrig skrevet færdig - så here goes again....


Efter at skabene var rykked ned, eller da de var næsten nede kom min lillesøster cyklende ned i firmaet, hun var så ked af det og gud hvor det knuser mit hjerte at se min søster græde!
Hendes kæreste gennem 4 år, Doktoren som vi kalder ham da han har samme navn som en af vores onkler, var fredag i gang med at flytte ud af deres (vores forældres) hus - de flyttede ind 14. juni og nu har de altså beslutted at gå fra hinanden - og min søster kunne forståeligt nok ikke holde ud at være i huset mens hans venner og far kom for at flytte og i dag tager han på ferie med en af hans venner i en uge, en uge som de ellers havde planlagt at holde ferie i sammen.

Jeg ved ikke præcist hvad der er gået galt mellem dem, men en af tingene er at de så godt som aldrig har sex, hvilket undre mig. Jeg mener, min søsters ex-kæreste er høj, næsten 2 meter og pokkers lækker, han er uddannet både som læge og som pilot og er enhver svigermors drøm og han har (haft) den lækkreste kæreste, nemlig min designer søster som er hot og har de største naturlige bryster, store blå øjne, lange øjenvipper, lækker str. 36 krop osv - og alligevel så tænder han ikke på at have sex med hende!!

Min søster har åbenbart tænkt at det var noget som "gik over" hvor jeg er stik modsat - hvis sexen ikke fungerer fra starten af (eller næsten fra starten af, der må indberegnes lidt indlæringstid) så er der ingen grund til at forsætte - sex er og bliver - uanset hvad folk ellers siger, en anden måde at kommunikerer på og det skal bare fungerer og der skal bare være ens forventninger til hvad "sex" er og indeholder!

Men det er sådan at min søsters ex-kæreste ikke kan abstraherer fra alle de syge tissekoner han ser på sit job som læge og så den raske fine rene han har derhjemme, hvilket jeg syntes er endnu mere absurt! Hvis ens arbejde går så meget ind i ens privatliv så burde man måske skifte erhverv!

Han nægter simpelhen at have oralsex med min søster og han vil heller ikke have at hun giver ham et blowjob (!) mærkelig mærkelig mand!

Min søster fortalte at han havde sagt at oppe i bunden af alle pigers skeder, lige før indgangen til livmoderen, ligger der en hvid masse som ligner smørost, det er noget som ligger der for at beskytte livmoderen for infektion, men hver gang han ser en tissekone, feks. min søsters så tænker han på det hvide "snask" og så kan han simpelhen ikke have sex........er det bare mig der ikke syntes det er ulækkert at høre og læse om???

Jeg mener, prøv lige at tænk på hvordan en tissemand kan lugte og smage og hvad forhuden kan gemme på......vand og sæbe gør meget og når man har en fast partner så er renlighed jo noget som er naturligt i dét forhold og så ved man jo ligesom hvor ren eller hvor lidt ren en person er - jeg har aldrig haft problemer med at gå ned på min ex-kæreste sidst på dagen selv om han ikke havde været i bad, jeg vidste jo at han havde været i bad om morgen og jeg ved han var og er utrolig renlig, så selvfølgelig er en ren tissetrold at foretrække men come on......mænd er altså bare mærkelige!!

Nå men herefter kørte min søster med min mor ud og handle og jeg pakkede bilen og kørte mod København, på vej i bilen blev jeg pludselig ramt af en bølge af lidenskab, kikset ord men hvad skal jeg ellers skrive? Jeg blev pludselig top liderlig - det sker ALTID når jeg har haft menstruation! Jeg kan slet slet SLET ikke styre mine lyster.......argh!!


Opvarmingsbilled som jeg sendte til Ayal....


Så jeg sms'et (mens jeg kørte på motorvejen) til Ayal og fik lokket ham hjem til mig........straks jeg var hjemme fik jeg ryddet op og sat mine ting tilbage på plads - minus en bunke tøj som blev mast ind i skabet! Og så hoppede jeg i bad og nød at min mis i forvejen var ren og glat og så gik jeg i gang med at blogge - og *vupti* så fik jeg en sms fra Ayal at nu var han næste her!

Jeg havde købt 6 dåseøl og sad nøgen i sengen da han kom, han var som altid stunning lækker at se på - hold nu op hvordan kan en mand være så lækker og så samtidig så kompliseret og dårlig i sengen??

Men jeg havde ligesom tænkt at NU to jeg fat i manken på ham og førte ham derhen hvor jeg ville......og jeg VILLE have god sex!!

Og dét fik jeg!

Vi kyssede rigtig længe, det var så frækt og han har så store læber at jeg næsten føler jeg bliver svimmel, jeg fik også lov til at give ham et blowjob, ikke længe men lidt og han gik ned på mig og jeg siger dig, når en fyr som kan finde ud af sit kram slikker mig, så kan jeg komme i løbet af ½ minut!! Jeg er SÅ nem at få til at komme.......aiiiiiii!! (indsæt selv 500 store smileys!!)

Det var så frækt fordi jeg dels havde drukket to øl inden han kom og jeg kunne lugte at han havde fået et piv pot - jeg har aldrig taget stoffer eller røget pot men at Ayal gør det i ny og næ er ikke mit problem, hvis han var min kæreste ville det heller ikke være et problem tror jeg, for det er som sagt kun noget han gør en gang imellem, lidt ligesom når nogen drikker rødvin fredag aften så snupper han en piv pot - og jeg tager mine øl :)

Så han var lidt beruset og jeg var lidt beruset og oven i var jeg top liderlig, jeg sværger den mand har den fineste størrelse pik jeg nogensinde har set og hans krop er som babyhud.......mums!

Af alt den sex vi har haft sammen så var det her helt klart et af de bedste også selv om han vendte mig om og tog mig bagfra, jeg tror simpelhen ikke han er god til nærhed og nærvær og forsiden af en kvinde er jo nærvær og nærhed - men det er fint med mig når vores forhold er som det er -hvis vi var kærester så ville det helt klart være et problem, men det er skønt som det er nu, vi ses i ny og næ og jeg har ingen forelskelses følelser for ham og jeg ville blive meget overrasket hvis han havde nogen for mig.

Bagefter lå vi og snakkede lidt inden i sengen - da jeg rejste mig fra ham (havde siddet oven på hans mave/pik) var der blod over det hele - jeg tænkte: Fuck jeg er ikke færdig med at have menstruation!!! Men jeg kunne bare ikke forstå det, jeg har ikke blødt hele dagen eller dagen før det - jeg var helt rundtosset og tænkte bare "Fuck Fuck Fuck" - men det viste sig så at Ayal åbenbart havde kommet til at kradse mig på skamlæberne, eller på den ene og dét var det som blødte ........... jeg må sige han tog det cool, men hey med ham og sex har der været alt lige fra prutter, bræk, lort og nu også blod - manden er hårdfør eller også er det som Annabell siger: Deidre-Ann du er et godt knald, mænd holder ikke til alt det han har været udsat for og i ikke er kærester, med mindre du er hammer god i sengen...!

Så en mand der ringer igen efter at pigen har brækket sig på hans toilet på første date, en mand som ringer igen når der var lort med efter Analsex (hvor jeg havde sagt nej to gange!) og en mand der er cool med at en pige bløder oven på ham, ja han må enten være hårdfør, ligeglad eller trængene.......... jeg ved ikke hvilken kategori Ayal høre ind under, men anyway, det var ikke menstruation så jeg er ligeglad, havde det været menstruation så havde jeg nok syntes det var lidt hmmm uheldigt. Ikke klamt for det er jo bare blod men uheldigt at jeg ikke lige var opmærksom på det, men altså det var det ikke - så nu har jeg en ret stor rids på min skamlæbe som svider når jeg tisser....... av! Men HEY sexen var super!

Bagefter, da Ayal var ved at tage tøj på, rejste jeg mig også op og sagde: Og nu skal jeg i byen........ og så hoppede jeg i sexet undertøj og trak en sort kjole ud af skabet, sorte nylonstrømper og Ayal valgte mine sko, det var faktisk ret hyggeligt at stå der og gøre mig klar til party mens han sad og drak en øl på sengen, jeg nød (og nyder) virkelig at jeg kunne se at han syntes jeg var flot og fræk at se på som jeg stod der med høje stilletter og mit lange krøllede hår, og da jeg sad på sengen og tog nylonstrømper på stod han og smilede fjoget......mænd er så nemme, et par blondetrusser og selvsiddene strømpebukser, så er de klar.......jeg spurgte om han skulle have en quickie mens jeg pressede min hånd ned i hans bukser.....og så fik han lige et blowjob af mig iført sorte selvsiddene nylonstrømper, sort blondeundertøj og stilletter - jeg sværger mit udseende dér var hans fantasi!

Jeg var total i hopla og en smule på vej til at blive fuld så jeg ringede til Lita for at høre om hun var klar på øl og det var hun og 1, 2, 3 så var vi på vej på Engelsk Pub - vi fandt en som desværre var proppet med udlændinge, ikke udlændinge på besøg men bare en masse indvandre som var helt blæst i låget, de har bare ingen grænser - hvis danske mænd gjore og sagde som de gjore mod os så ville de danske mænd blive æresdræbt eller i det mindste banked!

Jeg blev taget på røven et utal af gangen og flere gik forbi og kørte en hånd ned af min ryg, som i dagens anledning var tækkelig dækket af en stram sort vinteragtig Chanel kjole med 3/4 ærme og lange sølv lynlås i ryggen, jeg så hammer godt ud! Og Lita var iført en rød nederdel fra 40'erne og en rødternet skjorte, lidt et cowboy look men mega sejt og så er vi begge blonde og har langt hår - så liiige dén pub var nok et fejlvalg!!

Der kom to fyre hen og satte sig ved vores bord, det var åbenlyst at de prøvede at score os - deres indgangsvinkel var: Er I fra Århus? Jeg trode ellers min accent var ved at dø ud men guess not - Lita er fra Ringkøbing så hun protesteret højlydt og så begyndte de ellers at gætte på vores alder.........de mente jeg var 23 måske 25 og at Lita var på samme alder.........jeg HADER når folk tror jeg er yngre end jeg er!! Jeg VIL være den alder jeg er!!

Jeg er 32 år, 3 måneder og 2 dage - ikke ældre, ikke yngre! De trode overhoved ikke på mig før de så mit gammel folde-ud kørekort (det rosa pap kørekort som ikke laves mere) og Lita hun er 27.......

Bagefter, da teenagerne på 19 år var fedtet af - jeg overvejet dog et øjeblik om jeg skulle tage dem begge med hjem og give dem the time of theire lifes - Lita syntes det ville være ret friskt men så var jeg også bare ved at blive lidt for fuld - min kost hele fredag bestod af 2 cheesburgers og 4 cookies........ikke en smart sammensætning når man skal i byen!

Men bagefter kom der en herre voldsom lækker nordmand over, han var hot men jeg forstod ikke ét ord af hvad han sagde på trods af at jeg har flere nordmænd i min familie (næsten alle i min familie er gift med udlændinge) så jeg prøvede at tale til ham på engelsk men dét forstod han åbenbart ikke og så gik han......øv! Var ellers lige i hopla til mere sex......slutty nok..........jeg fik Lita til at tage et billed af mig og sende til Ayal - men han var allerede gået i seng så der var ikke mere sex til mig i den omgang.......surt!

En af grundene til at jeg bestemte mig for at knalde Ayal så godt og grundigt var jeg simpelhen måtte have andet at tænke på - jeg "kom til" at ringe til Norman i går, da jeg var i Jylland - min mor havde købt bogen Via de la Plata til mig og jeg var SÅÅÅÅÅ parat til at styrte hjem efter rygsæk, vandrestave og pas og bare skride........walk to the end of the world!!

Og så ramlede mine tanker ind i Norman og jeg ville jo egentlig bare gerne dele mine tanker med ham, jeg ved godt inderst inde at det jeg vil er at tale med andre og da han er en af de få jeg engang har talt godt med, når jeg skriver "engang" så er det fordi det er så mange år siden at det ikke burde tælle mere og sidst vi talte der var han så langt ude latterlig at det ikke var til at holde ud - men min hjerne tager åbenbart sin tid til at omstille sig og så har vi jo pilgrimsvandringen "sammen" - anyway, jeg ville bare tale og så udnyttede jeg at jeg var hjemme og kunne bruge far og mors telefon til at ringe - men han tog pudsigt nok ikke telefonen.........og dét kunne jeg ligesom havde fortalt mig selv og gjort sådan at jeg ikke havnede i denne her situation men det gjore jeg!

Men nu er jeg heldigvis videre og håber at der går lang tid før jeg falder i igen og om muligt at jeg slet ikke falder i igen, jeg gider virkelig ikke dele mine tanker, drømme og fantasier med et menneske som så åbenlyst ikke vil mig - jeg ville ønske at han bare forsvandt, men det gør han jo ikke og så må jeg mande mig selv op!

OG DET KAN JEG OGSÅ!

Men til noget helt andet, her er lidt billeder fra min Efterårsferie i Jylland:


Idioten fra lageret i Fars Firma sagde: Du skal tage disse hylder ned, hvorefter han slog ud med armene og peget på hylderne - jeg tænkte: Fuck hvor et skod job men hey jeg mangler pengene....

Da jeg langt om længe var færdig med at tage hylderne ned, samle skruer og beslag i kasser og undgå at få kæmpe jernsvæller i hoved, kommer idioten grinened ind og siger: Du skulle kun tage den første række med 28 hylder ned - ikke alle 80 hylder!!! DØ din idiot!!

De smalleste af hylderne, dem der kun var 28 stykker af løftede jeg så ind i en anden afdeling af firmaet og satte op i denne her smalle gang som nu skal bruges til arkiv rum, da min far vil lave det gamle arkiv rum om til mødelokale

Efter en lang lang dag med knokel hårdt arbejde, fik jeg endelig samled alle reolerne igen OG tømt de gamle arkivskabe.........træt dækker ikke.....

Da jeg tømte skabet med håndklæder til folkenes badeværelse syntes jeg godt det lugtede lidt.........en død mus var ved at gå i opløsning....!

Helt død og stiv....

Det viste sig at min fars firma er et yndet udflugtssted for diverse dyr! Jeg er ikke bange for edderkopper, men den her var virkelig stor!! Næsten lige så stor som min hånd og her på billed kan man ligefrem se hårene på benene og øjene!! Jeg lod den leve fordi jeg syntes den var så facinerende stor!

Ingen kommentarer: