torsdag den 7. oktober 2010

Torsdag i Hulen

Jeg SKULL havde været afsted til coaching uddannelsen men jeg valgte efter at have skrevet sidst at gå ind og lægge mig lidt, da kl. var 08.30 ringet uret igen (for 3 gang på samme morgen) men jeg valgte at slukke for det hele og vende mig om - jeg kan simpelhen ikke overskue noget lige nu.

Jeg ved ikke hvad det skyldes, skyldes det weekenden? Skyldes det uddannelsen? Hvad skyldes det? Jeg ved det ikke men jeg ved at det kommer meget bag på mig selv at jeg har det sådan her, at jeg nærmest går i flyverskjul - skyldes det at jeg har talt med min ex-kæreste igen?

Min krop, mine sanser og mine organer reagerer helt vildt mærkeligt syntes jeg, det her er slet ikke lig mig.....og så sad jeg lige og læste hvad jeg havde skrevet og jow det er Ayal som er dårlig i sengen, vel og mærke når han er sammen med mig! Meget muligt at han ikke er dårlig i sengen sammen med andre men sammen med mig er det som sydpolen og afrika - mere forskelligt bliver det vist ikke.

Anyway, jeg vil se om jeg ikke kan få lidt ud af min "fridag" som vist mere er en pjækdag - sjovt så har jeg slet ikke dårlig samvittighed, overhoved, jeg er mega ligeglad med alt og alle - vil bare gerne være alene og skønt at jeg nu er helt alene hjemme (som altid faktisk) men at der heller ikke er nogen som ringer da folk jo tror jeg er på "uddannelse" :)

Nice!!

Ingen kommentarer: